help pijpen

16-12-2013 20:37 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

sinds kort heb ik een nieuwe vriend. Hij wil graag dat ik hem pijp, maar ik ben geen held. Ooit een keer een slechte ervaring, bij een latere relatie heb ik altijd de boot afgehouden. Ik durfde niet.

Het komt er op neer dat ik naast die slechte ervaring, geen ervaring heb.

Alleen al met mijn hoofd in de buurt komen voelt voor mij extreem ongemakkelijk.

Maar met deze jongen wil ik het wel proberen. Ik zou alleen niet weten hoe of wat ik moet.

Hij weet overigens 'half' van mijn slechte ervaring, ik praat er niet graag over, ik voel absoluut geen dwang bij hem of iets dergelijks.

Komt er op neer: ik weet niet hoe ik moet pijpen. En. Het voelt voor mij ongemakkelijk. What to do?

Tips?
Ik doe het ook graag en tja ik pijp geen mannen die ik vies vind, ik heb alleen seks met mannen die hygiënisch zijn. Mannen vinden het altijd heeeerlijk. Sommige vinden t nog lekkerder dan seks... Dat vind ik dan weer minder
.
quote:BWitched schreef op 20 december 2013 @ 13:53:

[...]

ik ook. Geweldig, echt waar.

Wel een tip: gebruik ook je handen of houd ze in de buurt zodat hij hem niet in alle opwinding achter in je keel duwt. Er bijna in stikken is niet geil.Oh, dat vind ik lang zo erg niet
quote:isa__88 schreef op 21 december 2013 @ 21:55:

tja ik pijp geen mannen die ik vies vind,Gelukkig!
quote:churrro schreef op 21 december 2013 @ 21:29:

[...]

Kennis is macht, he Rary ?

En die laatste zin, dat is inderdaad opletten geblazen om de controle niet te verliezen .....

Jij bent gevaarlijk .........

Dat ik de controle verlies, of hij?

Ik niet hoor, ik ga er compleet in op, en kom in een soort van zone, maar ben me wel compleet bewust van wat ik doe en hoe de man reageert.

Voor ik het weet is er zo 45 min voorbij.

Gevaarlijk Scharrels komen toch uiteindelijk wel weer een keer bij me terug (ondanks dat ze een nieuwe relatie hebben of besloten hebben om verder te gaan in hun leven), en ik hoef niet te raden waarom
quote:Rary schreef op 22 december 2013 @ 00:28:

[...] Dat ik de controle verlies, of hij? Ik bedoelde hij, en dan wel in het kader van een D/s relatie waarbij hij dominant is. Daarom schreef ik dat je gevaarlijk was ......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:churrro schreef op 22 december 2013 @ 01:23:

[...]

Ik bedoelde hij, en dan wel in het kader van een D/s relatie waarbij hij dominant is. Daarom schreef ik dat je gevaarlijk was ......

Mijn laatste scharrel relatie gaat richting D/s (eindelijk, want ik ben daar wel van, maar kom deze mannen zelden tegen) en nu je het zegt, is het mij 1 keer bijna gelukt om hem zijn controle te verliezen.

Gelukkig bedacht ie zich net op tijd dat ik het nu wel verdiend had om geneukt te worden.

Maar het is grappig dat ik, de /s, degene ben met alle macht, terwijl hij de dominante is, maar dat is weer een heel ander onderwerp
quote:Rary schreef op 22 december 2013 @ 01:34:

[...]

Maar het is grappig dat ik, de /s, degene ben met alle macht, terwijl hij de dominante is, maar dat is weer een heel ander onderwerp tssss tssss, je hebt de macht zolang hij de controle in het machtspel niet kwijt is. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar we gaan niet de rollen omdraaien, he ? .....
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:churrro schreef op 22 december 2013 @ 01:55:

[...]

tssss tssss, je hebt de macht zolang hij de controle in het machtspel niet kwijt is. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar we gaan niet de rollen omdraaien, he ? ..... Ik zou niet dúrven, dan is de lol er voor mij ook vanaf
quote:Rary schreef op 22 december 2013 @ 02:16:

[...] Ik zou niet durven, dan is de lol er voor mij ook vanaf Wil je daarmee zeggen dat je je moet inhouden ? Zelfverzekerd ben je in ieder geval wel ........
quote:churrro schreef op 22 december 2013 @ 02:29:

[...]

Wil je daarmee zeggen dat je je moet inhouden ? Zelfverzekerd ben je in ieder geval wel ........

Hmm misschien houd ik mezelf inderdaad wel in...

Misschien tijd voor een gesprek met scharrel... Over 4 maanden dan pas want ben nu op reis aan de andere kant van de wereld.

En zelfverzekerd? Ik weet waar ik goed in ben en waar ik minder goed in ben

Maar goed, sorry voor de off topic mensen.
Half drie hier, ik was nog aan het werken maar het werd mij op een gegeven te veel

Nu echt naar bed. Truste !
Trusten, hier is het 12 uur later
quote:melbrw schreef op 21 december 2013 @ 22:33:

[...]

Gelukkig!
Ik vind het heerlijk om te zien en te voelen wat het met een man doet als ik hem oraal bevredig. Ik vind helemaal niet dat je dan de macht kwijt bent; heb juist het gevoel dat ik de macht heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven