Friends with benefits

14-06-2012 15:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hier ervaringen mee?

Ik heb een paar maanden met een man gedate. De laatste paar weken voelde het niet goed. Ik had niet het idee dat we voortgang maakten, we zagen elkaar maar één keer in de week of minder etc. Ik ergerde me daar kapot aan. Dus heb ik vorige week gevraagd hoe hij dit nou zag. Hij zei dat hij de vraag verwacht had omdat hij er ook al een tijd over zat te piekeren. De uitkomst was dat hij geen relatie wil, dat hij me niet wilde kwetsen maar dat hij zich niet in een relatie wilde storten. Hij wil vrij zijn.

Hij zei: we hebben het leuk samen toch? Hij zei dat hij het begreep als ik het niet kon, maar dat hem betreft er geen einde aan ons contact hoeft te komen. Chique manier om voor te stellen om fuckbuddies/friends with benefits te worden dus. Sindsdien heb ik hem niet gezien, om alles even te laten bezinken.

Ik overweeg de optie van friends with benefits zeker, want we hadden het ook leuk samen en ik denk dat het voor mij ook beter is nu ik weet waar ik aan toe ben. De seks is fantastisch en die wil ik eerlijk gezegd nog niet opgeven. Het punt is echter dat hij zei dat hij op een recente vakantie met een ander meisje gezoend heeft. De vrijheid die hij zegt niet te willen opgeven betekent waarschijnlijk dat hij ook met anderen meiden wil kunnen afspreken? Ik moet dat laatste punt wel nachecken, want dat zou het wel gecompliceerd maken.

Wie heeft ervaringen met friends with benefits en hoe gaat het bij jullie precies in zijn werk?
ja natuurlijk dat is precies wat hij bedoelt: dat hij ook met anderen wil neuken.
Ben je verliefd op hem?
Ik zou dat zeker navragen, i.v.m. SOA's...

Jaren geleden had ik een SV, we wisten van elkaar dat we niet exlcusief waren daarin, heel duidelijk allemaal en allemaal veilig ook! Want dt is wel belangrijk, als je met meerdere date..
@ Rooss4: Nee, ik ben niet verliefd. Dat hij zei dat hij geen relatie wilde kwam ook niet uit de lucht vallen.

@ Namma en Taralina: Ja, ik denk ook eigenlijk wel dat hij ook met anderen naar bed wil gaan.Dan wordt het zeker condoomgebruik!!

@ Namma: Hoe ging het bij jou in zijn werk? Had je wel een soort van dates, dat je samen naar de kroeg ging of waren het vooral bootycalls?
Als je friends with benefits bent én je hebt "exclusiviteit", wat is dan het verschil met een relatie?

Ik vind "fuckbuddies" (SV) iets anders, dan heb je over t algemeen alleen maar seks met elkaar en doe je verder niks samen (buitenshuis). Ook niet exclusief, maar ook zeker geen relatie. Maar hét kenmerk van een (liefdes) relatie is nou toch juist dat je vrienden én minnaars bent? Dat hele friends with benefits gedoe snap ik dus niet helemaal want dan doe je leuke dingen samen én je hebt seks, op regelmatige basis. Maakt het allemaal een beetje gecompliceerd, vind je niet? Want dan krijg je geheid gevoelens voor elkaar lijkt me.
Marsepeintje, dat hoeft niet hoor. Ik heb 2 fuckbuddies en daar heb ik geen diepe gevoelens voor. Al doen we ook leuke dingen als samen eten en dansen.

Zonnestraaltje, het valt of staat bij jouw wensen. Wil je dit? Kan je hem delen? Kan jij genoegen nemen met vrienden en een beetje meer? Dan is het oké toch?
@ Rooss4: Ik probeer het gewoon. Toch is dit een interessant fenomeen, als je kijkt naar het vastgestelde idee dat vrouwen moeilijk seks kunnen hebben zonder gevoelens. Dat is gewoon achterhaald? Of trekt de vrouw uiteindelijk toch aan het kortste eind? Ik ben benieuwd hoe ver ik kom. Ik heb nu in ieder geval geen irritatie meer als ik dagen later pas een reactie op mn smsje krijg of als hij pas over een week weer kan afspreken, zoals we eerder hadden. Je kan dit alleen doen als vrouw als je die irritatie niet hebt en inderdaad niet verliefd gaat worden. Je moet er relaxt in kunnen staan.
Ik vond dit toen ik dit had juist prettig. Ik wilde ook vrijheid en om me heen kijken, maar kon me toch sexy en gewild voelen en aan mijn trekken komen als ik daar behoefte aan had. Dit was heel vrijblijvend, soms leuke dingen doen en soms een ordinaire bootycall. En alleen als we beiden zin en tijd hadden.

Je moet je wel bedenken dat het heel gemakkelijk toegankelijk wordt. Wat ga je doen als je iemand ontmoet die wellicht wel in de toekomst meer voor je kan gaan betekenen? Dan moet je oppassen dat je zijn gevoelens niet kwetst door in het beginstadium nog met je sv te rommelen. Daar kan je namelijk later nog gedonder van krijgen.

Heel belangrijk is wel dat jullie open naar elkaar zijn in jullie verwachtingen.

Geniet!
Ik denk dat als ik iemand zou ontmoeten waarbij ik het gevoel heb, ik mijn sv dat snel zou zeggen en het contact daarmee zou verbreken. We hebben al tegen elkaar gezegd dat als dat zou gebeuren, dat dan maar zo is. Part of the game. Ik zou niet het risico willen nemen een potentiële partner te verliezen voor een sv.
quote:Zonnestraatltje schreef op 14 juni 2012 @ 15:12:

@ Rooss4: Nee, ik ben niet verliefd. Dat hij zei dat hij geen relatie wilde kwam ook niet uit de lucht vallen.

@ Namma: Hoe ging het bij jou in zijn werk? Had je wel een soort van dates, dat je samen naar de kroeg ging of waren het vooral bootycalls?

We belden elkaar op als we zin hadden of soms kwamen we elkaar in de kroeg tegen. Dan hadden we aan 1 blik genoeg (als we allebei alleen waren dan).

Op een gegeven ogenblik kreeg ik een relatie en heb toen ook gezegd dat ik die relatie exclusief wilde. Geen probleem. Inmiddels is hij wethouder hier in mijn woonplaats. Af en toe komen we elkaar tegen:Hij met vrouw, ik alleen. We zeggen elkaar gedag and that's it. No hard feelings.
Dat is echt super, dat het zo ook kan!

Ik ben heel benieuwd hoe onze "oproepen" zullen gaan ;)
Heb hetzelfde gehad als wat Nammma schrijft...alleen werd ik op een gegeven moment wel verliefd op die gozer en heb er toen ook een punt achter gezet..werd super jaloers als ik hem met een andere meid in de kroeg zag staan te zoenen :(

Heel veel succes Zonnestraaltje ik hoop dat het je goed bevalt ;)
Ik denk niet dat ik verliefd op hem wordt, want we hebben een tijdje gedate en toen werd ik het ook niet. Maar die jaloersheid zou ik wel kunnen herkennen ja. Iemand hier vroeg of ik hem zou kunnen delen.Rationeel zeg ik ja, maar hij moet er liever niet over beginnen en onder mn neus met een ander flirten/zoenen.. Tja daar zou ik ook niet blij van worden.

Namma, Meisie 87 en Rooss4: bespraken jullie andere dates met elkaar? Dat zou ik niet kunnen denk ik.
Bij mij werd het "friends with benefits" te gecompliceerd. We hadden allemaal afspraken, dat we alleen maar seks met elkaar zouden hebben, maar geen echte relatie, want echt vrienden waren we niet (meer). Het werd (voor mijn doen) te ordinair en ik hou er niet zo van om me een seks object te voelen.

Ik moet wel zeggen dat ik meer gevoelens had voor die kerel, dus dat zat me ook in de weg om mijn ogen open te houden voor anderen. Vandaar dat ik het dus ook heb beëindigd..
Friends with benefits: op zich is er niks mis mee, als je er beide positief instaat. De manier waarop hij het gebracht heeft echter verdient niet bepaald de schoonheidsprijs denk ik. Als ik in jou schoenen zou staan, zou ik het gewoon afkappen, puur om de manier waarop hij alles heeft gebracht. Uiteraard is de beslissing geheel aan jou.

Ik denk (en ik kan natuurlijk niet in jouw hoofd kijken) dat hij het veel eerder had moeten zeggen, en uit zichzelf. Ik krijg een beetje het gevoel dat hij je aan het lijntje heeft gehouden, en pas zijn gevoelens ging uiten nadat JIJ erover begon t.o.v. hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven