Geflopt cam avontuurtje
dinsdag 2 oktober 2012 om 10:37
dinsdag 2 oktober 2012 om 10:54
dinsdag 2 oktober 2012 om 10:58
Je hebt een wijze les geleerd. Mannen houden van jagen, en jij was een makkelijke prooi.
Overigens sta ik ook wel eens naakt voor de webcam, omdat m'n vriend de afgelopen maanden uitgezonden was. Maar als ik geen zin had, dan deed ik dat ook niet. Mij doet het niet zo heel veel, omdat ik alleen maar gefrustreerd raak door het feit dat hij niet binnen handbereik is, maar hij heeft er veel aan. Deze week komt hij terug gelukkig
Overigens sta ik ook wel eens naakt voor de webcam, omdat m'n vriend de afgelopen maanden uitgezonden was. Maar als ik geen zin had, dan deed ik dat ook niet. Mij doet het niet zo heel veel, omdat ik alleen maar gefrustreerd raak door het feit dat hij niet binnen handbereik is, maar hij heeft er veel aan. Deze week komt hij terug gelukkig
dinsdag 2 oktober 2012 om 10:59
Ik schat zo in dat hij had gehoopt dat het een spannende sessie cyberseks zou worden. Hij kon echter niet van jou vragen dat je mee MOEST doen. zo werkt dat niet. Dus het is een eenzijdige rukactie van hem geworden ipv een geile interactie...
Als jij het wel erotisch ipv goedkoop/ordinair gevonden had was het vast anders verlopen.
Mislukt experiment dus... vergeten, andere leuke dingen zoeken die wel werken tussen jullie... wellicht niet online.
Als jij het wel erotisch ipv goedkoop/ordinair gevonden had was het vast anders verlopen.
Mislukt experiment dus... vergeten, andere leuke dingen zoeken die wel werken tussen jullie... wellicht niet online.
woensdag 3 oktober 2012 om 16:32
Als ik het goed begrijp kende je hem dus nog niet? En was dat jullie eerste contact? Dan kun je ook niet anders verwachten dan dat hij jou zo ziet. Mannen doen dat niet om een relatie met je te beginnen. Beetje logisch als je na gaat denken toch? En als je het allebei wilt is er niets aan de hand. Is het niets voor jou, dan nooit meer doen. Simpel toch? Je bent zo goedkoop als dat je je voelt.