Hard werken om klaar te komen

21-04-2012 09:37 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel topics over moeilijk klaarkomende vrouwen. Maar het valt me als man, begin 30, ook op dat ik niet meer zo makkelijk klaar kom.

Het erin schuiven van de penis gaat vaak heel soepel, en de seks is dan ook lekker en ontspannen.

Maar waar ik vroeger (soms) te snel klaarkwam, daar merk ik nu dat vaak juist dat de seks nergens naar toe leidt. Dat het wel lekker is, maar dat het niet vanzelf naar een climax toe gaat.

Vrijwel altijd moet ik dan uiteindelijk heel erg het tempo opvoeren, me heel erg concentreren, bewust een beetje tegen de onderkant van haar vagina aanschuren. En zelfs dan heb ik een aantal 'series' van versnelde handelingen nodig. Eigenlijk is het ontspannen, lekkere dan een beetje weg. Bijna altijd ben ik een beetje bezweet na het klaarkomen en is het gewoon een vorm van 'werken' en 'sport'.

Misschien kun je zelfs wel zeggen dat ik het klaarkomen tegenwoordig het minst lekkere deel van de seks vind, en dat ik er soms zelfs een beetje tegen opzie.

Herkennen meer mannen dat?
Dat is je leeftijd. Je wordt gewoon oud. Met 81 gaat dat niet zo makkelijk meer als met 18.
Mijn man is 25, hebben sinds 16e seks maar hij is nooit 'te snel' klaargekomen en komt nu nog steeds niet zo vlot. Meer dan 1 keer klaarkomen binnen een paar uur is ook een zeldzaamheid. Als het klaarkomen niet zo wil, helpt mond- en handwerk vaak wel, of eventueel door zelf aftrekken met wat hulp van mij.

Dus nee, je bent niet de enige.
quote:willyhenny schreef op 21 april 2012 @ 16:26:

Martin is een beetje Anders he. Ik ben zelf een man en ik moet alleen echt moeite doen als ik heel erg veel gedronken heb. Die man op je plaatje trouwens, Derren Brown van Mind Control, hij is van de mannenliefde. Misschien moet jij het ook eens met een man proberen, ik denk dat je dan wel snel klaarkomt, wie weet...AHA! Kon dat plaatje maar niet plaatsen. Maar die man is dus van de mannen. Martin, ben jij ook van de mannenliefde?
Ik ben ook een man.

Het enige wat mij over dit onderwerp te binnen wil schieten is: "lazer op, Martin81".
Waar blijft je superintelligente reactie Martin? Al dan niet afgestemd met de leden van je geheime genootschap?
Zielig figuur uberhaupt, die M81
Zielig en triest. Niet voor niets krijgt hij met enige regelmaat een ban van de Viva-mods.
juiste atmosfeer, juiste vrouw, juiste mood = geen man op aarde die het langer dan 10 min vol houd
quote:himalaya schreef op 21 april 2012 @ 10:16:

[...]

Zoiets?
quote:justacuteguy schreef op 22 april 2012 @ 00:47:

juiste atmosfeer, juiste vrouw, juiste mood = geen man op aarde die het langer dan 10 min vol houd En zeker Martin al helemaal niet. Die ligt al na minder dan een minuut al op apaegapen.
quote:Whympysinger schreef op 21 april 2012 @ 23:52:

Ik ben ook een man.

Het enige wat mij over dit onderwerp te binnen wil schieten is: "lazer op, Martin81".Jij bent duidelijk niet van de mannenliefde.
Maar 10 minuten? . Niets ervan! Blijven oefenen haha
quote:luckyjane schreef op 22 april 2012 @ 00:46:

Zielig en triest. Niet voor niets krijgt hij met enige regelmaat een ban van de Viva-mods.

Doen ze in mijn ogen niet heel erg hun best om deze forummer voorgoed af te sluiten.

De eerste 2 topics van deze TO waren nog vermakelijk daarna ging het heel snel bergafwaarts
Martin, snap je het nu nog steeds niet? Je bent hier ongewenst, overbodig. Opzouten dus.
quote:luckyjane schreef op 22 april 2012 @ 02:09:

Martin, snap je het nu nog steeds niet? Je bent hier ongewenst, overbodig. Opzouten dus.

Heb je hem nog niet onder je negeerknop?

Ik niet trouwens want stoor me er niet aan. En het verbaast me dat zoveel mensen dat wel aan hem doen terwijl iedereen heel hard roept hem niet serieus te nemen. Leven en laten leven toch? En je moet Martin 1 ding nageven: hij wordt uitgekotst, beledigd, genegeerd etc. maar toch komt ie terug. Troll of niet, daar moet ik om lachen. En als je wilt dat hij verdwijnt, dan negeer je hem toch? Wat je aandacht geeft, groeit.
Matin,

'T schijnt dat de G-spot van mannen bij /in hun anus zit. Mischien moet je voor het klaar komen even je vingers of iets anders in je gat steken. Kom je makkelijk klaar. :Imao:
Begin de dag met een Lach :)
quote:mivida schreef op 21 april 2012 @ 23:49:

[...]

AHA! Kon dat plaatje maar niet plaatsen. Maar die man is dus van de mannen. Martin, ben jij ook van de mannenliefde?Nee, Martin is slechts van de eigenliefde.
Ik denk dat je je eerst moet afvragen *wat* je precies het probleem vindt; is het feit dat je tegenwoordig moeilijker klaarkomt ook een probleem in je (seksuele) relatie, of is het alleen iets waar jij persoonlijk mee zit, en wat je misschien een beetje 'krenkt' in je mannelijkheid? Als het om het laatste gaat, dan zou je misschien kunnen overwegen om meer te gaan sporten, of anderszins wat bewuster met je lichaam om te gaan. Als vrouw merk ik ook dat als ik dat doe, mijn libido stijgt en ik ook makkelijker klaarkom. Denk je dat het voornamelijk een fysiek of mentaal probleem is?

Tip: mocht je er met je (eventuele) partner over willen praten, maak dan wel duidelijk dat je haar niet onaantrekkelijk vindt - ervan uitgaande dat dit inderdaad het geval is.
quote:luckyjane schreef op 22 april 2012 @ 02:09:

Martin, snap je het nu nog steeds niet? Je bent hier ongewenst, overbodig. Opzouten dus.Wat een fijne, hartverwarmende reactie trouwens
quote:StrawberryCupCake schreef op 22 april 2012 @ 18:10:

[...]

Wat een fijne, hartverwarmende reactie trouwens Ah, een Martin-inconnue...
(Niet zozeer inconnue hoor, meer iemand die zich blijft verbazen over de behoorlijk extreme haat die Martin81 steeds over zich heen krijgt. En ja, hij provoceert en ja, hij is niet politiek correct en ja, hij houdt er soms malle ideeën op na (of althans: pretendeert die erop na te houden, misschien wel om mensen uit hun tent te lokken), maar de ongegeneerde scheldpartijen en karaktermoord van sommigen vind ik eerlijk gezegd een stuk onfrisser dan een paar provocaties van een wellicht ietwat puberale, maar mijns inziens geenszins kwaadaardige figuur.)
quote:StrawberryCupCake schreef op 22 april 2012 @ 19:31:

(Niet zozeer inconnue hoor, meer iemand die zich blijft verbazen over de behoorlijk extreme haat die Martin81 steeds over zich heen krijgt. En ja, hij provoceert en ja, hij is niet politiek correct en ja, hij houdt er soms malle ideeën op na (of althans: pretendeert die erop na te houden, misschien wel om mensen uit hun tent te lokken), maar de ongegeneerde scheldpartijen en karaktermoord van sommigen vind ik eerlijk gezegd een stuk onfrisser dan een paar provocaties van een wellicht ietwat puberale, maar mijns inziens geenszins kwaadaardige figuur.)Oke maar hij sluit ook meningen uit vanwege achtergrond of opleiding, HBO is hen al te min om te overwegen of ze misschien een klein beetje gelijk hebben. Kijk daar wek je weerstand mee op die hem zal achtervolgen tot hij het opgeeft of erkend.
quote:StrawberryCupCake schreef op 22 april 2012 @ 19:31:

(Niet zozeer inconnue hoor, meer iemand die zich blijft verbazen over de behoorlijk extreme haat die Martin81 steeds over zich heen krijgt. En ja, hij provoceert en ja, hij is niet politiek correct en ja, hij houdt er soms malle ideeën op na (of althans: pretendeert die erop na te houden, misschien wel om mensen uit hun tent te lokken), maar de ongegeneerde scheldpartijen en karaktermoord van sommigen vind ik eerlijk gezegd een stuk onfrisser dan een paar provocaties van een wellicht ietwat puberale, maar mijns inziens geenszins kwaadaardige figuur.)Martin81 is een trol en dus per definitie kwaadaardig/kwaadwillend.
Jeetje als jij dat nu al hebt op jouw leeftijd, dan zou ik maar eens naar een psych toe gaan. Is zowiezo misschien wel een goede tip voor je.
quote:jukebox schreef op 22 april 2012 @ 21:34:

[...]

Martin81 is een trol en dus per definitie kwaadaardig/kwaadwillend.

Aan Martin,

Als Martin geen trol is dan zou hij hier ook kunnen reageren op een paar nuttige suggesties, maar dat doet een trol niet hij gaat weer over op het volgende ondewerp. Dus de personen die wel oprecht hebben gereageerd worden in hun of haar hemp gezet. Dat heet trollen. Dus Martin hier als je geen trol meer genoemd wilt worden dan is er werk aan de winkel om op discussies in te gaan met echte argumenten en niet vluchten in een ander topic of klagen bij de moderators!

Ga je nog reageren binnen 24 uur (dreigement, zo niet dan ben je bij deze een erkende trol!)

Succes,

Cosy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven