Gewetensnood,

26-02-2009 16:19 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag. Mijn vriendin, Marja, is op dat moment al ruim een week in in het buitenland voor een medisch congres. Om de avond te doden had ik een goede vriendin, Ellen, uitgenonigd om te komen eten en weer eens bij te kletsen zoals we regelmatig doen. Ik ken Ellen ruim 10 jaar, en dat is langer dan mijn relatie met mijn huidige vriendin. Ik ben behoorlijk close met haar, we delen alles, weten alles van elkaar en als er iets is bv op relationeel vlak dan is zij het eerste die het hoort en andersom.

Ellen is single dus alle in en outs van de afgelopen date van haar passeerden de reveu. Ook qua bedprestatie's, tot het moment dat het gesprek bleef hangen op masturberen en dingen die vervolgens opwinden. Ik vertelde dat Marja en ik soms naast elkaar in bed masturberen als we alle twee eigenlijk te moe zijn of geen zin hebben om echt te gaan seksen. Waarbij we elkaar (heimelijke) fantasieën vertellen en elkaar hierin op deze wijze elkaars fantasie aanvullen en levendig maken, en dat het vaak alsnog eindigd in een stevige vrijpartij. En dat het geen wat we samen zoal fantaseren op deze wijze regelmatig een weg vinden naar onze "echte" sex beleving.

Was het de overvloedige hoeveelheid wijn? We weten het niet maar Ellen en ik raakten op een bepaald moment behoorlijk opgewonden. Ik weet niet meer wie er begon maar momenten later zaten we beiden op de bank te masturberen ik in de ene hoek en Ellen in de andere hoek terwijl we elkaar opwonden door fantasieën / geile verhalen / belevenissen te vertellen. Toen we alle twee op vrijwel het gelijke moment klaar kwamen schoten we alle twee in een ongemakkelijke lach en wisten eigenlijk even geen houding te vinden. Behalve lachen en Ellen die luid riep: "Zo, dat was lekker!" Nadat we weer enigzins "opgefrist" waren en we onze positieven weer hadden gevonden moet we nog steeds lachen om de situatie, maar understatement, "niet handig"

Nu dagen later,

Ellen en ik zijn behoorlijk intiem maar nooit verder intiem geweest dan wat je platonisch zou verwachten, maar afgelopen zaterdag? We weten het niet te duiden wat we nu eigenlijk van vinden.

Het vliegt van hilarisch, naar schuldig, naar pff wij weer, naar spijt, naar 10 bruggen te ver, tot een gniffel. Het zit het mij niet lekker want morgen zie ik Marja weer na 2 weken elkaar niet gezien te hebben. Ik heb geen idee waar te beginnen, en hoe, want ik wil de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag niet voor mij houden want in dat geval zou ik haar nooit meer recht in de ogen aan durven kijken.

Voordat ik haar leerde kennen heb ik 2 relatief lange relaties gehad en in in mijn single tijd een aantal, one night stands, scharrels en sexdinnen gehad, volgens Ellen door de jaren heen meer dan 50 maar zelf durf ik het niet te zeggen, zonder sterk in mijn geheugen alles op een rijtje te zetten. Hoe dan ook het aantal zegt uiteindelijk helemaal niets maar mede daarom durf ik nu te stellen dat Marja de liefde van mijn leven is, ik wil niets en niemand anders meer. Zo gelukkig en heerlijk hebben we het samen. Maar hoe valt dat te rijmen met het privé masturbatie feestje van Ellen en mij?

Zonder in details te treden waarom maar ik weet dat Marja naar alle waarschijnlijkheid zal smullen van de actie van Ellen en mij. En ik weet zeker dat dit gebeuren alles behalve een struikelblok voor onze relatie zal zijn. Eerder een aanleiding tot een wilde nacht. Maar hoe dan ook vervelend en ongemakkelijk blijf ik het wel vinden. En heb geen idee waar, wanneer en hoe te beginnen om haar dit te vertellen.
quote:Frans79 schreef op 26 februari 2009 @ 18:01:

[...]

Ook al kan ik de afgelopen zaterdag voor mij zelf niet verkopen als vreemdgaan,toch zijn feitelijk de ingrediënten daar, ook al is het masturbatie toch is het seksueel "contact" buiten mijn relatie, waarbij de partner in kwestie vooraf weet heeft van de situatie. En dat zit mij dwars.

Dit noem jij géén vreemdgaan? Belachelijk. Natuurlijk is dit vreemdgaan. Als mijn vriend dit zou doen als ik een paar weken weg was dan zou ik zijn testikels frituren van boosheid, maar misschien is je vriendin wat zachtaardiger. Of haal je er wel een triootje uit, zoals je zelf suggereert.

Heb op het forum geleerd: 'Als je het niet zou doen waar je partner bij is, doe het dan niet.'

Maareh... Fransje: wat is eigenlijk je vraag aan ons?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Frans79 schreef op 26 februari 2009 @ 16:19:

En heb geen idee waar, wanneer en hoe te beginnen om haar dit te vertellen.Cliffhanger
En dan ben je speciaal op zoek gegaan naar een forum, ben daar lid van geworden, en hebt het hele verhaal opgeschreven om daarna aan ons te vragen hoe je het moet gaan vertellen?

Ik zou zeggen, lees je verhaal hierboven gewoon aan haar voor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je hoeft haar waarschijnlijk niet te vertellen, ze ziet het zo wel aan de vlekken op de bank...
quote:Frans79 schreef op 26 februari 2009 @ 16:19:

Zonder in details te treden waarom maar ik weet dat Marja naar alle waarschijnlijkheid zal smullen van de actie van Ellen en mij. En ik weet zeker dat dit gebeuren alles behalve een struikelblok voor onze relatie zal zijn. Eerder een aanleiding tot een wilde nacht. Maar hoe dan ook vervelend en ongemakkelijk blijf ik het wel vinden. En heb geen idee waar, wanneer en hoe te beginnen om haar dit te vertellen.Als dat werkelijk zo is dan wat is dan het probleem?
Als de spanning en geiligheid zo in de lucht hing, is het voor mij onbegrijpelijk dat het niet op echte sex is uitgedraaid tussen jou en "Ellen".

Dat vind ik nou eigenlijk nog het meest bijzondere in jouw verhaal.
quote:Bronny schreef op 26 februari 2009 @ 18:40:

Je hoeft haar waarschijnlijk niet te vertellen, ze ziet het zo wel aan de vlekken op de bank... lol
Ik heb je gezien, Frans! Mijn overbuurvrouw heet Marja. Ze heeft al een tijdje een nieuwe vriend, maar wat leuk dat ik nu weet dat jij het bent.

Je had beter dat licht naast de tv uit kunnen doen. Je weet hoe er geroddeld wordt in de straat.

Gosh, dus dat is nou Ellen... Ik weet dat Marja weleens iets bestelt bij Wehkamp, maar ik vond het al zo raar dat er nu elke dag iemand met een tasje naar binnen ging...
quote:mare schreef op 26 februari 2009 @ 21:09:

Ik heb je gezien, Frans! Mijn overbuurvrouw heet Marja. Ze heeft al een tijdje een nieuwe vriend, maar wat leuk dat ik nu weet dat jij het bent.

Je had beter dat licht naast de tv uit kunnen doen. Je weet hoe er geroddeld wordt in de straat.

Gosh, dus dat is nou Ellen... Ik weet dat Marja weleens iets bestelt bij Wehkamp, maar ik vond het al zo raar dat er nu elke dag iemand met een tasje naar binnen ging...Hahahaha!! Geweldig dit, ik lig onder de tafel!
ik vind dit eigenlijk wel een mooi dilemma over vreemdgegaan zijn of niet.

je hebt niet gezoend en niet gesexd en niet aan mekaar gezeten. dus niet vreemdgegaan in de letterlijke zin van het woord.

is erotisch chatten en masturberen voor de webcam vreemdgaan?

ik zeg: you DID have sexual relations with that woman!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven