fisten!!

22-06-2010 22:42 376 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het toch kwijt...waarom heeft niemand me ooit verteld dat fisten de meest veelzijdige fantastische onwerkelijk lekkere orgasmes teweeg brengt? Bij deze maak ik het wereldkundig...het is misschien (niet misschien, zekerrr) langzaam opbouwen en naar toe werken,en het zal waarschijnlijk ook niet meteen de eerste keer al gebeuren...maar als je je een keer volledig hebt overgegeven aan je lust en je uitzinnig geil bent..dan is het werkelijk vuurwerk!

Wie herkent dit?

Ik heb me voorgenomen binnenkort mijn zus op de hoogte te brengen maar dat zal waarschijnlijk heel voorzichtig worden omdat ik ook altijd een vooroordeel had over fisten. Ik had altijd een gevoel van geen respect naar de vrouw toe of zo. Helemaal weg;-)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me werkelijk waar enig TO! Niet voor mezelf, want hoewel ik zelf ben gezegend met een sierlijk klein knuistje heb ik helaas net te weinig gewrichten om die in mijn eigen punani te prakken. Nu zal mijn echtgenoot daar vast niet te beroerd voor zijn, maar ja... die heeft kolenschoppen. Daar is het gemiddelde babyhoofdje niets bij. Jammer hoor.



/ Iemand anders nog behoefte, zonde om zo'n beschaafd vuistje onbenut te laten.
Alle reacties Link kopieren
Okee, hier dan iemand met herkenning.



Ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ben een keer aardig op weg geweest richting fisten en de fantasie spreekt me ook erg aan.



Kortzichtig dat de vuist dan ook een erogene zone moet zijn voor de "gever": niet alle gevers hoeven zelf tegelijkertijd daar iets bij te voelen, het idee van fisting is wat ze opwindt, en dat ze de ander in extase kunnen brengen, niet hun hand/vuist.



Flauw, als je iemands voorkeuren af moet kraken als je je er zelf niks bij voor kan stellen. Waarom vind de een pijpen/beffen of een kont likken lekker? Is je mond dan opeens een erogene zone? Of het idee van zoiets geven aan de ander wat opwindt?



Niet iedereen is uitsluitend met zichzelf en eigen genot bezig. Het willen delen van iets wat vrij uitzonderlijk is (oa zodat meer mensen dat zouden kunnen meemaken) nodigt hier op forum altijd uit tot grappen en aanvallen, dat zegt meer over de kortzichtigheid van diegenen dan.. Je hoeft iets zelf nog niet te willen/doen, maar reageer dan niet of respectvol op iemand met andere smaak. En bovendien kan smaak veranderen of ontwikkelen in de loop der jaren.



In het verleden moest men niet denken aan pijpen, daarna niet aan anaal en zo zijn in de loop der tijden allerlei seksuele handelingen normaler geworden, juist doordat het bekender werd. Of dat iets goeds is laat ik in het midden, maar herkenning en acceptatie van alles wat "anders is" dan "wat hoort" of "normaal is" is altijd belangrijk geweest.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Mooie post Suzy.

Ex had nogal grote handen dus verder dan op weg zijn we nooit gekomen maar ik wil niet uitsluiten dat het in de toekomst zeker een keer zal gebeuren als ik iemand tref met "normale" handen.

Wel denk ik dat er heel erg veel vertrouwen moet zijn voordat je zoiets probeert.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het meermaals 'gegeven".

De dame in kwestie moest zich erg ontspannen, in de goede stemming zijn en veel glijmiddel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:andreasgirl schreef op 22 juni 2010 @ 23:45:

Nou...ik had er nog nooit over gehoord over hoe lekker het kan zijn, ik was heel nieuwsgierig of er meer vrouwen mijn mening deelden...dat het werkelijk niemand is vind ik opmerkelijk.Nee hoor. Het lijkt mij ook lekker. Om maar even een serieuze reactie te geven (waarom in godesnaam post je dit als allereerste bericht? Dan kun je er op rekenen dat niemand je serieus neemt. Zou je toch moeten weten als je al jaren meeleest).



Maar goed, ik zeg nogmaals: lijkt mij lekker. Want het is helaas nog niet gelukt. En met helaas bedoel ik ook helaas, want het lijkt mij een leuke lekkere ervaring.

Heb je tips ?
Alle reacties Link kopieren
helemaal eens met TO hoor Andreasgirl.

het kan heerlijk zijn, overweldigend, je komt in een soort roes.

gebeurd lang niet altijd, maar als het gebeurd kan je me daarna opvegen



ik vind het ook heerlijk om het te geven, een ander gek te maken van genot.
Alle reacties Link kopieren
Krijg ik nog tips ?
quote:schouderklopje schreef op 23 juni 2010 @ 16:42:

Krijg ik nog tips ?Als een baby er doorheen past (remember ), moet een vuist toch niet zo moeilijk zijn....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic in eerste instantie gesloten, maar het gaat op verzoek toch weer open.

Ik ga het topic opschonen en wil jullie dringend verzoeken niet meer off topic te reageren. Mocht het daar toch weer in uitmonden, gaat het topic alsnog weer op slot.



Update: opgeschoond.
Alle reacties Link kopieren
aha.. hij was gesloten de topic, ik vroeg me af waar de topic gebleven was..



maar we missen een hoop info van gisteravond-nacht-vandaag.



om niet teveel off-topic te gaan...



iemand nog gefist vannacht?
Alle reacties Link kopieren
Vannacht niet MEFunny.



Moet TO wel gelijk geven. Het is overweldigend. Niet iets wat je zomaar en met iedereen doet. Er moet volledig vertrouwen zijn, heel veel glijmiddel en totale overgave.



HVJ had het volgens mij al geschreven.
Alle reacties Link kopieren
aha cabrio, een vrouw met ervaring..

hier werd naar gezocht!



vertel...........
Ik denk dat vertellen niet echt uitnodigt na alle voorgaande reacties.
Alle reacties Link kopieren
als we het on-topic houden wel denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn, ik kan weer verder met leuren naar ervaringen. Want ik wil nog steeds graag de truc weten.

Langzaam heb ik al gehoord. En vertrouwen. En wat nog meer?



Man en ik hebben het in onze relatie al paar keer een poging gegeven en nogmaals, het lijkt me een geweldige ervaring (gek genoeg kan ik in mijn buik het verlangen helemaal voelen. Dat het kriebelt enzo.). Maar het lukt niet : (

En we hebben het toch echt wel langzaam geprobeerd. En voor wat betreft dat vertrouwen zit het ook wel goed. Mag ook wel na al die jaren. Maar het komt gewoon niet verder. Die knokkels zijn echt zwaar funest.



En los daarvan heeft mijn man eens gehoord dat een vrouw de vingers kan breken van zo'n fistende man, op het moment dat ze klaarkomt. Daar is hij ook bang voor haha.



Ohja, dank Angel voor het weer in het leven roepen van dit topic
Alle reacties Link kopieren
quote:leveke schreef op 23 juni 2010 @ 18:37:

[...]





Als een baby er doorheen past (remember ), moet een vuist toch niet zo moeilijk zijn....Leveke, "helaas" (nou ja, gelukkig maar zou ik zeggen) werkt dat niet zo haha. Ondanks de opmerkingen dat het zo zou moeten werken, is de realiteit een stuk weerbarstiger (en ja, ik heb gebaard, maar lukt echt nog steeds niet!)
quote:MEFunny schreef op 23 juni 2010 @ 22:28:

als we het on-topic houden wel denk ik..Ik heb al het voorgaande gelezen en ik pas ervoor iig.
Alle reacties Link kopieren
Zinderend, je bedoelt dat je bang bent voor de reacties van geinkonijnen? Snap ik. Daarom zou ik het ook niet in kleuren en geuren vertellen. Iets plastischer lukt me nog wel.

Maar goed, fijn om te horen dat je iig een enthousiast gebruiker bent haha. Nu ik nog
Niet bang, maar gewoon geen zin om zogenaamd grappig bedoelde dingen te moeten lezen over iemands voorkeuren. Ik vind het kinderachtig om iets zo belachelijk te maken.



@ Schouderklopje: ontzettend ontspannen, langzaam opbouwen en veel glijmiddel. En er vooral niet bewust mee bezig zijn. Mij overviel het toen Soms lukt het, soms ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp precies wat je bedoelt, Zinderend. Ik kan me nog een 'discussie' met ene Mutsie herinneren.
Yep
Alle reacties Link kopieren
Dat soort discussies onthoud ik gelukkig meestal niet.

Weltrusten dan maar : )
Alle reacties Link kopieren
p.s. man is wel echt benieuwd of het technisch gezien mogelijk is dat een vrouw de vingers breekt of dat het pijnlijk kan zijn (is echt niet bedoelt als grappige vraag, maar serieus dus).
quote:schouderklopje schreef op 23 juni 2010 @ 23:01:

p.s. man is wel echt benieuwd of het technisch gezien mogelijk is dat een vrouw de vingers breekt of dat het pijnlijk kan zijn (is echt niet bedoelt als grappige vraag, maar serieus dus).Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan niet schouderklopje.

Om te fisten moet je hand tot een vuist gebald zijn, anders krijg je hem er niet in.

Ik kon, door mijn vuist te sluiten en te openen, die dame helemaal gek krijgen.

Bij het eruit halen rol je je vuist a.h.w. af.



Toevoeging:

Klaarkomen knelt om je pols dan,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven