Gemiddelde seks anno 2013

15-04-2013 15:35 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb ik het gevoel dat je twee keer per week 'moet' vrijen om normaal te zijn.

Er zijn dagen bij dat ik helemaal geen zin heb, maar toch maar zin maak omdat ik denk: een week geen seks is ook niet gezond.

Laat staan langer dan een week. Nu heb ik een man die zelf ook niet zo hoog libido heeft.....Zijn er mensen bij die begrijpen wat ik bedoel?
Nou, ik denk dat de gemiddelde relatie misschien toch aardig gemiddeld zit, qua seks. De eerste periode van onze relatie hadden we soms wel 5 x per dag seks. Nu zijn we ruim 7 jaar samen en twee kinderen verder en is dit een stuk minder. Maar gemiddeld vast wel twee keer per week, over de afgelopen 7 jaar.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:melissa-x schreef op 15 april 2013 @ 16:05:

[...]

Het schijnt wel te kunnen hoor, een relatie of huwelijk zonder seks. Hoe je dat dan ervaart is nog maar de vraag (en lang niet iedereen zal het leuk genoeg vinden) maar ik heb wel vaker gelezen over hoe je een relatie zonder seks leuk houdt. Trouwens ook handig voor als het bijv. een half jaar niet kan vanwege een ziekte, operatie of iets anders. Of voor jonge mensen die er voorlopig mee willen wachten.

Relatie zonder seks

Gelezen, gaaaaaaaaaaap, wat een gezapig stuk zeg.

Leuk als je 80 bent maar moet er toch niet aan denken.

Tuurlijk bepaal je zelf, hoe, hoe vaak etc...

maar helemaal geen seks...nooit meer en dat beide partners daar vrede mee hebben...Ik geloof er niet in.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Als jullie je daar prettig bij voelen dan is dat toch prima

Zelf kan ik me er niet in terug vinden maar als ik geen zin zou hebben zou ik het ook niet doen. Daarbij denk ik ook dat de kwaliteit van de sex niet echt hoog is als je alle 2 niet zo'n zin hebt maar er toch maar voor gaat omdat het ''moet''

Dan is het toch veel leuker om sex te hebben wanneer jullie daar zelf zin in hebben.
Je "moet" niks. Ik zou 2x per week veel te weinig vinden, maar anderen vinden 2x per maand al genoeg. Who cares wat anderen vinden. Als jij en je man er allebei weinig behoefte aan hebben, prima toch.

Maar pas wel op dat jullie behoeften niet te ver uiteen lopen, of dat een van jullie het gevoel heeft tekort gedaan te worden. Dan is het wel verstandig op tijd aan de bel te trekken en er iets mee te doen, anders gaat het knagen.
Het gebeurt een keer dat we te moe zijn en gewoon in slaap vallen. Maar normaliter halen we dit de volgende dag weer in. Gemiddeld zo'n 4.5 keer per week - en omdat ik vaak voor mijn werk onderweg ben nog 1 a 2 DVP per week.

Als ik maar twee keer per week seks zou hebben dan bestel ik de pil van Drion, want dan is mijn leven zinloos.

Als het voor jou genoeg is - prima. Maar een man die niet vaak wil bestaat niet. Ik neem aan dat hij (net als ik) ook buiten de deur snoept.
quote:monsterpinguin schreef op 15 april 2013 @ 16:32:

[...]

Definieer "heel goed". Want wekenlang niet neuken, dat is toch wel super klote voor een man, als je het mij vraagt.

Is ook erg klote voor een vrouw kan ik je vertellen hoor...

Maar toch kan de rest van de relatie heel erg goed zijn ja, seks is een onderdeel van je relatie. Dus als dat onderdeel niet lekker loopt, wil dat niet zeggen dat de andere onderdelen ook slecht zouden zijn.
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
2x pw, I wish! Wij doen 'het' ongeveer 2x per maand. Waarbij het vaak een moetje is omdat er anders niks van komt.
1.6
anoniem_147784 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 01:20
Reden: rekenfout
96.40% gewijzigd
hoi
Ik schrijf net op een ander topic dat ik sex zie zoals sporten:

In sporten heb je ook niet altijd zin maar je gaat toch en als je geweest bent dan ben je blij dat je gegaan bent en zit je geestelijk en lichamelijk goed in je vel. Dat is met sex ook...

Ook ik herken het gevoel van moeten. Ik heb dat dus ook als we het een paar dagen niet gedaan hebben dan doen we het weer soms zonder zin te hebben, maar die zin komt vanzelf wel of niet dan is het ook prima. Het hoeft niet lang te duren maar schept toch een band

Hier 15 jaar getrouwd en drie kinderen we doen het denk ik 2 x per week. Soms periodes meer en soms wat minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven