Geflopt cam avontuurtje

02-10-2012 09:56 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten om dit bericht wat te veranderen..
Onwijs beledigd, verdriet weg eten: overdrijf je niet een beetje?
quote:feeks schreef op 02 oktober 2012 @ 10:31:

verdriet? Je kent hem net.ja, maar het is gewoon nooit leuk om als een tijdelijk pleziertje te worden gezien.
Ow, spannende op gemist?
quote:mellie_v schreef op 02 oktober 2012 @ 10:28:

[...]

Heb het hem gevraagd, hij vond het opwindend. Maar ik ben onwijs beledigd en wil eigenlijk niks meer met hem te maken hebben.Als je zo beledigd was door de vraag, dan had je a. niet ingestemd en b, het riedeltje niet uitgekeken.
Iemand heeft gemasturbeerd voor de webcam en gevraagd of jij toe wilde kijken?

Vind dat eerder een compliment dan een belediging..

En daarna wilde hij zo snel mogelijk weg leek het en gaf je dat een rotgevoel?

misschien schaamde hij zich toen zijn geilheid was gezakt.
Je hebt een wijze les geleerd. Mannen houden van jagen, en jij was een makkelijke prooi.

Overigens sta ik ook wel eens naakt voor de webcam, omdat m'n vriend de afgelopen maanden uitgezonden was. Maar als ik geen zin had, dan deed ik dat ook niet. Mij doet het niet zo heel veel, omdat ik alleen maar gefrustreerd raak door het feit dat hij niet binnen handbereik is, maar hij heeft er veel aan. Deze week komt hij terug gelukkig :D
Ik schat zo in dat hij had gehoopt dat het een spannende sessie cyberseks zou worden. Hij kon echter niet van jou vragen dat je mee MOEST doen. zo werkt dat niet. Dus het is een eenzijdige rukactie van hem geworden ipv een geile interactie...

Als jij het wel erotisch ipv goedkoop/ordinair gevonden had was het vast anders verlopen.

Mislukt experiment dus... vergeten, andere leuke dingen zoeken die wel werken tussen jullie... wellicht niet online.
als je je gedraagt als 'n seksobject door te gaan zitten cammen, dan wordt je ook gezien als 'n seksobject, niet zo moeilijk...

verdriet? Je kent hem net.+1
quote:mellie_v schreef op 02 oktober 2012 @ 10:33:

[...]

ja, maar het is gewoon nooit leuk om als een tijdelijk pleziertje te worden gezien.Dan moet jij je ook niet zo gedragen!
Wat een drama maken jullie er van. Man heeft leuke meid aan de cam. Trekt zich af en komt klaar. En doet dan wat alle mannen doen. Omdraaien en slapen.

So what?

verdriet? Je kent hem net.

Serieus? Je hebt zeker nog niet veel meegemaakt.

Ga eens naar de kroeg en praat eens met een leuke jongen i.p.v. naar een rukkende kerel te kijken.
Als ik het goed begrijp kende je hem dus nog niet? En was dat jullie eerste contact? Dan kun je ook niet anders verwachten dan dat hij jou zo ziet. Mannen doen dat niet om een relatie met je te beginnen. Beetje logisch als je na gaat denken toch? En als je het allebei wilt is er niets aan de hand. Is het niets voor jou, dan nooit meer doen. Simpel toch? Je bent zo goedkoop als dat je je voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven