Gevoelens

23-01-2019 05:49 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Laat ik beginnen dat het me veel moeite kost om dit neer te zetten. De angst misschien herkend te worden is groot, maar ik merk dat ik het echt eruit moet gooien. Het betreft het volgende;

Sinds 9 maanden heb ik een superlieve vriendin waarmee ik het echt fantastisch heb. We ondernemen veel leuke dingen samen en met onze 2 kids (uit eerdere relaties) en genieten van elke dag.

Geen vuiltje aan de lucht zou je denken...
Maar tijdens de intimiteit gaat het mis. Ik ben bi, iets wat ze ook van mij weet, en dit deel van mij begint steeds meer te kriebelen. Ik heb bij haar aangegeven dat ik bepaalde zaken mis, waardoor ze nu nadenkt over evt. toys.
Ik weet enkel niet of dat mijn behoefte gaat vervullen. En datgene wat ik mis kan vervangen.

Laat ik duidelijk zijn; ik wil haar absoluut niet kwijt! En tijdens de eerste maanden heb ik met wisselend succes de behoefte weten te onderdrukken. Maar nu loop ik over...

Wie begrijpt het... kan mij iets van advies geven of bij wie kan ik verder mijn verhaal kwijt?

Bedankt!
Ik zou een vriendin zoeken die het leuk (of in ieder geval geen probleem) vindt wanneer je af en toe sex hebt met een man.

Dit gaat zo natuurlijk nooit lang goed......
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
23-01-2019 11:02
Ik zou een vriendin zoeken die het leuk (of in ieder geval geen probleem) vindt wanneer je af en toe sex hebt met een man.

Dit gaat zo natuurlijk nooit lang goed......
Wat een onzin. Als jouw man niet wil beffen en jij mist dat zo, ga je toch ook niet seksen met een ander?

Ik begrijp werkelijk niet waarom dat bij biseksuelen anders is. Hij mist seks met een man? Dan maakt ie het uit met zn vriendin en zoekt ie een leuke vriend.
julius schreef:
23-01-2019 11:38
Wat een onzin. Als jouw man niet wil beffen en jij mist dat zo, ga je toch ook niet seksen met een ander?

Ik begrijp werkelijk niet waarom dat bij biseksuelen anders is. Hij mist seks met een man? Dan maakt ie het uit met zn vriendin en zoekt ie een leuke vriend.
Dan mist hij een vrouw
Alle reacties Link kopieren
Sorry allemaal.... zoals al eerder gezegd; ik ben erg complex. Ik zou namelijk beide niet willen missen
ik1980 schreef:
23-01-2019 11:45
Sorry allemaal.... zoals al eerder gezegd; ik ben erg complex. Ik zou namelijk beide niet willen missen
Dan moet je op zoek gaan naar een situatie waar je allebei hebt.
Of accepteren dat het is zoals het is.
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal niet complex, je bent gewoon te beroerd om een keuze te maken!

Als je seks met een man mist ga je óf seksen met een man met of zonder haar goedkeuring óf je accepteert je gemis.
Zo lastig is het allemaal niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Het daadwerkelijk accepteren is dus lastig, vandaar mijn eerste bericht.
ik1980 schreef:
23-01-2019 12:09
Het daadwerkelijk accepteren is dus lastig, vandaar mijn eerste bericht.
En nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gesprek aan met mijn partner. En open en eerlijk zijn over dit deel en behoeftes van mij.
Rooss4.0 schreef:
23-01-2019 12:03
Het is helemaal niet complex, je bent gewoon te beroerd om een keuze te maken!

Als je seks met een man mist ga je óf seksen met een man met of zonder haar goedkeuring óf je accepteert je gemis.
Zo lastig is het allemaal niet.
Toch lastig als je van iemand houd en dat de keuzes zijn? Snap best dat hij het makkelijker zou hebben als hetero in een monagame relatie. Zijn voorkeur is nu eenmaal anders en daar doe je niet zoveel aan.
Alle reacties Link kopieren
ik1980 schreef:
23-01-2019 11:45
Sorry allemaal.... zoals al eerder gezegd; ik ben erg complex. Ik zou namelijk beide niet willen missen
Tsja, we willen allemaal wel eens wat. Je hebt een keuze gemaakt voor je vriendin en die keuze heeft consequenties.

Of je vriendin moet een open relatie een goed idee vinden. Maar dat vind jij dan vast weer niks: het idee dat je vriendin met een ander seks heeft?
Alle reacties Link kopieren
@julius ik zou daar geen moeite mee hebben
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
23-01-2019 12:45
Toch lastig als je van iemand houd en dat de keuzes zijn? Snap best dat hij het makkelijker zou hebben als hetero in een monagame relatie. Zijn voorkeur is nu eenmaal anders en daar doe je niet zoveel aan.
Tuurlijk, het probleem is lastig. De keuzes alleen niet zo. Vind ik dan.
...
Alle reacties Link kopieren
ik1980 schreef:
23-01-2019 11:45
Sorry allemaal.... zoals al eerder gezegd; ik ben erg complex. Ik zou namelijk beide niet willen missen
Ik wil graag een eigen bedrijf maar ook achterover hangen op de stoel en veel slapen..
Je kan zoveel willen maar ja, keuzes...
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
Rooss4.0 schreef:
23-01-2019 12:52
Tuurlijk, het probleem is lastig. De keuzes alleen niet zo. Vind ik dan.
Nee in theorie heb je gelijk. Maar de praktijk lijkt mij lastig. Van mijn man mag ik best een vrouw erbij hebben. Maar een andere man trekt hij niet. Van mij mag alles, als je er maar over praat. Eerlijk over bent. Als je daar als partners niet uit komt, zou ik de relatie verbreken. Bedriegen is eigenlijk wmb geen optie. Mijn schuldgevoel zou mij opbreken. Weet niet hoe to dat ziet? Blijven praten is wel het beste advies. Al lost het probleem misschien niet op, je bent wel open.
Alle reacties Link kopieren
We blijven praten! En haar bedriegen is absoluut geen optie. Dat zou ik nooit doen
Ik ben ook bi, meer voorkeur voor mannen dan vrouwen, maar toch bi. Het is zoals het is, het is geen keuze om bi of gay of hetero te zijn.

In mijn vorige relatie begreep mijn partner mij gelukkig erg goed en vond hij het geen probleem als ik zo nu en dan seks had met een vrouw als ik die behoefte weer eens had. Het vertrouwen was er bij ons en een vrouw was absoluut geen gevaar voor onze relatie, het ging om pure lust en hij gunde mij dat.

Zou fijn zijn als jouw partner het misschien ook zo zou kunnen zien, al besef ik dat niet iedereen zo ruimdenkend is.
Alle reacties Link kopieren
Toevoeging;

Gisteren wederom met mijn vriendin dit onderwerp besproken: dat ik bi ben.
Ook zijn we beland bij het lastige deel, mijn behoeftes en verlangens.
Ze is heel stellig hierin, zij zal het niet accepteren als ik met een ander het bed deel.
Ik heb wel de duidelijkheid verkregen, maar nu het besef binnenkomt is het wel pittig.
Stiekem diep van binnen had ik gehoopt op een oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Dan zou ik het uitmaken, want dit ga je niet volhouden.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik zou, als ik jou was, mijn relatie ook heel erg goed overwegen. Ik denk nl dat je je bi-gevoelens echt wel een poos kunt onderdrukken, maar niet voor eeuwig. Het is nu eenmaal wie jij bent.

Ik zou geen relatie kunnen hebben met een man die mijn bi-zijn totaal negeert of doodzwijgt, het hoort nu eenmaal bij mij.
Alle reacties Link kopieren
@loisnvt daar zit ik dus ook erg mee... hoe lang kan ik mijn gevoel onderdrukken? Ik word nu soms al gek, wetende dat ik dit jaren zal moeten volhouden Pff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven