Even een vraagje
woensdag 18 juli 2012 om 15:26
Beste allemaal.
Mijn vriend heeft moeite met zijn penis stijf te houden,Tijdens het voorspel wordt ie niet stijf, dan trekt hij zichzelf even af en dan wordt hij wel ineens stijf.Proberen we te seksen dan wordt ie weer slap. Dit is nu al 2 weken het geval.Óf hij is niet stijf te krijgen, of het is slap/stijf/slap/stijf etc.
Hij heeft hier een keer vaker last van gehad,3 jaar geleden. Toen bleek dat hij was vreemdgegaan.
Ik vertrouw hem en geloof niet dat hij dat ooit nog zal doen.Maar ik wordt er wel onzeker van.
Ik heb aan hem gevraagt of er soms iets is, stress,vermoeid, maar hij zei me dat er niks aan de hand is.
Ik snap er niks van..
Wat denken jullie ? Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik weet niet wat ik nu het beste kan doen..
Alvast bedankt ! x
Mijn vriend heeft moeite met zijn penis stijf te houden,Tijdens het voorspel wordt ie niet stijf, dan trekt hij zichzelf even af en dan wordt hij wel ineens stijf.Proberen we te seksen dan wordt ie weer slap. Dit is nu al 2 weken het geval.Óf hij is niet stijf te krijgen, of het is slap/stijf/slap/stijf etc.
Hij heeft hier een keer vaker last van gehad,3 jaar geleden. Toen bleek dat hij was vreemdgegaan.
Ik vertrouw hem en geloof niet dat hij dat ooit nog zal doen.Maar ik wordt er wel onzeker van.
Ik heb aan hem gevraagt of er soms iets is, stress,vermoeid, maar hij zei me dat er niks aan de hand is.
Ik snap er niks van..
Wat denken jullie ? Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik weet niet wat ik nu het beste kan doen..
Alvast bedankt ! x
woensdag 18 juli 2012 om 15:31
Kan verschillende oorzaken hebben en gebeurt de beste wel eens.
Spanning, moe, niet super geil en noem maar op.
Ga er alsjeblieft niet de nadruk op leggen en er een probleem van maken. Hij zal dat ervaren als falen. En de volgende keer is hij zo bang dat zijn vriend hem weer in de steek laat DAT DAT OOK GEBEURT.
Dus niet teveel nadruk op leggen.
Mocht het erger worden of zo blijven dan even langs de huisarts. Kan iets medisch zijn met b.v. bloedvaten.
Spanning, moe, niet super geil en noem maar op.
Ga er alsjeblieft niet de nadruk op leggen en er een probleem van maken. Hij zal dat ervaren als falen. En de volgende keer is hij zo bang dat zijn vriend hem weer in de steek laat DAT DAT OOK GEBEURT.
Dus niet teveel nadruk op leggen.
Mocht het erger worden of zo blijven dan even langs de huisarts. Kan iets medisch zijn met b.v. bloedvaten.
woensdag 18 juli 2012 om 15:34
woensdag 18 juli 2012 om 15:39
Nee dat weet ik, dat dat als falen gezien word. Mijn vriend wordt er zelf ook onzeker van dat weet ik.En ik maak er naar hem toe natuurlijk geen probleem van. Ik vindt het ook niet erg, maar het doet me denken aan 3 jaar geleden en dan wordt ik een beetje bang.
Ik heb al aan hem gevraagt op alles wel goed op het werk gaat, of hij moe is, etc etc.
Maar hij zei dat dit allemaal niet het geval is.
Het gebeurd toch niet zomaar?
Ik heb al aan hem gevraagt op alles wel goed op het werk gaat, of hij moe is, etc etc.
Maar hij zei dat dit allemaal niet het geval is.
Het gebeurd toch niet zomaar?
woensdag 18 juli 2012 om 18:23
Ik zou (persoonlijk) de penetratie even links laten liggen en voorlopig alleen even veel zoenen en al die andere leuke voorspel dingen doen.
Dan is de druk er over een tijdje hopelijk vanaf voor hem en lukt het wel weer
Zo niet; huisarts. Erectieproblemen kunnen duiden op problemen met hart/bloedvaten!!
Dan is de druk er over een tijdje hopelijk vanaf voor hem en lukt het wel weer
Zo niet; huisarts. Erectieproblemen kunnen duiden op problemen met hart/bloedvaten!!
Internagelaktisch