Hard werken om klaar te komen

21-04-2012 09:37 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel topics over moeilijk klaarkomende vrouwen. Maar het valt me als man, begin 30, ook op dat ik niet meer zo makkelijk klaar kom.

Het erin schuiven van de penis gaat vaak heel soepel, en de seks is dan ook lekker en ontspannen.

Maar waar ik vroeger (soms) te snel klaarkwam, daar merk ik nu dat vaak juist dat de seks nergens naar toe leidt. Dat het wel lekker is, maar dat het niet vanzelf naar een climax toe gaat.

Vrijwel altijd moet ik dan uiteindelijk heel erg het tempo opvoeren, me heel erg concentreren, bewust een beetje tegen de onderkant van haar vagina aanschuren. En zelfs dan heb ik een aantal 'series' van versnelde handelingen nodig. Eigenlijk is het ontspannen, lekkere dan een beetje weg. Bijna altijd ben ik een beetje bezweet na het klaarkomen en is het gewoon een vorm van 'werken' en 'sport'.

Misschien kun je zelfs wel zeggen dat ik het klaarkomen tegenwoordig het minst lekkere deel van de seks vind, en dat ik er soms zelfs een beetje tegen opzie.

Herkennen meer mannen dat?
quote:himalaya schreef op 21 april 2012 @ 10:16:

[...]

Zoiets?
quote:hekje schreef op 21 april 2012 @ 10:16:

Ben benieuwd naar de reacties van mannen!

Moet je nog ff op wachten denk ik.

Echte mannen wassen op zaterdagochtend hun auto!
quote:himalaya schreef op 21 april 2012 @ 10:16:

[...]

Zoiets?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
@Martin, vind je seks zonder orgasme dan niet een beetje 'onaf'? Heb je daar het werken niet (meer) voor over? Of zou je het dan met de hand even snel afmaken voor jezelf ofzo?
Reactie slempie en _gayl_

+ 1
quote:mivida schreef op 21 april 2012 @ 10:20:

Mss eens wat andere standjes tussendoor, beetje geil praten tegen elkaar of een rollenspel, of of of.

Ik denk dat je meer geprikkeld moet worden. Stel het eens voor bij je vriendin. Succes!Praten? Moet dat ook al?
Je denkt teveel aan dit forum Martin, je moet je richten op je vriendin en andere standjes proberen dan alleen missionaris.
Leuke ava Scamp!
Neuken is topsport!

EN mijn hemel, wat ben ik jij dat jij mijn liefje niet bent zeg Martje!

Klagen over een beetje moe worden van seks!

Wij kunnen hier thuis de eerste 10 minuten niet eens tegen elkaar praten zo liggen we te hijgen!

Maar nou houden we beide ook van sporten, dus wij vinden een beetje werken niet erg.

Sterker nog, als hij van de passieve seks gaat worden ruil ik hem in!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Scamp je Ava...wat lief!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wat ik me nou afvraag... je wil altijd in haar klaarkomen? Nooit op een andere manier?
quote:Demissionair schreef op 21 april 2012 @ 10:37:

[...]

Praten? Moet dat ook al?Moet niet, mag..
quote:martin81 schreef op 21 april 2012 @ 09:54:

[...]

Er zijn hier ook veel mannen

Vrouwen kunnen hier ook iets over zeggen, als ze dingen herkennen bij hun eigen echtgenoot.

Waar zijn de mannen dan?

En ja, mijn vriend zweet ook wel eens. Goed teken, betekend dat ik ook aan mn trekken ben gekomen

Is jouw vriendin tevreden met jullie seksleven?

Doen jullie aan voorspel?
anoniem_133120 wijzigde dit bericht op 21-04-2012 12:29
Reden: spelfaut
% gewijzigd
Niet gek hoor, mannen zijn soms net mensen.

Ik kan me wel voorstellen dat je je moet concentreren en soms wat meer stimulatie nodig hebt. Nou en? Misschien ben je wat minder fit, stress op je werk, snel afgeleidt door andere zaken...kan gebeuren. Het lekkere aan seks in een relatie is, is dat het niet perfect hoeft. Lukt het vandaag niet, morgen weer een dag. De intimiteit die je met elkaar deelt en de aandacht voor elkaars lijf kan soms al uiterst bevredigend zijn.

Kan ook zijn dat je het een tikkeltje saai begint te vinden; dan moet je boel weer een beetje opspicen. Ook dat is niet erg en volgens mij heel normaal in langere monogame relaties....zoeken naar variatie en nieuwe dingen.
Dank je Demi en Summer
...en Martin.

Derren Brown als avatar? Are you serious?

Zit er nog info aan vast waarom deze avatar?
Och jeetje, je moet iets dóen tijdens de seks. Je zou ook maar buiten adem en o wee, bezweet raken zeg. Wat afschuwelijk. Wat ontzettend náár voor je dat je zo hard moet werken voor je orgasme. Ik heb een goede tip: gewoon niet neuken.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik heb vanochtend heerlijk en hard geneukt....het bed schoof door de kamer heen en ging zelfs stuk.

Maar ik ben niet klaargekomen....big deal. Seks is altijd lekker.
Als je je er zo op moet concentreren en iedere keer dezelfde handelingen moet uitvoeren, dan ben je misschien niet ontspannen genoeg. Of je kunt niet volledig overgeven aan de seks en het moment. In een goede sekspartij zou het toch min of meer vanzelf moeten gaan. Natuurlijk werk je er wel hard voor, maar zoals jij het beschrijft komt het wat gekunsteld over.
Dat jij een hekel hebt aan werken wisten we al. Misschien moet je 80% van je seks-tijd ook aan het VF besteden?

Verder verklaart de OP helemaal waarom jij bouten lekkerder vind dan klaarkomen.
quote:Yvonne77 schreef op 21 april 2012 @ 14:34:

Dat jij een hekel hebt aan werken wisten we al. Misschien moet je 80% van je seks-tijd ook aan het VF besteden?

Verder verklaart de OP helemaal waarom jij bouten lekkerder vind dan klaarkomen.
Laatst opende je een topic of mensen hier wel een leven hebben, maar my god, ik denk dat jij de enige bent op het hele forum zonder leven.

Die vragen, hoe kom je er op?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:norma_jeane schreef op 21 april 2012 @ 14:47:

Die vragen, hoe kom je er op?Die ontspruiten uit zijn über-intelligente brein.
quote:Yvonne77 schreef op 21 april 2012 @ 14:34:

Verder verklaart de OP helemaal waarom jij bouten lekkerder vind dan klaarkomen. Yvonne HELDIN! Zal ik een prijzenkastje voor je bouwen; dit vraagt om een tweede medaille
Dat is je leeftijd. Je wordt gewoon oud. Met 81 gaat dat niet zo makkelijk meer als met 18.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven