Geflopt cam avontuurtje

02-10-2012 09:56 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten om dit bericht wat te veranderen..
nee hij vind dat spannend
Ik vind het goedkoop.
quote:kooskeet schreef op 02 oktober 2012 @ 09:58:

nee hij vind dat spannenddat was me ook al duidelijk ja...
Ik zou dat nooit doen als ik iemand beter zou willen leren kennen.

Wat zeg ik, ik zou dat sowieso nooit doen.

Hoe oud ben je?
Hij ziet je als een sex object en niets anders.

(zegt een man).
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Dat betekent dat hij erg geil was.
quote:Ster_ schreef op 02 oktober 2012 @ 10:05:

Ik zou dat nooit doen als ik iemand beter zou willen leren kennen.

Wat zeg ik, ik zou dat sowieso nooit doen.

Hoe oud ben je?Precies, dat dacht ik dus ook! Ik ben overigens 21 jaar.
Ik had het over jou.....
Ik hoop toch wel dat je niet met je gezicht te zien was op cam (risico van opnemen etc)
Ow, en waarom "geflopt" ?
quote:Ster_ schreef op 02 oktober 2012 @ 10:09:

Ik had het over jou.....

Tjah... Ik zeg beter leren kennen, afspreken, seksen en trouwen.

Wat zeg je zelf?
Je bent een lustobject.

Niet meer en niet minder.

En je gaat nu niet meer worden ook.
quote:rara70 schreef op 02 oktober 2012 @ 10:09:

Ik hoop toch wel dat je niet met je gezicht te zien was op cam (risico van opnemen etc)Nee, maar ik deed ook niks bijzonders..
quote:rara70 schreef op 02 oktober 2012 @ 10:10:

Ow, en waarom "geflopt" ?Het voelde voor mij zo leeg aan, ik kreeg er geen gevoel bij.. En daarna wilde hij zo snel mogelijk weg leek het.
quote:mellie_v schreef op 02 oktober 2012 @ 10:14:

[...]

Het voelde voor mij zo leeg aan, ik kreeg er geen gevoel bij.. En daarna wilde hij zo snel mogelijk weg leek het.Joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zou ik het geil vinden: ja

Zou ik het ordinair vinden :ja

Vaak zie ik een vrouw die geil doet of kleed, leuk om te kijken, maar vind ik het tevens ordinair en derhalve geen potentieel relatiemateriaal. Dus een neukertje of iets dergelijks. Zo ziet hij het denk ik ook. Begrijp ook dat als je zoiets doet dat je ook een verwachtingspatroon schept bij een afspraak.

Ps. Als mannen klaar zijn zijn ze klaar. Wij zijn heel snel in de mood, en er ook heel snel weer uit... Zaakje geloost, is zeker via camsex, missie volbracht.
quote:mellie_v schreef op 02 oktober 2012 @ 10:14:

[...]

Het voelde voor mij zo leeg aan, ik kreeg er geen gevoel bij.. En daarna wilde hij zo snel mogelijk weg leek het.

Niet zo gek. Hij was eerst geil. Daarna niet meer.. Dus het bloed kon terug naar zijn hersenen en hij kon weer denken.

Niet echt rela materiaal wel? Je bent vast niet de eerste waarmee hij webcamsekst.
quote:mellie_v schreef op 02 oktober 2012 @ 09:56:

Hij vroeg me laatst om naar hem te kijken terwijl hij zichzelf op mij bevredigt, dat heb ik gedaan.Tja, het lijkt me lastig om niet te kijken als hij dat op jou doet.
Ik denk dat zijn gedrag vooral te maken heeft met exibitionistische neigingen, niet met hoe hij jou ziet.

Waarom stel je hem deze vraag niet?
Nouja als het niks voor jouw betekend moet je het de volgende keer gewoon niet doen en het hem zeggen dat je er geen zin in hebt. Ik kan me overigens wel indenken wat hem bezielde. Heeft niks te maken met snol/makkelijk meisje... is pure geiligheid.
quote:yette schreef op 02 oktober 2012 @ 10:22:

Ik denk dat zijn gedrag vooral te maken heeft met exibitionistische neigingen, niet met hoe hij jou ziet.

Waarom stel je hem deze vraag niet?Heb het hem gevraagd, hij vond het opwindend. Maar ik ben onwijs beledigd en wil eigenlijk niks meer met hem te maken hebben.
Ik ga maar een lading bonbons inslaan en mijn verdriet weg eten..
verdriet? Je kent hem net.
Verdriet? Je kent elkaar nog niet eens echt. Kom op meid. Ga wat leuks doen ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven