grote kop!

26-06-2011 17:09 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
haaai... sinds een tijdje heb ik een enorme toffe vent, helemaal super tuurlijk maar met sex is het beetje lastig:S

zn voorhuid is beetje te strak of zn eikel te groot.. either way... als zn huidje over zn eikel teruggetrokken wordt blijft het vastzitten en knelt alles zo af, pijnlijk voor hem. wat dus tot gevolg heeft dat hij een automatisch klaarkom-uitstelmechanisme ingebouwd heeft. maw.. het duurt enooooorm lang allemaal. uiteraard heel handig haha maar als ongeduldig persoontje als ik, niet altijd ideaal.

iemand tips om hem toch een fantastische handjob te geven? bij al mijn trukjes schiet die voorhuid erachter (met pijpen kan ik het wel voorkomen maar het moet bij hem heel hard en dat red ik niet met pijpen )

anyone?
Wat dacht je van `m naar de huisarts te sturen voor een verwijsbrief naar de uroloog? Als zijn voorhuid te strak is zal hij altijd pijn bij het vrijen houden! Wellicht is besnijden de enige optie om pijnloos te neuken.
Het hoeft niet eens een volledige besnijdenis te zijn, soms volstaat een klein sneetje ook al. Lijkt me ook lastig schoonhouden, zo'n strakke voorhuid.
Knip ff een stukje in aan de zijkanten
dokter?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Hoi ken dit probleem bij mij zelf is het gescheurd tijdens de seks pijnkijk. kun je beter mee naar de dokter gaan
thnx voor jullie replytjes!

k neem vlgnd keer wel ff schaar mee, chantalo lolz :D

besnijden had hij ook wel es aangedacht, maar hij vond het een beetje een grote stap... snap ik wel. kga toch es met um overleggen dat ie naar de ha gaat, mssn dat alleen een insnijdinkje ook wel oke is. zou fijn zijn als hij ook lkkr kan genieten in 1 stuk door.

wow piteke dat wel kut en pijnlijk ... wat heb jij eraan gedaan dan? of vraag ik nu te veel intiems?
quote:enigma0990 schreef op 26 juni 2011 @ 17:40:

thnx voor jullie replytjes!

k neem vlgnd keer wel ff schaar mee, chantalo lolz :D

besnijden had hij ook wel es aangedacht, maar hij vond het een beetje een grote stap... snap ik wel. kga toch es met um overleggen dat ie naar de ha gaat, mssn dat alleen een insnijdinkje ook wel oke is. zou fijn zijn als hij ook lkkr kan genieten in 1 stuk door.

wow piteke dat wel kut en pijnlijk ... wat heb jij eraan gedaan dan? of vraag ik nu te veel intiems?

hihihih succes

Gelukkig vatte je het als lolletje op, was ook de bedoeling
haha ja ik zag het al helemaal voor me... :D
Besnijden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mijn vriend is ook een klein beetje "besneden", zie je niks van en het scheelt een hoop.
Besnijden of sneetje hoeft in eerste instantie niet eens, er is ook een zalf te krijgen die de huid daar wat dunner maakt, vraag maar eens bij de huisarts.
was volgens de dokter niet abnormaal had eigelijk ondekt moeten zijn bij de medische controle op school waar ze nakijken of je voorhuid voldoende achteruit gaat foutje van verplegster (hahaha)
@Piteke, mss beetje rare vraag, maar is dat niet te "ondervangen" als jong ventje, door die voorhuid van jongs af aan steeds bij t douchen over de eikel te trekken??

*weiger grote kop te zeggen *

Gekke Hollanders, hierboven zie je een grote kop.

In de prille kinderjaren al worden jongetjes opgevolgd om dergelijke problemen te voorkomen. Hij heeft allicht geen grote kop, maar er is iets niets pluis met zijn piemeljas ! Hop naar de dokter !
Mijn ex had ditzelfde probleem, met als gevolg dat hij zijn voorhuid nooit goed schoonmaakte omdat dat zeer deed. Maar absoluut niet naar de dokter gaan hoor voor een knipje.

Lekker hoor iedere keer zo'n hap kaas. Brrrr

Ik wens de volgende er veel sterkte mee!
Du pain, du vin et du boursin !
Ik heb hier ook last van gehad..

Ze kwamen er inderdaad achter tijdens een bezoek aan de schoolarts... zijn remedie vertelde die tegen me moeder: hij moet er maar flink aan trekken..... ik was toen 7 en begreep niet waarom me moeder zo rood werd... lol, later wel en heb ook erg me best gedaan in me vroege tienerjaren met het opvolgen van dit advies...

Jammer genoeg was dit niet afdoende en ben doorverwezen naar de uroloog die heeft het toompje doorgesneden waardoor alles nu prima functioneert.....

Zeg tegen de man met het grote hoofd dat de ingreep een "fluitje" van een cent is :p
Verwijsbrief voor de uroloog halen.

Kleine ingreep.

Dit zal anders altijd een probleem blijven.
haha iderdaad moest eigelijk van jongs af aan naar achter getrokken worden heb me in men jeugd suf getrokken maar waarschijnlijk niet vergenoeg naar achter wandt dat deed pijn ik zou naar de dokter gaan laat je het nieuws weten
Gaat waarschijnlijk niet om een 'te grote kop' maar om een te klein riempje. Is door een uroloog met een kleine ingreep te verhelpen dmv een zgn. frenulumplastiek.

Dit is dus geen besnijdenis, maar simpelweg het doorhalen van het riempje.

Zoals gezegd een kleine ingreep, waarna je er nooit meer last van hebt en je je afvraagt waarom je het niet veel eerder hebt laten doen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven