Even een vraagje

18-07-2012 15:26 11 berichten
Beste allemaal.

Mijn vriend heeft moeite met zijn penis stijf te houden,Tijdens het voorspel wordt ie niet stijf, dan trekt hij zichzelf even af en dan wordt hij wel ineens stijf.Proberen we te seksen dan wordt ie weer slap. Dit is nu al 2 weken het geval.Óf hij is niet stijf te krijgen, of het is slap/stijf/slap/stijf etc.

Hij heeft hier een keer vaker last van gehad,3 jaar geleden. Toen bleek dat hij was vreemdgegaan.

Ik vertrouw hem en geloof niet dat hij dat ooit nog zal doen.Maar ik wordt er wel onzeker van.

Ik heb aan hem gevraagt of er soms iets is, stress,vermoeid, maar hij zei me dat er niks aan de hand is.

Ik snap er niks van..

Wat denken jullie ? Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik weet niet wat ik nu het beste kan doen..

Alvast bedankt ! x
Alle reacties Link kopieren
Ja,ik zou er ook aan twijfelen...als het al eerder is gebeurd en het dezelfde reactie gaf.
Ja precies..

Zoals ik al zei, ik denk en hoop dat hij dat niet meer doet.

Maar dan nog, Ik heb niet het idee dat een penis 'zomaar' ineens slap kan worden zonder reden,en als je genoeg opgewonden bent.
Kan verschillende oorzaken hebben en gebeurt de beste wel eens.

Spanning, moe, niet super geil en noem maar op.

Ga er alsjeblieft niet de nadruk op leggen en er een probleem van maken. Hij zal dat ervaren als falen. En de volgende keer is hij zo bang dat zijn vriend hem weer in de steek laat DAT DAT OOK GEBEURT.

Dus niet teveel nadruk op leggen.

Mocht het erger worden of zo blijven dan even langs de huisarts. Kan iets medisch zijn met b.v. bloedvaten.
Mmmmm...een ding weet ik zeker..ik geloof niet dat dit iets met vreemd gaan te maken heeft. Mits hij die zelfde dag een ander vol heeft liggen blaffen.

Maar ik ge mee met Rob..vermoeidheid kan een grote rol spelen..althans..dat is herkenbaar. En vooral de druk er niet op leggen...
Nee dat weet ik, dat dat als falen gezien word. Mijn vriend wordt er zelf ook onzeker van dat weet ik.En ik maak er naar hem toe natuurlijk geen probleem van. Ik vindt het ook niet erg, maar het doet me denken aan 3 jaar geleden en dan wordt ik een beetje bang.

Ik heb al aan hem gevraagt op alles wel goed op het werk gaat, of hij moe is, etc etc.

Maar hij zei dat dit allemaal niet het geval is.

Het gebeurd toch niet zomaar?
Eens met Rob,

Maak er geen te groot drama van...leg geen druk, maar probeer het wél op een luchtige ontspannen manier bespreekbaar te maken.

Of verleid hem ga samen douchen zorg voor een ontspannen setting....

Wel heel vervelend....
Nee dat doe ik ook absoluut niet. Maar als hij na 3 keer proberen nog niet stijf wordt dan heb ik geen zin meer en dan ga ik liever knuffelen.
Je zou ook een vrijpartij kunnen overwegen zonder penetratie; heeft ie -alle- tijd om jouw lichaam te bespelen als een verfijnd instrumentje....
Ik snap je punt wel hoor, mijn ex had erectie problemen wilde daar verder niks aan doen.....van kwaad tot erger.....weet als geen ander hoe dit kan "vreten" aan je.
Ik zou (persoonlijk) de penetratie even links laten liggen en voorlopig alleen even veel zoenen en al die andere leuke voorspel dingen doen.

Dan is de druk er over een tijdje hopelijk vanaf voor hem en lukt het wel weer

Zo niet; huisarts. Erectieproblemen kunnen duiden op problemen met hart/bloedvaten!!
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven