Help.. poepseks

04-10-2010 15:11 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben hier helemaal nieuw.

Ik ben 10 jaar getrouwd geweest, maar 2 jaar geleden is daar een einde aan gekomen. Hier heb ik het erg moeilijk mee gehad en het heeft ook lang geduurd voordat ik weer de stap durfde te zetten om weer met mannen te daten. Dit had weinig gevolg. Totdat ik twee maand geleden een ontzettend leuke vent ontmoette Echt een kadootje!

Het gaat geweldig en bij hem kan ik helemaal mezelf zijn. Ook op seksueel gebied gaat het lekker, al is er een maar...

Gisteravond hadden we een goed gesprek over ons en ons seksleven. Hij biechtte op in andere relaties avontuurlijker te zijn op het gebied van seks. Ik gaf aan hier ook wel voor open te staan en vroeg hem wat hij voor ogen had. Toen schrok ik wel even. Hij begon namelijk over zijn grootste wens: poepseks!

Zelf heb ik hier helemaal geen ervaring mee en ik wist ook niet wat ik moest zeggen. Hij zei dat ik het zelf moest bepalen of ik het wilde en dat hij me niets wil verplichten. Ik weet totaal niet of ik dat wil, het lijkt me op dit moment vooral heel smerig. Maar ik ben bang dat ik mijn mannetje kwijt raak als ik zo vroeg in de relatie al de spelbreker ben (hetgeen waarop mijn huwelijk oa is stukgelopen). Voor hém zou ik eventueel de stap willen wagen.

Hebben jullie ervaring met poepseks? (en zo ja, hoe was die ervaring) Of hebben jullie weleens een partner gehad die wel poepseks wou en jij niet?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties. Ik ben nu al bang wat ik moet zeggen als mn mannetje straks weer thuis komt van zn werk...

Poepseks

Totaal aantal stemmen: 316

GADVERDAMME! (92%)
Nooit gedaan, maar lijkt me interessant (2%)
Mijn partner wou het, maar ik niet (1%)
Ja, weleens gedaan (2%)
Heerlijk, wil niet anders! (3%)
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:20:

[...]

Voor mn vent zou ik het willen, maar ik weet niet of ik het kan.

En waarom moet je daar vandaag al een beslissing over nemen?

Wat is er mis met:"Schat, ik heb er over nagedacht en ik ben er nog niet uit. Heb sowieso nooit over poepsex nagedacht voordat wij het er samen over hadden en ik weet niet wat ik er van vind. Ik wijs het nu nog niet definitief af, maar ik wil er wel graag wat langer over nadenken/met jou over praten/wat meer over weten."
Poepseks: zwaar erover volgens mij. Jakkes
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:22:

Wat hij er precies onder verstaat zou ik niet weten, voor mij is dit ook totaal nieuw. Ik zal het hem vanavond tijdens het eten eens vragen.

vooral tijdens het eten...

anyhow: no bloody way voor mij.

Wat hij er precies onder verstaat zou ik niet weten, voor mij is dit ook totaal nieuw. Ik zal het hem vanavond tijdens het eten eens vragen.

Jaja.

Die dikke groene trol komt dus hierbij boven water.
Ja, dat vind ik echt.
Je bent echt geen spelbreker als je niet mee wil gaan in zijn fantasie voor poepseks. (jakkie!) Misschien is het inderdaad verstandig om met een seksuologe te gaan praten als je niet duidelijk je grenzen kunt bepalen.
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:20:

[...]

Voor mn vent zou ik het willen, maar ik weet niet of ik het kan.

Heeft je vriend hier al ervaring mee?

En je moet het niet voor hem willen, maar voor jezelf.

Tuurlijk is het fijn wanneer je je vent iets geven kunt waar hij van geniet, maar ga niet tegen je eigen natuur in.

Dat is zeker niet opwindend voor hem.

Maar nogmaals: Heeft hij hier ervaring in, of ook helemaal niet?
quote:Edith1963 schreef op 04 oktober 2010 @ 15:24:

Poepseks: zwaar erover volgens mij. JakkesHuh? Jij zegt nu.... wat?
Ja, dat vind ik echt.
ha ik ben niet de enige die denkt dat dit fake is.

Alle fake topics van de afgelopen dagen beginnen met: HELP!
Ik weet nu echt niet meer wat wijsheid is. Zit in een spagaat waar ik niet meer uit lijk te komen. Niemand met ervaringen? (positief of negatief)
ik denk het ook eigenlijk, fake.

Wat is daar leuk aan eigenlijk?
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:26:

Ik weet nu echt niet meer wat wijsheid is. Zit in een spagaat waar ik niet meer uit lijk te komen. Niemand met ervaringen? (positief of negatief)

Ach, gewoon schijt aan hebben wat iedereen denkt!

Gewoon doen wat goed voelt meid!
Ja, dat vind ik echt.
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:16:

Het probleem is dat ik zelf niet goed weet waar mijn grenzen liggen. In vorige relaties ben ik op seksueel gebied altijd erg behouden geweest, nooit geëxperimenteerd. Dat was dan ook vaak de reden waarop het stukliep

edit: en ja, ik ben bloedserieus

Het klinkt nu net of je iemand bent die nog nooit verder is geweest dan haar geboordedorp en het gek vindt dat ze niet meteen dolenthousiast wordt van backpacken in India, terwijl de mensen die dat soort dingen doen ook zijn begonnen met een hotel op Terschelling, daarna een tentje in de Ardennen en steeds een stukje verder.

Als jij het idee hebt dat je nogal wat fases hebt overgeslagen ( en mis je dat zélf? ) dan neem je toch geen zevensmijlspassen? Dan ga je stapje voor stapje eerst eens ontdekken wat er allemaal te koop is en vanuit de dingen die je leuk blijkt te vinden bouw je verder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Kier_V schreef op 04 oktober 2010 @ 15:24:

[...]

Heeft je vriend hier al ervaring mee?

En je moet het niet voor hem willen, maar voor jezelf.

Tuurlijk is het fijn wanneer je je vent iets geven kunt waar hij van geniet, maar ga niet tegen je eigen natuur in.

Dat is zeker niet opwindend voor hem.

Maar nogmaals: Heeft hij hier ervaring in, of ook helemaal niet?Nee voor hem is het ook nieuw, maar hij speelt al wel langer met de gedachte. Het is een "droom/wens" van hem

Tip; Chocolademousse

http://www.okokorecepten.nl/recept/toet ... ademousse/

Spagaat?

Mens, je krijgt voldoende adviezen en vragen... diep eerst het probleem ns uit (antwoord op de vragen) dan krijg je vast ook wel adviezen

haha, das een leuke maaltijd, ik zou spontaan geen honger meer hebben....

verder zou ik het niet doen, als hij afknapt omdat jij nee zegt is het een zielig mannetje
a docter a day keeps the apple away

Ik weet nu echt niet meer wat wijsheid is. Zit in een spagaat waar ik niet meer uit lijk te komen. Niemand met ervaringen? (positief of negatief)Is dat belangrijk, wat anderen er van vinden? Het gaat er om wat JIJ er van vindt. En als je dat nog niet weet, dan zeg je dat tegen je vriend. En zolang je er nog niet uit bent, gebeurt het sowieso niet.
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:28:

[...]

Nee voor hem is het ook nieuw, maar hij speelt al wel langer met de gedachte. Het is een "droom/wens" van hem

Dan kun je er met hem over praten toch wat hij ervan verwacht en hoeverre jij hierin mee kunt gaan....

Lijkt me een begin.

En nee... ik heb er geen ervaring mee en dat wil ik ook niet opdoen :-D
@blijfgewoonbianca

Hier heb je een punt. En zo voel ik het zelf ook. Ik wil nog zoveel dingen ontdekken op dat gebied! Misschien is het inderdaad verstandig om hier eerst eens met mijn vent over te praten
Ik ben al 4x aan een antwoord begonnen, dit is nr.5: Ik zou hem met open bek aankijken, er zou een uhhhhhh en daarna een hartgrondig GATVERDAMME uitkomen.

Ik zou hem vriendelijk bedanken, ook voor verdere relationele zaken, hem de deur wijzen en vervolgens 3 uur lang mijn mond gaan poetsen.

En hem ook vooral zeggen: het ligt niet aan jou, maar aan mij....

Bah...ieeeeuuuuuwwwwwww
Nope
Sorry, geen ervaring mee en *hoop* dat ook zo te houden.
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:28:

[...]

Nee voor hem is het ook nieuw, maar hij speelt al wel langer met de gedachte. Het is een "droom/wens" van hemVraag hem of hij wil ontvangen of geven. Dat kan heel misschien de doorslag betekenen in jouw 'dilemma'.
quote:marmul schreef op 04 oktober 2010 @ 15:28:

[...]

verder zou ik het niet doen, als hij afknapt omdat jij nee zegt is het een zielig mannetje

Waarom dát nou weer?

Ik vind het helemaal niet raar dat, wanneer je specifieke wensen hebt op dat gebied, je een beginnende relatie afkapt omdat het er hoogst waarschijnlijk nooit van zal komen.

Je hele leven niet mee gaan maken wat je graag zou willen is namelijk net zo " zielig " .
als mijn vriend mij dit zou vragen, dan keldert mijn respect voor hem naar het dieptepunt.

Met een noodgang, dat kan ik je wel vertellen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 oktober 2010 @ 15:28:

[...]

Tip; Chocolademousse

http://www.okokorecepten.nl/recept/toet ... emousse/Of Zeeuwse bolussen, ook heel lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven