gynotex tampons

02-11-2011 21:50 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even korte vraag,heeft iemand hier ervaring met gynotex tampons?

En kan ik die gewoon bij de drogist halen?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
En er zit een touwtje aan. Dat scheelt enorm.

Overigens is dat ook geen garantie dat je hem er zelf weer uit krijgt... Op mijn 16de ontdekte ik dat het niet handig was om iets in een maagdelijke poes te stoppen wat daar ging opzwellen. Ik kreeg 'm er echt niet meer zelf uit! Hahaha! Ben subiet weer over gegaan op maandverband.
Ik heb ze ook wel eens gebruikt. Ideaal voor de sauna, maar persoonlijk vind ik ze minder geschikt voor sex. Ook ik zie mezelf nog zitten gehurkt in de badkamer, gewapend met douchekop, een inmiddels lamme vinger en een rood aangelopen hoofd. Met geen mogelijkheid kreeg ik dat ding eruit. Uiteindelijk een ruimdenkend vriendinnetje om hulp gevraagd

(al kunnen we daar nu heel hard om lachen)

Vriendinnetje van mij is zelfs op zondagochtend bij de spoedeisende hulp terecht gekomen, kreeg er 'm ook niet meer uit.

Ik zeg, bezint eer ge begint. Ideaal voor sauna, maar voor sex raad ik het af.
Voor de sauna kun je toch een tampon gebruiken? Gewoon het touwtje naar binnen proppen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel,ik heb ze niet nodig voor naar de sauna te gaan..
quote:lichtbron schreef op 02 november 2011 @ 23:58:

Tickel,ik heb ze niet nodig voor naar de sauna te gaan..

Ah, oké. Ik heb ze één keer gebruikt voor seks tijdens menstruatie, en ik kan je vertellen....................het is k*t!

Met een beetje pech druipt de (roze) sperma langs je benen als je opstaat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
O,oké!! da's ook weer niet de bedoeling..

Ik denk dat het dan een tampon wordt en een condoom gebruiken..
Ik heb vanmiddag softcups gekocht bij de DA. en ingebracht. Heb gewoon sex gehad,viel dus niet tegen. En mocht het nodig zijn,ga ik ze zeker weer gebruiken.
Eh lichtbron....niet om lullig te doen, maar ik neem toch aan dat je het sowieso met condoom doet? Je kent verwarmingsmonteur net 3 minuten.
Ja,tuurlijk,mét condoom.. wat dacht jij dan..

Ik tegen mijn kinderen zeggen dat ze later dubbel safe moeten zijn en dan zelf niet.. nee zó dom ben ik niet.
quote:lichtbron schreef op 03 november 2011 @ 12:32:

Ik denk dat het dan een tampon wordt en een condoom gebruiken..Sorry, ik meende even uit deze opmerking op te maken dat je normaal gesproken geen condoom zou gebruiken maar omdat het nu een bloederige boel zou worden je voor het gemak er wel eentje zou gebruiken. Vandaar de opmerking
Nee,om het bloederige voor te zijn zou ik dan voor tampons gaan,maar ik heb softcups gekocht..
Dat moest ik ff googlen... Maar die softcups zien er wel veel beter uit dan gynotex! Hoe ging het verwijderen?
Oh dat wilde ik altijd al weten, of die softcups nou doen wat ze beloven.. Ja dus? En voelde hij er iets van? Ik ben altijd bang dat er dan nog bloed aan de binnekant van mijn vagina zit (snappen jullie wat ik bedoel?) en dat dat dan sowieso nog 'meekomt'..

En.. Met een tampon in seksen? Dat gaat toch niet?
Ik vond het verwijderen niet zo'n prettig gevoel. en je hebt kans dat je handen onder het bloed zitten. Het is voor mij niet iets wat ik elke maand zou gaan gebruiken als ik ongesteld ben.

Ik weet niet of hij er iets van gevoeld heeft. Ik had ook niet gezegd dat ik ongesteld was en dat ding in had..

Hij heeft er in ieder geval niets over gezegd..

Ik denk ook niet dat je met een tampon kunt seksen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven