Geldslaaf?

13-09-2015 21:23 411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,

Een goede vriendin van mij verkeert in een iets andere "scene" en heeft daar een hobby als SM dominant, zeg maar meesteres.

ZIj is hier tegenover mij altijd open over geweest en verteld mij vaak verhalen over haar clientèle en de dingen die zij doet.

Zij weet ook dat het niet mijn ding is, maar dat ik het wel interessant vind.

Nu kreeg ik van haar een verzoek om aan iets mee te doen, een van haar cliënten is een zogenaamde geldslaaf, hij betaald haar om zeg maar cadeaus aan haar te mogen geven, dit zijn vaak dure cadeaus.

Nu zou deze man graag een vriendin willen "dienen" en zij dacht aan mij.

Eea zou eerst alleen via mail, whatsapp en telefoon gaan en misschien later een keer life.

Ik zou dan via de mail cadeaubonnen etc van hem krijgen als ik hem dat vroeg(beveel?)

Zij zegt dat ik gek ben als ik dit niet zou doen...

Een kant van mij vind dit machtig interessant ..maar iets anders zegt...mmmmh..

Wat denken jullie?
Maar Ezel, klopt het een beetje zoals ik het schets?
quote:s-a-r-kast schreef op 26 januari 2016 @ 12:19:

Ezel,

Je hebt aangegeven niet handig met forums te zijn, ik ga uit van weinig forum ervaring - waar 'ontmoet' jij dan jouw prinses?

Hoe werkt jouw 'zorgvuldige selectieprocedure'?

En wat zijn de andere onderdanige voorkeuren die je hebt, waar je in het begin een melding van hebt gedaan? Sluit dat aan op de 'relatie' met jouw prinses of staat dat los van haar?

Het is op zoveel verschillende manieren gebeurd. Ook wel eens via een ander forum, maar niet op basis van een draadje zoals dit. Soms ook mensen die ik zeg maar via via kende op facebook en dat je dan voorzichtig een balletje opgooit. Maar meestal wel via internet , maar met niet handig bedoelde ik: niet handig met al die citeer knoppen enz, ben niet op fora een fervent schrijver ofzo.

Je moet het niet echt zien als een selectieprocedure als iemand die je aanneemt ofzo

Als je denkt dat iemand geschikt is en zij heeft er wel zin in, dan ga je wellicht eerst wat aftasten of je vanuit beide kanten hetzelfde zoekt. Dan begin je en kijk je gewoon vaak hoe het gaat. Is vaak dus gewoon ook trial en error.

Heb meegemaakt dat ik bv iets betaalde voor dame x, maar het daarna niet bleek te werken. Noem het leergeld dan. Maar ook andersom, dat ik iets duurs betaalde en die dame daarna aangaf dat het voor haar niet goed voelde. Kan ook natuurlijk.

Voorop moet denk ik staan dat het voor de dame in kwestie fijn voelt (het draait ten slotte om het pleasen van haar) en dat ze ten alle tijden kan stoppen indien dit niet zo is (zonder verplichtingen).

En ook dat ze gewoon haarzelf is, ipv gaan acteren door in te spelen op andere fetishes, want dan gaat het toch vaak snel mis. Dat is het minst ideale scenario: dat een dame denkt ok shoppen, hij houdt van laarzen kussen dus laat ik hem mijn laarzen kussen.

Terwijl het voor mij juist alleen een kick is om dat laatste te doen als zij dat oprecht grappig vindt.

Andere onderdanige voorkeuren: zoals ik aangaf is het voor mij juist de kick dat een dame doet waar zij zin in heeft, ook als ik het niet leuk vind (maar het daardoor dus juist leuk vindt, dat zij denkt: haha zou ie dat echt doen).

Ik noem zomaar een voorbeeld: ik houd er niet van dat iemand me zo in mijn gezicht spuugt. totaal niet. Maar heb meegemaakt dat ik met iemand afsprak om iets te betalen.

Toen zei ze: ok wel lief van je, doe je ogen dicht dan krijg je een kusje op je wang. Ik ogen dicht en toen spuugde ze me dus recht in mijn gezicht en liep lachend weg.

En dat gaf dus een kick: dat ze dat zelf had bedacht en deed, zonder hints van mij en zonder dat ik het leuk vond, en het door dat alles dus achteraf enorm gaaf vond, puur omdat zij daarvan genoot om me ook nog eens zo te vernederen.

Voorbeeld is puur bedoeld om uit te leggen hoe het bij mij werkt, hoop dat het daardoor iets duidelijker is.

Vanuit mezelf heb ik vooral iets met schoenen en voeten, trouwens...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-01-2016 13:36
Reden: ongepast / offtopic
% gewijzigd
quote:Ezel85 schreef op 26 januari 2016 @ 12:06:

[...]

Ok, heeft ook weinig zin om ze te beantwoorden dan als ik in jouw beleving steeds hetzelfde verhaal vertel.

Heb even teruggelezen en ze in ieder geval niet bewust niet beantwoord maar wellicht onbewust gezien je toonzetting, dan steek ik liever energie in vragen die wel zonder vooringenomenheid en of negativiteit hoe het allemaal zit en met oprechte interesse zijn gesteld, en mensen die vinden dat ik niet steeds hetzelfde zeg.

Succes verder!Volgens mij heb ik jou heel neutrale vragen gesteld over jouw beleving. Alleen gingen due niet over geldslaaf zijn an sich, maar over in welke mate jij ook op andere vlakken onderdanig bent. Als dat al de verkeerde toonzetting is, dan weet ik niet wat de goede is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:lollypopje schreef op 26 januari 2016 @ 13:41:

[...]

Volgens mij heb ik jou heel neutrale vragen gesteld over jouw beleving. Alleen gingen due niet over geldslaaf zijn an sich, maar over in welke mate jij ook op andere vlakken onderdanig bent. Als dat al de verkeerde toonzetting is, dan weet ik niet wat de goede is.

Die vraag is al verschillende malen langsgekomen en heb dat al uitgelegd/uiteengezet, dus lees dan nog eens het draadje terug.

Verder: als je graag antwoord wil op "vragen" maar één zin verderop aangeeft dat ik toch steeds dezelfde antwoorden geef (?) dan snap ik niet dat je uberhaupt nog antwoord wil aangezien deze toch geen waarde hebben.

Maar als je zelf niet inziet hoe onlogisch dat is en als dat kwartje na mijn vorige post nog steeds niet viel....

Maar heb geen zin om weer dit soort discussies aan te gaan (zoals over ook je eerdere toonzetting) die alleen maar de sfeer van het topic verpesten, dus ik laat het hierbij, succes!
Ik heb het antwoord niet gelezen, aangezien het geld uitgeven nog steeds het uitgangspunt is in je antwoorden. Zoals bij in je gezicht spugen na winkelen.

Mijn vraag gaat over onderdanigheid in al zijn facetten. Ik doelde op andere vormen van dienen. Zou jij bijvoorbeeld ook pijn willen ondergaan of haar huishouden doen. Meer een totaalpakket als slaaf, of spreken andere vormen je totaal niet aan. Of zou je het enkel doen als je ook geld aan haar mag uitgeven, al heb je er zelf niks mee.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja het staat er toch heel duidelijk hoor :-)
Wat voor werk doe je?
quote:impala schreef op 26 januari 2016 @ 10:28:

Jammer dat Ezel tot twee keer toe mijn vraagt negeert over hoe je zo'n dure hobby in de hand houdt en voorkomt dat je erdoor in de financiële problemen komt. Ook omdat het kennelijk pas echt spannend wordt als je de grens van je draagkracht bereikt. En de ideale dom naar wat ik begrijp zal proberen je over die grens te trekken.

Ezel heeft denk ik geen zin insinuerende vragen te beantwoorden die bedoeld zijn om jouw gelijk te halen.

En nee, de ideale Dom rekt de grens op tot dat punt waar het net oncomfortabel wordt, maar nog wel verantwoord is.

Is het niet meer verantwoord, dan is een Dom geen Dom, maar een misbruiker.
Zo zeldzaam zijn mannen met een dergelijke fetish niet. Al is iedere fetishist op zich weer uniek en zoekt op een andere manier voldoening.

Zo'n 15 jaar geleden heb ik ook een man leren kennen die het heerlijk vond om zich te omringen door mooie jonge vrouwen en gebruikt te worden voor geld en voordeeltje zonder daar seks voor terug te krijgen. Hij had een extreem kleine penis en kickte erop als je hem daarmee belachelijk maakte. Ik weet dat hij voor zeker 5 meiden in hun volledige onderhoud voorzag. Uiteindelijk is het zo ver gegaan dat hij bankroet is geraakt omdat hij de controle volledig kwijt was geraakt.

Voordat iemand het denkt, nee ik was niet een van die dames. Al heb ik wel een tijdje een sugardaddy gehad, maar dat was behalve financieel wel op gelijkwaardige basis. Andersom heb ik ook weleens iets met iemand gehad waarvan ik wist dat het een mannelijke golddigger was. Geen probleem zolang ik het het waard vind. Toen hij me ging vervelen was hij snel exit. Zoveel beter is hij er niet van geworden.
Bedankt voor je eerlijke bijdrage!

Denk ook dat het zeldzamer lijkt dan het is, door het enorme taboe dat er op rust (in veel kringen zal toch worden gezien als misbruik of kaalplukken zonder er wat voor terug te doen) dus zullen vrouwen het vaak niet met de gemiddelde burgerlijke vrouw durven te delen.

En wat je zegt: als jij het in jouw situatie (s) prima vond, niks mis mee toch!
Zou je het doen als er geëist wordt je huis te verhuren voor een korte periode, waarbij het je wordt opgelegd zelf maar in een tent te gaan slapen, waarbij je de opbrengst afstaat en de tentplaats zelf moet bekostigen?
quote:melbrw schreef op 26 januari 2016 @ 17:46:

Zou je het doen als er geëist wordt je huis te verhuren voor een korte periode, waarbij het je wordt opgelegd zelf maar in een tent te gaan slapen, waarbij je de opbrengst afstaat en de tentplaats zelf moet bekostigen?

"Zou je het doen" zijn van die suggesties die niet zo zwart wit zijn. Of je zoiets zou doen is helemaal afhankelijk van de dame, hoe het klikt, in welk stadium ze zoiets voorstelt.

Is niet dat je morgen met een dame begint en dat als eerste stap neemt...

Maar op zich zou zoiets binnen een contact op termijn een wel erg goed bedacht iets zijn, zeker als die dame daar echt om lacht en van geniet dat iemand zo ver gaat voor haar
Weet jij echt heel zeker dat jij het verschil weet tussen wanneer zo'n vrouw nou echt geniet van jouw Grote Lijden en Hele Erge Opofferingen of dat ze goed toneel kan spelen en geniet van het feit dat ze jou voor de gok houdt en redelijk makkelijk rijk wordt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gaat voor jou " voor " : moet jij het een vrouw gunnen of is het belangrijker dat zij het jou misgunt?

Er zijn zat websites waar domina's geldslaven ronselen. Is dat te afstandelijk voor jou, of is dat misschien juist wel een kick, dat je misschien een van de velen bent die krom ligt voor zo'n mevrouw die het lekker commercieel en slim heeft aangepakt?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2016 @ 18:41:

Weet jij echt heel zeker dat jij het verschil weet tussen wanneer zo'n vrouw nou echt geniet van jouw Grote Lijden en Hele Erge Opofferingen of dat ze goed toneel kan spelen en geniet van het feit dat ze jou voor de gok houdt en redelijk makkelijk rijk wordt?

Ze hoeft niet te genieten van mijn lijden, bedoel met toneel spelen dat ze niet zeg maar inspeelt op andere fetishes die ik leuk vind maar gewoon haar eigen ding doet.

Dus als ze van het laatste geniet dan is dat prima. Maar vaak gaat het mis omdat een dame toch onzeker is of ze iets wel kan doen, of wellicht teveel meeleeft, zoals ik zei blijken ze vaak liever dan je denkt... dus dan is iemand die emotioneel subtiel sadistisch is iemand waar het automatisch beter mee "werkt"
quote:melbrw schreef op 26 januari 2016 @ 17:46:

Zou je het doen als er geëist wordt je huis te verhuren voor een korte periodeTijdelijke woonruimte nodig, Mel?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2016 @ 18:44:

Wat gaat voor jou " voor " : moet jij het een vrouw gunnen of is het belangrijker dat zij het jou misgunt?

Er zijn zat websites waar domina's geldslaven ronselen. Is dat te afstandelijk voor jou, of is dat misschien juist wel een kick, dat je misschien een van de velen bent die krom ligt voor zo'n mevrouw die het lekker commercieel en slim heeft aangepakt?

Nadeel van die sites is vaak ( maar niet altijd) ; oeps geldproblemen, laat ik eens een geldslaaf zoeken (dus zonder iets met de fetish te hebben). Vaak is het niveau ook niet om over haar huis te schrijven met alle respect, vaak slechte spelling en teksten.

Dus denk dat het daar zoeken is naar een speld in een hooiberg,

Heb daar wel eens gekeken maar dan zie je een ad: prinses zoekt slaaf, en als je dan bv het nummer googlet blijkt dat ze bv ook een ad heeft: pijp je voor 50 euro.

Dus ja, dat is niet echt wat ik zoek, en waarschijnlijk adverteert ze dan met van alles en nog wat uit geldnood.

Dat een leuke prinses ook andere mannen "ronselt" is voor mij geen probleem, zou wel erg raar en egoistisch zijn als ik haar dat zou misgunnen, want dan zou ik mezelf centraal zetten en precies het tegenovergestelde van wat de bedoeling is.

Maar denk wel dat een handige girl /woman next door beter werkt voor mij dan een profi meesteres die moneyslavery er ook maar even "bijdoet".

dank voor je reactie en het meedenken!
quote:Ezel85 schreef op 26 januari 2016 @ 18:58:

[...]

Ze hoeft niet te genieten van mijn lijden, bedoel met toneel spelen dat ze niet zeg maar inspeelt op andere fetishes die ik leuk vind maar gewoon haar eigen ding doet.

Dus als ze van het laatste geniet dan is dat prima. Maar vaak gaat het mis omdat een dame toch onzeker is of ze iets wel kan doen, of wellicht teveel meeleeft, zoals ik zei blijken ze vaak liever dan je denkt... dus dan is iemand die emotioneel subtiel sadistisch is iemand waar het automatisch beter mee "werkt"

Dus als ze niets heeft met de feitsh op zich , dan is dat ook prima, zolang ze jou je geld maar aftroggelt ? Het is niet leuker als zij er op een of andere manier ook opgewonden van wordt?

Tsja, dan kun je toch willekeurig welke prostituee / bijstandsmevrouw / shopaholic / buurvrouw vragen of ze je geld wil?
Meedenken? Nou, volgens mij gaf ik geen tips, toch?

Ik denk dat je prima in staat bent zelf iemand te vinden. En ik denk zo maar dat er een aantal meelezers hier staan te popelen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2016 @ 19:07:

Meedenken? Nou, volgens mij gaf ik geen tips, toch?

Ik denk dat je prima in staat bent zelf iemand te vinden. En ik denk zo maar dat er een aantal meelezers hier staan te popelen.Met meedenken bedoelde ik, je inleven in de materie en van daaruit een zinnige vraag stellen. Om daardoor wellicht voor mij zaken te kunnen verduidelijken alsook voor de andere meelezers weer beter aan te geven hoe en waarom en het misschien helderder wordt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2016 @ 19:04:

[...]

Dus als ze niets heeft met de feitsh op zeg, dan is dat ook prima, zolang ze jou je geld maar aftroggeld? Het is niet leuker als zij er op een of andere manier ook opgewonden van wordt?

Tsja, dan kun je toch willekeurig welke prostituee / bijstandsmevrouw / shopaholic / buurvrouw vragen of ze je geld wil?

De fetish is dat ze ervan geniet om me te gebruiken en er handig in is. Ze hoeft van mij niet opgewonden te raken, kan ook best dat ze zich rotlacht en me langzaam de bankschroeven aandraait en dat dus ook kan zonder dat ze medelijden heeft ...daar kun je niet zomaar iemand voor vinden...dus die laatste zin vind ik dan wat kort door de bocht.

Denk je dat een willekeurige shopaholic het zomaar aanneemt? en uit haarzelf steeds hogere eisen stelt en zonder medelijden mij sober laat leven?

Prostituee ook een lastig verhaal als je het draadje ook maar een beetje hebt gelezen, iemand die zich door jan en alleman voor geld laat nemen als prinses aanbidden terwijl ik haar dus gewoon zou kunnen neuken tegen betaling?

bijstandsmevrouw zou je ook uit het draadje kunnen afleiden...

Dus mijn fout dat ik dacht dat je het begreep, hopelijk door mijn uitleg zie je zelf ook dat je met die post de plank missloeg...

Maar toch bedankt voor de moeite!
[
quote:Ezel85 schreef op 26 januari 2016 @ 19:18:

[...]

De fetish is dat ze ervan geniet om me te gebruiken en er handig in is. Ze hoeft van mij niet opgewonden te raken, kan ook best dat ze zich rotlacht en me langzaam de bankschroeven aandraait en dat dus ook kan zonder dat ze medelijden heeft ...daar kun je niet zomaar iemand voor vinden...dus die laatste zin vind ik dan wat kort door de bocht.

Denk je dat een willekeurige shopaholic het zomaar aanneemt? en uit haarzelf steeds hogere eisen stelt en zonder medelijden mij sober laat leven?

Prostituee ook een lastig verhaal als je het draadje ook maar een beetje hebt gelezen, iemand die zich door jan en alleman voor geld laat nemen als prinses aanbidden terwijl ik haar dus gewoon zou kunnen neuken tegen betaling?

bijstandsmevrouw zou je ook uit het draadje kunnen afleiden...

Dus mijn fout dat ik dacht dat je het begreep, hopelijk door mijn uitleg zie je zelf ook dat je met die post de plank missloeg...

Maar toch bedankt voor de moeite!

Ik vind dat jij een beetje een erg grote mond hebt voor iemand die zichzelf Ezel noemt en een dominante vrouw zoekt die jou op de plek zet waar je zelf al vindt dat je hoort.

Voor iemand die zegt graag slaafs te doen wat een ander hem opvraagt vertoon je bizar gedrag.
Huh?

Probeer je Ezel nou te triggeren of wat?

Iemand die onderdanig/sub kan zijn kan prima een grote mond hebben IRL. Sterker nog, ik denk dat dat heel vaak voorkomt.

Ezel komt hier toch niet als sub/onderdanige?

Hij is hier als mens onder een nick waarin hij uitleg geeft over zijn fetish.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven