Grote lul partner

01-03-2012 20:43 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
O
quote:hans66 schreef op 01 maart 2012 @ 23:44:

Bij "een groot stuk gereedschap" in deze context moet ik denken aan een seksknutselaar.

Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Iemand die een nieuwe soort dildo in elkaar zet??? een met lik penetreer en trilfunctie???
Ja, zo zou je het ook kunnen opvatten.

Maar ik bedoelde dat je lul als gereedschap gebruikt, en er dus erg creatief mee bent.
World of Warcraft: Legion
quote:Ruby67 schreef op 01 maart 2012 @ 20:43:

een enorme knots maar soms word ik er zelfs bang van. Wat een ongelooflijk stuk gereedschap, t doet soms bijna pijn zo groot. Kunnen jullie daar mee omgaan?

Ja hoor, iedere dag weer. Geen probleem.

Anderen trouwens niet, zo was ik laatst op vakantie in Bulawayo en daar werd ik gelijk gearresteerd
quote:joop_2000 schreef op 02 maart 2012 @ 09:56:

[...]

...., zo was ik laatst op vakantie in Bulawayo en daar werd ik gelijk gearresteerd Kijk, zo doet een man het... die kent zijn maten (33 cm.in het artikel/ ) . Een vrouw zal die niet kennen (nou ja, net zo goed als een man de BH maat van een vrouw kent, dat is niet, totdat HIJ een eer een setje moet kopen)
quote:dirk1971 schreef op 02 maart 2012 @ 10:11:

(nou ja, net zo goed als een man de BH maat van een vrouw kent, dat is niet, totdat HIJ een eer een setje moet kopen)

En dan nog weet ik het niet. De laatste keer dat ik een setje voor iemand kocht wist ik alleen "maat 36" (wat mij dan vrij groot leek, want ik heb zelf maat 34 en de dame in kwestie was tengerder dan ik). Echter maat 36 bleek dan weer niet voor BH's te gelden

Ze doen het erom, die vrouwen. Allerlei rare maten met geheime codes verzinnen om mannen te verwarren.

Ik heb m'n handen maar voor me gehouden alsof ik twee sinaasappels vasthield, "zoiets ongeveer", en daar wist de verkoopster wel raad mee.
Pffff vrouwen die zogenaamd allemaal een grote lul willen, en weten wat ze ermee kunnen doen.

Blijf jezelf en kijk in geregeld in de spiegel !!!
quote:gelderlander schreef op 03 maart 2012 @ 13:33:

Pffff vrouwen die zogenaamd allemaal een grote lul willen, en weten wat ze ermee kunnen doen.

Blijf jezelf en kijk in geregeld in de spiegel !!!Kleintje zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven