fisten!!

22-06-2010 22:42 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het toch kwijt...waarom heeft niemand me ooit verteld dat fisten de meest veelzijdige fantastische onwerkelijk lekkere orgasmes teweeg brengt? Bij deze maak ik het wereldkundig...het is misschien (niet misschien, zekerrr) langzaam opbouwen en naar toe werken,en het zal waarschijnlijk ook niet meteen de eerste keer al gebeuren...maar als je je een keer volledig hebt overgegeven aan je lust en je uitzinnig geil bent..dan is het werkelijk vuurwerk!

Wie herkent dit?

Ik heb me voorgenomen binnenkort mijn zus op de hoogte te brengen maar dat zal waarschijnlijk heel voorzichtig worden omdat ik ook altijd een vooroordeel had over fisten. Ik had altijd een gevoel van geen respect naar de vrouw toe of zo. Helemaal weg;-)
Alle reacties Link kopieren
Dat kan noooooit lekker zijn, dat wil ik niet geloven. Dat lijkt me onwijs pijnlijk..en als je het vaker doet voel je toch niks meer van gewone sex enzo? Omdat het allemaal zo ruim wordt?
Alle reacties Link kopieren
Het is echt super hoor, en daarna kan je gewoon sex hebben.

Ik ben er niet ruimer op geworden hoor.
ruimer van worden? weet je, vrouwen denken al ruimer te worden van kinderen baren! kwestie van spieren gebruiken! goh zo raar! dat dit gedacht wordt! sinds ik dit mag ervaren, zo af en toe, is dit zo'n genot, voor mij en mijn man!



echt ik ga dit hier niet promoten, als je wilt, je man / vriend whatever, en het gebeurt, doe het voorzichtig, met liefde, respect, en ervaar!



En niet promoten bedoel ik niet mee dat het niet heerlijk is! het is hemels!! voor mij en voor hem!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vind het knap hoor. Een piemel erin was voor mij al een once-in-a-life-timer...
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:42:

Dat kan noooooit lekker zijn, dat wil ik niet geloven. Dat lijkt me onwijs pijnlijk..en als je het vaker doet voel je toch niks meer van gewone sex enzo? Omdat het allemaal zo ruim wordt?



Wij doen het regelmatig waar bij ik de ontvangster ben en Eva de geefster, en ik kan niet merken dat ik er door ruimer wordt.

En pijn doet het eingelijk ook niet je moet gewoon heel relaxed zijn en mega nat en kneiter geil,wat Eva altijd doet is eerst flink de gspot stimuleren met een gspot vibrator, dan kom ik squirtend klaar, hier door ben ik zo nat en ontspannen dat Eva zo dr vuist er bij mij in kan laten glijden tot ver over de pols.

Andersom lukt het gewoon nog niet Eva kan zich helaas niet zo goed ontspannen waar door dr spieren te krampachtig zijn en het dan onwijs pijn doet bij haar.
quote:HappyGoLucky schreef op 26 augustus 2010 @ 00:17:

Nou, ik vind het knap hoor. Een piemel erin was voor mij al een once-in-a-life-timer...Even off topic, zo verwarrrend je avatar! loopt ergens nog eenzelfde rond!!
Alle reacties Link kopieren
Fisten heerlijk wel veel glijmiddel gebruiken en langzaam opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mieke63 schreef op 26 augustus 2010 @ 10:36:

Fisten heerlijk wel veel glijmiddel gebruiken en langzaam opbouwen.tenzij je eerst hevig gesquird hebt dan glijdt de vuist er ook zo in
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw vindt fisten ook aangenaam, maar na de eerste keer had ze er nadien wel buikpijn van gehad. Ze vindt het niet aangenaam als ik mijn hand terug trek na het klaarkomen. Dat deed pijn, dus dat doe ik nu tijdens of net ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk word je er wel ruimer van op den duur!

Geloof ik nooit dat dat niet zo is!

Waarom zijn er dan operaties om vrouwen weer smaller te maken van onder?
@ nikki 28 volgens mij is dat niet smaller maken! dat zijn vrouwen waarbij de spieren niet meer werken, urineverlies noemen ze dat!!! shoot me if i am wrong.....
Alle reacties Link kopieren
Tja ik heb er eens wat over gelezen en dat ging over een vrouw die 4 kinderen had gebaard en waar het allemaal niet zo strak meer was vanonder.

Ze had een nieuwe vriend en die voelde weinig vandaar dat ze zo een ingreep onderging.
gynaecoloog in de buurt???
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouw_Ooievaar schreef op 25 augustus 2010 @ 23:08:

ruimer van worden? weet je, vrouwen denken al ruimer te worden van kinderen baren! kwestie van spieren gebruiken! goh zo raar! dat dit gedacht wordt! sinds ik dit mag ervaren, zo af en toe, is dit zo'n genot, voor mij en mijn man!



echt ik ga dit hier niet promoten, als je wilt, je man / vriend whatever, en het gebeurt, doe het voorzichtig, met liefde, respect, en ervaar!



En niet promoten bedoel ik niet mee dat he

t niet heerlijk is! het is hemels!! voor mij en voor hem!!!





Sluit ik me helemaal bij aan!

Als er mensen zijn die denken ruimer te worden....vooral niet doen.

En voor alle anderen geniet er lekker van.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je van fisten niet ruimer wordt. Je spieren kunnen bv. door het baren van kids wat slapper worden, maar dat maakt je vagina niet ruimer. Fisten is geil, uit eigen ervaring, mits goed opgebouwd en uiteraard nat genoeg. Heb meegemaakt dat 1 sexpartner er zelfs spuitend door klaarkwam, en dat is ontzettend lekker om te zien, te horen en te proeven dus ja, ik wil wel
Alle reacties Link kopieren
iemand nog tips?kunnen tot de knokkels,maar verder lukt niet.is er een bepaalde beweging die je moet maken om met de knokkels achter het bot te kunnen komen?
@lady1982, het lukt tot....



lees nog eens terug! het is geen must dat dit lukt, zover gaan als kan en lekker voelt! anders niet toch?
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me ook af of je een bepaalde beweging moet maken? Helaas ook hier niet verder dan de knokkels.

Hoe ga je vanaf daar verder?
Beetje draaien en vingers goed lang maken, duim naar binnen vouwen en met de vingers mee strekken.
Alle reacties Link kopieren
thanx voor de tip!Ben ff een week weg,dus mochten er nog tips komen dan lees en reageer ik daarna!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn nog niet zo ver dat ie er helemaal in gaat, manlief heeft vrij grote handen, tja hij is 2 meter... Maar tot zijn knokkels is al een genot en hij vind het ook lekker. Ik wist ook niet dat het zo lekker kon zijn, maar het is heerlijk. Wil ooit nog wel all the way gaan. Pffff, krijg er helemaal zin in, maar helaas hij is tot donderdag avond op zakenreis..... ff wachten dus nog.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad je hand zo smal mogelijk maken totdat je er helemaal in zit dan kan je wel een goeie vuist maken...

En Hoepsakee.....: als je het tot de knokels al lekker vind dan is all the way helemaal geweldig!

Suc6
Alle reacties Link kopieren
Nou, hier is het nu 2 keer gelukt om hem er helemaal in te krijgen. Maar dan vind ik het vooral een volle bedoening

Klaarkomen lukt niet want ik kan de boel niet aanspannen zeg maar...En ik kan me aardig ontspannen maar echt superlekker is het niet. Ik vind het wel leuk om er naar toe te werken, geeft een gevoel van overgave die ik zeerzeker kan waarderen

Iemand nog tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:andreasgirl schreef op 22 juni 2010 @ 22:42:

Ik moet het toch kwijt...waarom heeft niemand me ooit verteld dat fisten de meest veelzijdige fantastische onwerkelijk lekkere orgasmes teweeg brengt? Bij deze maak ik het wereldkundig...het is misschien (niet misschien, zekerrr) langzaam opbouwen en naar toe werken,en het zal waarschijnlijk ook niet meteen de eerste keer al gebeuren...maar als je je een keer volledig hebt overgegeven aan je lust en je uitzinnig geil bent..dan is het werkelijk vuurwerk!

Wie herkent dit?

Ik heb me voorgenomen binnenkort mijn zus op de hoogte te brengen maar dat zal waarschijnlijk heel voorzichtig worden omdat ik ook altijd een vooroordeel had over fisten. Ik had altijd een gevoel van geen respect naar de vrouw toe of zo. Helemaal weg;-)So?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het beste glijmiddel om te fisten? Ik heb ook gehoord dat uierzalf ook heel erg goed is daarvoor. Glijmiddel op waterbasis droogt zo snel op...............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven