heb je wel eens

25-11-2013 00:45 39 berichten
seks gehad met een kerel die een beetje of veel overgewicht had zo ja wat vond je daarvan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat willen weten?

Zoveel mensen, zoveel wensen!
Ja, mijn man heeft een tijdje 'een beetje overgewicht' gehad, maar daar merkt je echt niets van hoor. 'Veel' overgewicht daarentegen lijkt mij minder aantrekkelijk, maar misschien dat dat er helemaal niet toe doet, omdat 'ie dat weet te compenseren...
Nee, nog nooit gehad. Een beetje overgewicht vind ik geen probleem, maar als er een vette bierbuik voorhangt, nee, dan bedank ik liever. Maar ik houd wel van mannen met "spek". Dus scharminkeltjes hoef in niet in bed.
quote:sleepylady92 schreef op 25 november 2013 @ 00:45:

seks gehad met een kerel die een beetje of veel overgewicht had zo ja wat vond je daarvan?Waarom vraag je dat, is het jou tegen gevallen.?
Nee nog nooit, en ik heb met heul veul mannen seks gehad. Vind dat echt niet aantrekkelijk.

Nu nog een keer je vraag?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Of stel je vraag eens nalv dit plaatje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben met skinnyfat. Geen ervarig met mannen met overgewicht, maar hoor dat 't beste gereedschap onder een afdak hangt.
Mijn ex was skinnyfat, dat was echt " de vetste" man met wie ik seks had, en dat vond ik al niet echt aantrekkelijk. Ik zorgde ervoor dat ik mijn lenzen uithad in bed haha.

Zag onlangs een foto van hem, en in de 3 jaar dat het uit is, hij is nog veeeel skinnyfattier geworden, brrr.

Ik zou de man in het midden van het eerste plaatje van BGB nog wel kunnen handelen...
Ik vind iets gezette mannen aantrekkelijker dan normaal gebouwde of helemaal een no go magere mannen.

De partners die ik heb gehad waren allemaal boven de 100 kilo, maar waren ook boven of rond 1.90.
Ik heb eens gedate met een erg leuke man, maar fors overgewicht. Het was echt een heel leuke lieve man, maar ik kon me niet over dt gewicht heen zetten. Ik gruwelde bij het idee van dat grote vette lichaam. Ik heb hem dus afgewezen.

Beetje spek en beetje buikje vind ik niet erg overigens. Maar echt overgewicht, nee bedankt.
Ik zit er niet mee. Als ik me tot de persoon zelf aangetrokken voel, kan het me weinig boeien. Je mist een hoop als je mensen puur op hun uiterlijk afwijst.
Ik gruw ook van mannen met extreem overgewicht.
Mijn man is een beetje zoals plaatje 3 van BGB's eerste post. Dat vind ik wel fijn. Maar wat ik vooral belangrijk vind, is dat een man niet te 'slap' in z'n vel zit. Ribbels vel of vet vind ik lelijk. Mijn man is heel sterk dus heeft goede biceps en benen en zit verder behoorlijk strak in zijn vel, maar hij heeft wel een buik(je).

Ik heb ook een skinnyfat man gedate, en die voelde zo 'week'. Blegh.
Oh leuk, een speurtocht!
Nee geen ervaring mee
.
Ik vind ook plaatje 3 (van eerste post v Bgb) ook de grens van wat nog mooi is.

Heb wel eens sex gehad met flink dikkere man, en nee, dat was niet mooi. Maar de sex was wel erg goed!
Een vriendin van mij heeft een man die net zo dik is als man #5 van BGB's eerste post, (toen ze hem leerde kennen was hij nog zoals #3)

Dat schijnt toch niet zo'n succes te zijn, man is dermate ongezond bezig dat zijn libido net zo ver te zoeken is als zijn taille. Nou, dan maakt het dus ook niet meer uit of je het nog wel aantrekkelijk vindt
Hmm heb ooit met een man die echt flink was wat gedaan, maar voor mij geen succes.

Die buik zat zo in de weg was gewoon lastig. XD
Love to live life
Ja, die fatass variant...

Vond vooral de cowboy girl, ik boveno dus, was nogal eh... onhandig. Dat werd dus hurken ipv zitten. ;) En even voorover buigen was er ook niet bij.

Verder niet zo bar bijzonder.
Een te dikke vrouw is ook niet fijn.

Een vrouw die echter iets meer om het lijf heeft is echter juist weer wel aantrekkelijk. Maar dat is mijn mening dan natuurlijk.

En eigenlijk ging dit topic over te dikke mannen.......
Ik ben een chubbychaser ik hou van spek op de botten, ik ben zelf maatje potlood en bekken op bekken doet zeer. Geef mij maar een man die lekker kan eten.
Zonder waardeoordeel hoor ... maar als TO een man was geweest en de vraag over vrouwen had gesteld, waren de reacties dan niet heel anders geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven