Seks
alle pijlers
fantaseer hier over je medeforummers
woensdag 9 januari 2008 om 21:58
Heb je een beeld bij een bepaalde forummer/ster ?
Leuk ; beschrijf eens ! En vertel eens ; wil je er wel een beschuit mee eten , het behang van de muur mee stomen , aan de lamp hangen , op de eettafel tussen voorgerecht en nagerecht te grazen nemen ?
( héle expliciet beschreven seksscenes worden - denk ik - zonder pardon door de Angel verwijderd )
Leuk ; beschrijf eens ! En vertel eens ; wil je er wel een beschuit mee eten , het behang van de muur mee stomen , aan de lamp hangen , op de eettafel tussen voorgerecht en nagerecht te grazen nemen ?
( héle expliciet beschreven seksscenes worden - denk ik - zonder pardon door de Angel verwijderd )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 11 januari 2008 om 22:27
Ik fantaseerde weleens over een f'rummer die me deed denken aan Charles Aznavour (in zijn bodybuilderstijdperk). Over een f'rummer die hield van le vin, le pays et le paturain. Over een man met beaucoup d'experience. Iets in de trant van papa fume la pipe et mamma aussi.
Sinds hij echter een avatar heeft met enge gespleten tongue, heeft de fantasie een hele andere dimensie gekregen...
Sinds hij echter een avatar heeft met enge gespleten tongue, heeft de fantasie een hele andere dimensie gekregen...
vrijdag 11 januari 2008 om 22:42
In mijn fantasie is BGB een stoere brunette met rode netkousen, stiletto's, (een pittig voorbindgeval met riemen rond de billen..) en een schelle dominante Rotterdamse stem. Vraag me niet waarom maar bij je naam en wijze van posten hoor ik altijd: "hebbie al lekker zin in een bakkie leut? Koekje dr'bij? Nee? Joh!!!
Zoiets...
Zoiets...
vrijdag 11 januari 2008 om 22:46
vrijdag 11 januari 2008 om 22:51
Nee, Charles A. heeft (volgens mij) nooit gebodybuild, maar het is een dusdanig petiterig manneke, dat ik in MIJN fantastie over een bepaalde f'rummer er een veel bredere versie bij bedacht. In mijn fantasie leek Charles A. zelfs niet op Charles A., alleen zijn Franse naam deed dienst in het totaalplaatje...