Foto van een kut

31-05-2011 10:21 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Misschien zal ik reacties krijgen dat ik een aansteller ben. En ik heb het gevoel dat ik dat ook ben, maar toch zou ik graag willen weten hoe jullie hierover denken?

Gisteravond kwam mijn vriend thuis en wij waren de dag aan het door nemen grappen grollen etc.

Toen zegt hij ineens: ja er gebeurde iets grappigs vandaag, M. (zijn vriend) liet een foto op zijn iphone zien. En hij keek en hij zei wat is dat en toen zag hij het en het was de kut van een van zijn scharrels (die wij ook hebben ontmoet).

En ik vond dat eigenlijk niet echt grappig. Dus ik probeerde nog een beetje te lachen, maar toen zei ik tegen hem: ik vind het eigenlijk niet zo grappig. Ik had gehoopt dat hij een aardige reactie zou geven. Maar hij zegt: "Ja, je moet niet zo moeilijk doen hoor."

Dus ik zeg ehh ik moet even met rust gelaten worden, ik zie je zo wel.

Dus ik liep naar boven. Hij kwam niet lang daarna en vroeg of ik nog boos was. Ik zei tegen hem dat ik niet boos was, want ja kon hem niet echt kwalijk nemen maar dat ik er een beetje een kut gevoel van kreeg. En ik vroeg of hij het leuk zou vinden als mijn vriendin een foto liet zien van een lul van haar scharrel.

Nee, dat zou hij ook niet leuk vinden en als ik dat zou doen dan zou hij heel erg boos zijn en ik moet het niet proberen etc.

Aangezien hij dus mijn gevoelens begreep, hebben we geen ruzie gemaakt en gewoon lekker geknuffeld.

Maarrrr mijn vraag is dus: Vinden jullie dit normaal, heb ik overdreven gereageerd? Hoe zouden jullie reageren? Zouden jullie een gek gevoel krijgen of...?

Ik hoop van jullie te horen
Love my life!
plus ik denk dat hier op het forum meer vrouwen zijn met normen en waarden dan het persoon in kwestie.

misschien ook nog een ander interessant iets: dit speelt zich af in london waar de normen en waarden sowieso al stukken minder zijn dan ik gewend ben.
Love my life!
Foei! Ze moesten zich schamen! Geen normen en waarden! Tssssss. Het zal je verbazen wat voor beschaafde mensen zich allemaal bezig blijken te houden met seksuele "uitspattingen". De engelse kroonprins die zei dat hij het liefste de tampon zou zijn van zijn minnares (erg leuke uitspraak, ontzettend origineel ook), prins Bernhard die alles neukte wat los en vast zat, politici met verborgen sekslevens (Ad Melkert, bijvoorbeeld), of openlijk (Pim Fortuyn). Stel je daar vooral niet teveel van voor, van "normen en waarden"
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik heb de reacties nog niet gelezen dus het zal al wel gezegt zijn maar ik zou me vooral schamen voor die vent in je huiskamer, wat een raar geval dat ie dergelijke foto's gezellig aan anderen laat zien. Zou er niet blij van worden dat een vriend van mijn vriend dit bij ons thuis zou doen en dat mijn vriend hier niks van zou zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven