Ervaringen met thuisdates??
zaterdag 20 oktober 2012 om 22:55
Wij zouden wel graag een keer een thuisdate willen, maar dan met meerdere stellen. 1op1 hebben we al wel een keer gedaan, maar dat was niet zo ons ding, omdat de nadruk zo lag op de sex zelf. Vinden het leuk om met gelijkgestemde stellen een leuke en ontspannende avond te hebben. Iemand ervaring hier met dat soort thuisdates en hoe is dat jullie bevallen? Met gelijkgestemd bedoelen we dan ook het gebruiken van een snoepje op tijd en plaats. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
zaterdag 20 oktober 2012 om 23:21
Dat mag als de nadruk er maar niet op ligt. Vind dat in een club ook altijd zo,n gedoe. Dat je van te voren al weet wat er gaat gebeuren als je met een stel hebt afgesproken. Vind het leuker dat het wat spontaner gaat en willen wel eens ervaren hoe dat met thuisdates gaat en sfeer kan ook ontspannen zijn met alchohol, maar met snoepjes krijg je ook de leuke gesprekken, waar je met drank alleen maar gelal krijgt
zaterdag 20 oktober 2012 om 23:53
Dat noemen ze inderdaad wappen en ben het zeker niet eens met lilyrose, dat het dan drugstalk is.
Wellicht niet bekend, maar in de wetenschap is, laat ik het in dit geval maar weer een snoepje noemen
, zelfs gebruikt om een stel, waarvan de man terminaal ziek was te helpen om met elkaar in gesprek te komen, omdat men het op de normale manier niet voor elkaar kreeg. Uiteindelijk heeft dit stel door deze therapie weer kunnen praten met elkaar en dingen kunnen uitspreken. Is zelfs een documentaire van gemaakt in Engeland. Als je teveel hebt gehad ga je misschien raar praten, maar niet als je het bij de weg laat en is het alleen maar goed voor de gespreksstof.
Wellicht niet bekend, maar in de wetenschap is, laat ik het in dit geval maar weer een snoepje noemen
zondag 21 oktober 2012 om 00:07
Gaat mij juist om de ervaringen van anderen, omdat wij dit nog niet kennen. En de classy erotische feesten kennen wij al, maar hebben wij nu niet direct de ervaring dat je daar stellen treft, waar je naderhand nog contact hebt. Gaan binnenkort nog naar victoria,s secret van crazyland.
En hard hoef ik niet te gaan. Gaat me niet om zoveel mogelijk sex met anderen!
En hard hoef ik niet te gaan. Gaat me niet om zoveel mogelijk sex met anderen!
zondag 21 oktober 2012 om 10:44
zondag 21 oktober 2012 om 10:46
zondag 21 oktober 2012 om 10:50
zondag 21 oktober 2012 om 10:51
Ik heb even geen zin hier nu antwoord op te geven, vind overigens ook dat het onderwerp herhaaldelijk in parenclub en swingtopic besproken is.
Zet gewoon een speeddate op sdc, zeg wat je zoekt en wil en kijk of je uitgenodigd wordt door een stel die zich kan vinden in je wensen.
als je nog geen stellen kent is het toch je mensen vinden en dat doe je door een keer in diepe te springen en ze te ontmoeten, vanuit daar vind je dan wel weer nw stellen of kun je op hun validaties letten
Goed profielen lezen en kijken of het stel er net zo in staat als jij.
En anders er in mail naar vragen.
(gebeurd me nu altijd geef ik toch weer te veel tips waardoor het nog een antwoord wordt lol)
Zet gewoon een speeddate op sdc, zeg wat je zoekt en wil en kijk of je uitgenodigd wordt door een stel die zich kan vinden in je wensen.
als je nog geen stellen kent is het toch je mensen vinden en dat doe je door een keer in diepe te springen en ze te ontmoeten, vanuit daar vind je dan wel weer nw stellen of kun je op hun validaties letten
Goed profielen lezen en kijken of het stel er net zo in staat als jij.
En anders er in mail naar vragen.
(gebeurd me nu altijd geef ik toch weer te veel tips waardoor het nog een antwoord wordt lol)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.