heb je wel eens
maandag 25 november 2013 om 03:47
Mijn ex was skinnyfat, dat was echt " de vetste" man met wie ik seks had, en dat vond ik al niet echt aantrekkelijk. Ik zorgde ervoor dat ik mijn lenzen uithad in bed haha.
Zag onlangs een foto van hem, en in de 3 jaar dat het uit is, hij is nog veeeel skinnyfattier geworden, brrr.
Ik zou de man in het midden van het eerste plaatje van BGB nog wel kunnen handelen...
Zag onlangs een foto van hem, en in de 3 jaar dat het uit is, hij is nog veeeel skinnyfattier geworden, brrr.
Ik zou de man in het midden van het eerste plaatje van BGB nog wel kunnen handelen...
maandag 25 november 2013 om 08:21
Ik heb eens gedate met een erg leuke man, maar fors overgewicht. Het was echt een heel leuke lieve man, maar ik kon me niet over dt gewicht heen zetten. Ik gruwelde bij het idee van dat grote vette lichaam. Ik heb hem dus afgewezen.
Beetje spek en beetje buikje vind ik niet erg overigens. Maar echt overgewicht, nee bedankt.
Beetje spek en beetje buikje vind ik niet erg overigens. Maar echt overgewicht, nee bedankt.
maandag 25 november 2013 om 09:13
Mijn man is een beetje zoals plaatje 3 van BGB's eerste post. Dat vind ik wel fijn. Maar wat ik vooral belangrijk vind, is dat een man niet te 'slap' in z'n vel zit. Ribbels vel of vet vind ik lelijk. Mijn man is heel sterk dus heeft goede biceps en benen en zit verder behoorlijk strak in zijn vel, maar hij heeft wel een buik(je).
Ik heb ook een skinnyfat man gedate, en die voelde zo 'week'. Blegh.
Ik heb ook een skinnyfat man gedate, en die voelde zo 'week'. Blegh.
maandag 25 november 2013 om 10:11
Een vriendin van mij heeft een man die net zo dik is als man #5 van BGB's eerste post, (toen ze hem leerde kennen was hij nog zoals #3)
Dat schijnt toch niet zo'n succes te zijn, man is dermate ongezond bezig dat zijn libido net zo ver te zoeken is als zijn taille. Nou, dan maakt het dus ook niet meer uit of je het nog wel aantrekkelijk vindt
Dat schijnt toch niet zo'n succes te zijn, man is dermate ongezond bezig dat zijn libido net zo ver te zoeken is als zijn taille. Nou, dan maakt het dus ook niet meer uit of je het nog wel aantrekkelijk vindt