Ervaringen met thuisdates??

20-10-2012 22:55 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zouden wel graag een keer een thuisdate willen, maar dan met meerdere stellen. 1op1 hebben we al wel een keer gedaan, maar dat was niet zo ons ding, omdat de nadruk zo lag op de sex zelf. Vinden het leuk om met gelijkgestemde stellen een leuke en ontspannende avond te hebben. Iemand ervaring hier met dat soort thuisdates en hoe is dat jullie bevallen? Met gelijkgestemd bedoelen we dan ook het gebruiken van een snoepje op tijd en plaats. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
quote:unic11 schreef op 21 oktober 2012 @ 21:20:

Fijn dat er toch wat serieuze reacties komen op onze vraag. Vond de tip van roodhaarr ook erg goed, om eerst ergens wat te gaan eten met een stel om te kijken of er een klik is ipv gelijk thuis af te spreken. Weet niet of frizzy spreekt uit eigen ervaring over xtc, maar lijkt me niet. Als je het niet zelf hebt geprobeerd, mag je gerust een mening hebben, maar om iemand daarom te veroordelen getuigt niet van respect. Hoor ook genoeg lui dom lullen met drank op, zeg ik ook niets over.

We kunnen ook gerust een thuisdate doen zonder snoepje, maar vinden dat toch anders. De sfeer is er dan gewoon net niet. Wij zijn gewoon benieuwd naar een zgn funwap en of er dan sex uit voortkomt mag, maar is geen moeten. Wij gaan ons in ieder geval aanmelden op sdc.

Ah, je was nog geen lid van SDC? Een swingerssite is gewoon een must. Je komt ze namelijk niet makkelijk in het wild tegen. Of liever gezegd: je komt ze wel tegen, maar dan weet je helemaal niet of het swingers zijn

Ik heb overigens ook een stevige mening over wappen. Niet omdat ik zelf ooit gebruikt heb, maar uit swingervaringen met wappers. Voor mij meer dan genoeg reden om niet meer te willen daten met wappers. Als je wap bent, dénk je namelijk zelf heel diepgaand en verstandig te praten, maar ik weet zeker dat een hoop wappers ervan zouden schrikken als ze de volgende dag een gesprekstape zouden horen. Het heeft namelijk een heel hoog 'weetjewel'-gehalte. Geeft een verrukkelijke sfeertje onderling: je begrijpt elkaar namelijk helemaal, maar in werkelijkheid heb je amper inhoud met elkaar besproken.

Ik ben zelf nogal van de inhoud (en nee ik drink niet, rook niet etc), dus voor mij voelt een date met wappers alsof ik met dronkelappen op stap ben. Met 1 gunstig voordeel: wappers zijn nooit agressief.

Maar goed: jullie willen een wapdate met meerdere stellen en dan is sdc een mooie snelle route. Oja, als je nog kunt kiezen voor een levenslang lidmaatschap: dat is best aan te raden. Kost nu even wat meer, maar daarna heb je er dus heel lang profijt van. Alleen als je over een jaar stopt met swingen was het wel zonde.
Ik schreef al dat ik ervaring heb met XTC in verschillende settingen toch? Het enige waar ik het niet mee heb gecombineerd is een partnerruil oid, maar dat lijkt me ook niet nodig om een mening te kunnen vormen over XTC.
levenslang lidmaatschap heb je er inderdaad zo uit als je niet gelijk wil stoppen met swingen. En ik zou ook gelijk volledig lid worden en geen proeflid omdat je dan amper de mogelijkheden kunt benutten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Zijn in het verleden wel lid geweest gedurende een blauwe maandag, maar vonden er toch veel neppers tussen zitten, maar ons profiel was toen ook nog niet zo duidelijk omschreven als dat we nu zouden doen. Destijds gebruikten we ook nog geen xtc. Even voor de duidelijkheid. Wij kunnen ook zonder xtc. Is voor ons geen must. Roodhaarr je hebt gelijk als je zegt dat mensen die een pilletje gebruiken of teveel gebruiken wartaal uitslaan en dat men dat op het moment zelf helemaal niet erg vind, maar er zit wel een verschil tussen. Ik kan bijv. gerust regulier uitgaan, 1 pilletje nemen en volledig normale gesprekken voeren met mensen. Zij zullen dan niets aan mij merken. Heb dit ook regelmatig gehoord van mensen die ik tref en die weten dat wij ook wel eens wat gebruiken en als ik dat later zeg, dat ze dan niets hebben gemerkt.

Dit zal niet bij iedereen zo werken, net zo als dat alcohol de een vervelender maakt als de ander.

Het vervelende van het maken van een profiel op SDC vind ik als er foto's op moeten komen te staan, maar neem aan dat dit niet met gezicht hoeft. Heb nl. ook een vervelende ervaring van een plaatsgenoot die is herkent door een aantal mensen en die daardoor in een heel verkeerd daglicht is gezet ten overstaan van een heleboel mensen die dachten leuk te zijn.

Nogmaals voor diegene die positieve reacties hebben gegeven. Wij gaan er mee aan de slag.
Ik heb zelfde ervaring dat men het verschil niet merkte. Maar kan me voorstellen dat het anders is als je nuchter tussen hele groep wappers zit.
Dat zal niet zo leuk zijn, want inderdaad mensen die wap zijn kunnen soms de meest simpele dingen erg grappig vinden. Als je dan nuchter bent zal dat alleen maar irritant zijn
Profiel inmiddels aangemaakt op sdc.
Nou je hebt mijn profielnaam nog doorgekregen via mail unic
Ga zeker kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven