gynotex tampons

02-11-2011 21:50 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even korte vraag,heeft iemand hier ervaring met gynotex tampons?

En kan ik die gewoon bij de drogist halen?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ja, heb ik wel eens gebruikt. Maar nooit bij de drogist gezien.
O,da's jammer. heb ze morgen eigenlijk nodig..

Heb jij ze dan on-line besteld,Yezka?
Heb je een Christien Le Duc in de buurt zitten of een ander soortige sexshop? Daar verkopen ze ze namelijk altijd wel.
Sommige drogisten hebben ze ook.

Zelf heb ik ze bij christine le duc besteld.
Ja, maar weet niet meer bij welke site..

Ik weet niet of je er al ervaring mee hebt, maar ik vond het prima om te gebruiken als ik naar de sauna ging. Dan kreeg ik hem er ook weer makkelijk uit. Maar na sex....
Ik moet nog even kijken of er in de buurt een sexshop zit,maar ik ga het eens navragen bij de DA..

Yezka,daar heb ik ze eigenlijk voor nodig,je wilt eigenlijk zeggen dat je ze er dan niet makkelijk uitkrijgt?
Ik heb ze online besteld, de Beppy dan. Mij bevallen ze niet, ik lek erlangs. Hoe het kan, geen idee. Ik heb dit bij gewone tampons ook en dus bij de Beppys ook.
Ja, bij sex wordt dat ding lekker diep aangestamp en vervolgens volgespoten met sperma (als je nix doet om dat te voorkomen...). Vermengt met het geabsorbeerde menstruatiebloed.. :puke: Hartstikke ranzig en ik kreeg 'm er daarna zowat niet uit. Was echt bang dat ik er de volgende dag voor naar de dokter had gemoeten. Dus sowieso geen experimentje voor de vrijdagavond.

Maar voor het geval ik ooit nog sex zal hebben in de toekomst: misschien tips hoe je die dingen er weer uit krijgt?
Keek uit nieuwsgierigheid even op de site. Er staat dat ze "in stevig contact" met je baarmoedermond moeten komen. Kun je die voelen dan? Kan me niet herinneren dat ik die ooit gevoeld heb in mijn leven
Ik ga kijken bij de DA-drogisterij,hebben ze het daar niet ,ja dan heb ik pech en zal het vrijen moeten wachten tot een andere keer..
Hihi! Nix mis met een beetje spanning opbouwen, toch?
Ik kan mijn baarmoedermond goed voelen inderdaad. Ik heb kinderen gehad, misschien scheelt dat? Maar bij de een ligt de baarmoedermond hoger dan bij de ander.

Overigens kun je om dat ding te verwijderen het beste hurken, dan kun je het het makkelijkst eruit vissen.
Nou, Yezka, de spanning is eigenlijk al weer lang genoeg opgebouwd..

Dus ik baal als een stekker dat ik ongesteld ben geworden..
TheEmpress,dat had ik al gelezen,over dat hurken.

Laat hopen dat ze die tampons hebben bij de DA.

Sexshop inlopen,ik weet niet of ik dat ga doen..
quote:yezka schreef op 02 november 2011 @ 22:05:

Ja, bij sex wordt dat ding lekker diep aangestamp en vervolgens volgespoten met sperma (als je nix doet om dat te voorkomen...). Vermengt met het geabsorbeerde menstruatiebloed.. :puke: Hartstikke ranzig en ik kreeg 'm er daarna zowat niet uit. Was echt bang dat ik er de volgende dag voor naar de dokter had gemoeten. Dus sowieso geen experimentje voor de vrijdagavond.

Maar voor het geval ik ooit nog sex zal hebben in de toekomst: misschien tips hoe je die dingen er weer uit krijgt?Eerlijk gezegd word ik spontaan een beetje misselijk als ik dit lees De zin vergaat je meteen.
Brrr niks voor mij als ik dit zo lees. Ik zou te bang zijn dat ik 'm er niet meer uit krijg en dat sext so=o niet fijn
Eerlijk gezegd word ik spontaan een beetje misselijk als ik dit lees De zin vergaat je meteen.[/quote]

Sorry! Ik heb er zelf ook nog last van als ik er aan terug denk hoe ik gehurkt op de badkamervloer zat met mijn vingers gravend in mijn poes in een wanhopige poging dat smerige sponsje er uit te krijgen.
Ik zie het helemaal voor me Yezka
Had er werkelijk nog nooit van gehoord en heb het even opgezocht op google, maar het lijken wel oordopjes zo klein, ik zou ze niet durven te gebruiken.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik hoop toch dat ze in het echt wat groter zijn ,dan dat het doosje laat zien..
Nou zo klein vind ik ze niet. Ik gebruik ze wel eens tijdens de seks, geen probleem. Maar ik vloei ook heel weinig dus zoveel bloed heb ik sowieso niet. Gewoon gehurkt er uit halen of onder de douche. Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, gewoon een beetje persen.

En ja, een gebruikte tampon is smerig. Maar dat is toch geen nieuws?
Ik heb beppies overigens, en die zijn ovaal met aan een kant een soort gaatje. Als je hem er weer uithaalt kan je heel makkelijk met je vinger in dat gaatje hem er uit trekken.
Pinks,bestel jij ze on-line? of waar koop jij ze?
quote:pinks schreef op 02 november 2011 @ 22:32:

En ja, een gebruikte tampon is smerig. Maar dat is toch geen nieuws?Mijn gebruikte tampon bevat over het algemeen nou niet ook nog een ranzige kwak zaad van de partner in kwestie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven