gynotex tampons
woensdag 2 november 2011 om 23:08
En er zit een touwtje aan. Dat scheelt enorm.
Overigens is dat ook geen garantie dat je hem er zelf weer uit krijgt... Op mijn 16de ontdekte ik dat het niet handig was om iets in een maagdelijke poes te stoppen wat daar ging opzwellen. Ik kreeg 'm er echt niet meer zelf uit! Hahaha! Ben subiet weer over gegaan op maandverband.
Overigens is dat ook geen garantie dat je hem er zelf weer uit krijgt... Op mijn 16de ontdekte ik dat het niet handig was om iets in een maagdelijke poes te stoppen wat daar ging opzwellen. Ik kreeg 'm er echt niet meer zelf uit! Hahaha! Ben subiet weer over gegaan op maandverband.
woensdag 2 november 2011 om 23:22
Ik heb ze ook wel eens gebruikt. Ideaal voor de sauna, maar persoonlijk vind ik ze minder geschikt voor sex. Ook ik zie mezelf nog zitten gehurkt in de badkamer, gewapend met douchekop, een inmiddels lamme vinger en een rood aangelopen hoofd. Met geen mogelijkheid kreeg ik dat ding eruit. Uiteindelijk een ruimdenkend vriendinnetje om hulp gevraagd
(al kunnen we daar nu heel hard om lachen)
Vriendinnetje van mij is zelfs op zondagochtend bij de spoedeisende hulp terecht gekomen, kreeg er 'm ook niet meer uit.
Ik zeg, bezint eer ge begint. Ideaal voor sauna, maar voor sex raad ik het af.
(al kunnen we daar nu heel hard om lachen)
Vriendinnetje van mij is zelfs op zondagochtend bij de spoedeisende hulp terecht gekomen, kreeg er 'm ook niet meer uit.
Ik zeg, bezint eer ge begint. Ideaal voor sauna, maar voor sex raad ik het af.
donderdag 3 november 2011 om 10:25
quote:lichtbron schreef op 02 november 2011 @ 23:58:
Tickel,ik heb ze niet nodig voor naar de sauna te gaan..
Ah, oké. Ik heb ze één keer gebruikt voor seks tijdens menstruatie, en ik kan je vertellen....................het is k*t!
Met een beetje pech druipt de (roze) sperma langs je benen als je opstaat.
Tickel,ik heb ze niet nodig voor naar de sauna te gaan..
Ah, oké. Ik heb ze één keer gebruikt voor seks tijdens menstruatie, en ik kan je vertellen....................het is k*t!
Met een beetje pech druipt de (roze) sperma langs je benen als je opstaat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 4 november 2011 om 00:37
quote:lichtbron schreef op 03 november 2011 @ 12:32:
Ik denk dat het dan een tampon wordt en een condoom gebruiken..Sorry, ik meende even uit deze opmerking op te maken dat je normaal gesproken geen condoom zou gebruiken maar omdat het nu een bloederige boel zou worden je voor het gemak er wel eentje zou gebruiken. Vandaar de opmerking
Ik denk dat het dan een tampon wordt en een condoom gebruiken..Sorry, ik meende even uit deze opmerking op te maken dat je normaal gesproken geen condoom zou gebruiken maar omdat het nu een bloederige boel zou worden je voor het gemak er wel eentje zou gebruiken. Vandaar de opmerking
zaterdag 5 november 2011 om 18:54
Oh dat wilde ik altijd al weten, of die softcups nou doen wat ze beloven.. Ja dus? En voelde hij er iets van? Ik ben altijd bang dat er dan nog bloed aan de binnekant van mijn vagina zit (snappen jullie wat ik bedoel?) en dat dat dan sowieso nog 'meekomt'..
En.. Met een tampon in seksen? Dat gaat toch niet?
En.. Met een tampon in seksen? Dat gaat toch niet?
maandag 7 november 2011 om 17:34
Ik vond het verwijderen niet zo'n prettig gevoel. en je hebt kans dat je handen onder het bloed zitten. Het is voor mij niet iets wat ik elke maand zou gaan gebruiken als ik ongesteld ben.
Ik weet niet of hij er iets van gevoeld heeft. Ik had ook niet gezegd dat ik ongesteld was en dat ding in had..
Hij heeft er in ieder geval niets over gezegd..
Ik denk ook niet dat je met een tampon kunt seksen.
Ik weet niet of hij er iets van gevoeld heeft. Ik had ook niet gezegd dat ik ongesteld was en dat ding in had..
Hij heeft er in ieder geval niets over gezegd..
Ik denk ook niet dat je met een tampon kunt seksen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...