Hard werken om klaar te komen

21-04-2012 09:37 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel topics over moeilijk klaarkomende vrouwen. Maar het valt me als man, begin 30, ook op dat ik niet meer zo makkelijk klaar kom.

Het erin schuiven van de penis gaat vaak heel soepel, en de seks is dan ook lekker en ontspannen.

Maar waar ik vroeger (soms) te snel klaarkwam, daar merk ik nu dat vaak juist dat de seks nergens naar toe leidt. Dat het wel lekker is, maar dat het niet vanzelf naar een climax toe gaat.

Vrijwel altijd moet ik dan uiteindelijk heel erg het tempo opvoeren, me heel erg concentreren, bewust een beetje tegen de onderkant van haar vagina aanschuren. En zelfs dan heb ik een aantal 'series' van versnelde handelingen nodig. Eigenlijk is het ontspannen, lekkere dan een beetje weg. Bijna altijd ben ik een beetje bezweet na het klaarkomen en is het gewoon een vorm van 'werken' en 'sport'.

Misschien kun je zelfs wel zeggen dat ik het klaarkomen tegenwoordig het minst lekkere deel van de seks vind, en dat ik er soms zelfs een beetje tegen opzie.

Herkennen meer mannen dat?
quote:StrawberryCupCake schreef op 22 april 2012 @ 19:31:

(Niet zozeer inconnue hoor, meer iemand die zich blijft verbazen over de behoorlijk extreme haat die Martin81 steeds over zich heen krijgt. En ja, hij provoceert en ja, hij is niet politiek correct en ja, hij houdt er soms malle ideeën op na (of althans: pretendeert die erop na te houden, misschien wel om mensen uit hun tent te lokken), maar de ongegeneerde scheldpartijen en karaktermoord van sommigen vind ik eerlijk gezegd een stuk onfrisser dan een paar provocaties van een wellicht ietwat puberale, maar mijns inziens geenszins kwaadaardige figuur.)sure sure...
quote:cosy schreef op 22 april 2012 @ 20:00:

[...]

Oke maar hij sluit ook meningen uit vanwege achtergrond of opleiding, HBO is hen al te min om te overwegen of ze misschien een klein beetje gelijk hebben. Kijk daar wek je weerstand mee op die hem zal achtervolgen tot hij het opgeeft of erkend.

Ik heb dan ook het idee dat Martin een In-Holland opleiding heeft gevolgd. Dat wekt natuurlijk gigantische frustraties op.

Hebben jullie ervaring met die opleidingen? Goeie? Slechte? Laat het hier weten: In-holland, ja of nee. Terpstra, ja of nee. Academisch, ja of nee.

Martin, ja of nee....
Martin, ja of nee....

Noorse bosbewoner of toch niet, Martin de sleutel is in jouw bezit
quote:StrawberryCupCake schreef op 22 april 2012 @ 19:31:

(Niet zozeer inconnue hoor, meer iemand die zich blijft verbazen over de behoorlijk extreme haat die Martin81 steeds over zich heen krijgt. En ja, hij provoceert en ja, hij is niet politiek correct en ja, hij houdt er soms malle ideeën op na (of althans: pretendeert die erop na te houden, misschien wel om mensen uit hun tent te lokken), maar de ongegeneerde scheldpartijen en karaktermoord van sommigen vind ik eerlijk gezegd een stuk onfrisser dan een paar provocaties van een wellicht ietwat puberale, maar mijns inziens geenszins kwaadaardige figuur.)
Nou, niet om vervelend te doen, maar als iemand mij zo'n ultimatum zou stellen om te "bewijzen" dat ik al dan geen trol ben, zou ik ook niet reageren :-)
quote:StrawberryCupCake schreef op 23 april 2012 @ 10:43:

Nou, niet om vervelend te doen, maar als iemand mij zo'n ultimatum zou stellen om te "bewijzen" dat ik al dan geen trol ben, zou ik ook niet reageren :-)

Als je de historie van Martin kent dan weet je gewoon dat hij niet inhoudelijk zal reageren, dat is namelijk een eigenschap van een trol. En als Martin niet gezien wil worden als een trol lijkt het me redelijk dat hij ingaat op de berichten. Hij is wel aanwezig blijkbaar maar gaat wederom niet inhoudelijk in op de reacties.

Groet Cosy
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 10:42:

[...]

En dat is alles wat je te zeggen hebt, je gaat niet in op de serieuze antwoorden die hier door sommigen worden gegeven. Hoe hoog is je nood dan he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:cosy schreef op 23 april 2012 @ 00:24:

Martin, ja of nee....

Noorse bosbewoner of toch niet, Martin de sleutel is in jouw bezitPfff.... get a life.
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 11:23:

[...]

Pfff.... get a life.Trol dus, discussie gesloten!
'W'
quote:cosy schreef op 23 april 2012 @ 11:13:

[...]

Als je de historie van Martin kent dan weet je gewoon dat hij niet inhoudelijk zal reageren,

Nou, ik weet niet, maar ik denk dat ik me in zijn geval ook niet erg aangemoedigd zou voelen om inhoudelijk te reageren, als alle reacties na de OP bestaan uit persoonlijke beledigingen en verwensingen. Ik kom niet zo heel vaak op het Viva-forum, en hoewel ik de meeste gesprekken hier heel interessant vindt, valt het me echt op hoe nietsontziend er wordt ingehakt op Martin. Het lijkt wel een schoolplein! Nogmaals: ik begrijp heus wel dat hij (of: zijn stijl) irritatie oproept met provocaties of anderszins puberaal gedrag, maar ik verbaas me in hoge mate over de pure haat die hij kennelijk losmaakt bij sommigen. Het is al vaker gezegd, maar toch: als je je zó ergert, als je iemands posts zó abject vindt, wáárom zou je dan reageren? In tegenstelling tot sommige anderen, zie ik Martin eigenlijk nooit persoonlijke aanvallen openen op individuele forummers, hij houdt het vrijwel altijd bij algemeenheden (tenzij hij reageert op een aanval). Daarbij kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat als Martin überhaupt een nieuw onderwerp opent, velen zich al opmaken om op ramkoers te gaan en maakt het niet meer uit wat het onderwerp is. Als dezelfde prikkelende stelling door iemand anders zou zijn gepost, zouden de reacties wellicht veel constructiever zijn. En áls Martin een OP als deze (over moeilijk klaarkomen) opent, waarmee hij zichzelf op z'n zachtst gezegd niet op de borst klopt, wordt hij belachelijk gemaakt.

Ik probeer echt niet Martins advocaat uit te hangen ofzo, ik ken de beste man verder ook niet, maar ik verbaas me echt over de hardheid en haaibaaierigheid waarmee wordt gepikt op iemand die weliswaar provoceert, maar nooit veel meer doet dan de knuppel in het hoenderhok te gooien. Nou en? Dan is het toch leuk om te discussiëren op basis van argumenten? Dan is het toch interessant om je retorische kwaliteiten te laten zien? Maar goed, wie ben ik
quote:StrawberryCupCake schreef op 23 april 2012 @ 18:12:

[...]

Ik kom niet zo heel vaak op het Viva-forum, Ik denk dat dat alles verklaart
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:StrawberryCupCake schreef op 23 april 2012 @ 18:12:

[...]

Nou, ik weet niet, maar ik denk dat ik me in zijn geval ook niet erg aangemoedigd zou voelen om inhoudelijk te reageren, als alle reacties na de OP bestaan uit persoonlijke beledigingen en verwensingen. Ik kom niet zo heel vaak op het Viva-forum, en hoewel ik de meeste gesprekken hier heel interessant vindt, valt het me echt op hoe nietsontziend er wordt ingehakt op Martin. Het lijkt wel een schoolplein! Nogmaals: ik begrijp heus wel dat hij (of: zijn stijl) irritatie oproept met provocaties of anderszins puberaal gedrag, maar ik verbaas me in hoge mate over de pure haat die hij kennelijk losmaakt bij sommigen. Het is al vaker gezegd, maar toch: als je je zó ergert, als je iemands posts zó abject vindt, wáárom zou je dan reageren? In tegenstelling tot sommige anderen, zie ik Martin eigenlijk nooit persoonlijke aanvallen openen op individuele forummers, hij houdt het vrijwel altijd bij algemeenheden (tenzij hij reageert op een aanval). Daarbij kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat als Martin überhaupt een nieuw onderwerp opent, velen zich al opmaken om op ramkoers te gaan en maakt het niet meer uit wat het onderwerp is. Als dezelfde prikkelende stelling door iemand anders zou zijn gepost, zouden de reacties wellicht veel constructiever zijn. En áls Martin een OP als deze (over moeilijk klaarkomen) opent, waarmee hij zichzelf op z'n zachtst gezegd niet op de borst klopt, wordt hij belachelijk gemaakt.

Ik probeer echt niet Martins advocaat uit te hangen ofzo, ik ken de beste man verder ook niet, maar ik verbaas me echt over de hardheid en haaibaaierigheid waarmee wordt gepikt op iemand die weliswaar provoceert, maar nooit veel meer doet dan de knuppel in het hoenderhok te gooien. Nou en? Dan is het toch leuk om te discussiëren op basis van argumenten? Dan is het toch interessant om je retorische kwaliteiten te laten zien? Maar goed, wie ben ik Ik ben het helemaal met je eens. Ben echt geen 'fan' van Martin maar hoe er hier op hem gereageerd wordt vind ik eigenlijk buiten alle proporties. En ik snap het ook niet, waarom zou je reageren op een persoon die je vervelend vind? Ik vind sommige personen hier ook niet echt sympathiek overkomen maar ik lees dus ook niet in de topics die zij openen. Je hóeft toch niet te reageren?
hey Martin, hier een heeeele late reactie op jouw post. Ja, ik herken jouw hele verhaal in mijn vriend. En dankzij jouw verhaal begrijp ik hem ineens. Dank je dus.
Begin 30. Je bent oud. Daar ligt het aan.
Ja jonge, wérken zal je voor je origami's!
quote:huismuts schreef op 13 juni 2012 @ 02:02:

hey Martin, hier een heeeele late reactie op jouw post. Ja, ik herken jouw hele verhaal in mijn vriend. En dankzij jouw verhaal begrijp ik hem ineens. Dank je dus.Toen je voor de eerste keer bleef slapen bij jouw vriend kreeg je toen een tonijnsalade ipv een gewone boterham met pindakaas?
Ik heb dit hele topic gemist toen het liep, maar ik herken mijn ex hier heel erg in.

Hij kwam regelmatig helemaal niet klaar.

Dat vond hij ook niet erg, hij had al lang geleden besloten dat seks niet altijd hoeft te eindigen met een orgasme.

Leg je erbij neer, als het gebeurt, gebeurt het. En zo niet, dan was de seks toch nog steeds lekker?
Hoi,

Gebeurt mij ook soms, als ik erg vermoeid ben.

Dan is het meer op mijn vrouw gericht en doe ik de moeite niet om zelf ook klaar te komen, draai ik me om en slaap .

Klinkt zielig, als ik dat zo herlees, maar is eigenlijk geen probleem. Tijdens de werkweek hoeft het niet altijd spetterend te zijn. 'Leuk' en 'Goed genoeg' is dan soms voldoende.
quote:Yavanna schreef op 13 juni 2012 @ 02:28:

[...]

Toen je voor de eerste keer bleef slapen bij jouw vriend kreeg je toen een tonijnsalade ipv een gewone boterham met pindakaas?Snap de vraag even niet.
quote:huismuts schreef op 17 juni 2012 @ 01:10:

[...]

Snap de vraag even niet.Ik wel!
quote:huismuts schreef op 17 juni 2012 @ 01:10:

[...]

Snap de vraag even niet.Loepje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven