Help.. poepseks

04-10-2010 15:11 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben hier helemaal nieuw.

Ik ben 10 jaar getrouwd geweest, maar 2 jaar geleden is daar een einde aan gekomen. Hier heb ik het erg moeilijk mee gehad en het heeft ook lang geduurd voordat ik weer de stap durfde te zetten om weer met mannen te daten. Dit had weinig gevolg. Totdat ik twee maand geleden een ontzettend leuke vent ontmoette Echt een kadootje!

Het gaat geweldig en bij hem kan ik helemaal mezelf zijn. Ook op seksueel gebied gaat het lekker, al is er een maar...

Gisteravond hadden we een goed gesprek over ons en ons seksleven. Hij biechtte op in andere relaties avontuurlijker te zijn op het gebied van seks. Ik gaf aan hier ook wel voor open te staan en vroeg hem wat hij voor ogen had. Toen schrok ik wel even. Hij begon namelijk over zijn grootste wens: poepseks!

Zelf heb ik hier helemaal geen ervaring mee en ik wist ook niet wat ik moest zeggen. Hij zei dat ik het zelf moest bepalen of ik het wilde en dat hij me niets wil verplichten. Ik weet totaal niet of ik dat wil, het lijkt me op dit moment vooral heel smerig. Maar ik ben bang dat ik mijn mannetje kwijt raak als ik zo vroeg in de relatie al de spelbreker ben (hetgeen waarop mijn huwelijk oa is stukgelopen). Voor hém zou ik eventueel de stap willen wagen.

Hebben jullie ervaring met poepseks? (en zo ja, hoe was die ervaring) Of hebben jullie weleens een partner gehad die wel poepseks wou en jij niet?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties. Ik ben nu al bang wat ik moet zeggen als mn mannetje straks weer thuis komt van zn werk...

Poepseks

Totaal aantal stemmen: 316

GADVERDAMME! (92%)
Nooit gedaan, maar lijkt me interessant (2%)
Mijn partner wou het, maar ik niet (1%)
Ja, weleens gedaan (2%)
Heerlijk, wil niet anders! (3%)
Uhm... er zijn grenzen. Mijn grens ligt zelfs uit de buurt van dit.

IEUW!!

Antonio however....
Ik denk dat je je relatie juist meer schade toebrengt als je dingen gaat doen waar je niet volledig achter staat.
Mocht het serieus zijn...

Maar ik ben bang dat ik mijn mannetje kwijt raak als ik zo vroeg in de relatie al de spelbreker ben

Je bent een spelbreker in een stabiele relatie als je al zo vroeg over je grenzen heen laat gaan.
Het probleem is dat ik zelf niet goed weet waar mijn grenzen liggen. In vorige relaties ben ik op seksueel gebied altijd erg behouden geweest, nooit geëxperimenteerd. Dat was dan ook vaak de reden waarop het stukliep

edit: en ja, ik ben bloedserieus
Je hebt een manNETJE? Dan zijn het ook maar drolletjes, of hoopjes.....

Zou het voor jou nog uitmaken of jij de gever of de ontvanger bent?

Als het je écht tegenstaat lijkt zoiets me een verschrikking.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:11:

Maar ik ben bang dat ik mijn mannetje kwijt raak als ik zo vroeg in de relatie al de spelbreker ben (hetgeen waarop mijn huwelijk oa is stukgelopen). Voor hém zou ik eventueel de stap willen wagen.

Meen je dit echt?

Als er al sprake is van spelbreken, dan is dat toch wel de suggestie van je vriend om jullie prille seksrelatie een faecale wending te geven!
Ik vind het goed dat je eerlijk bent naar jezelf. Maar je moet je eigen grenzen ontdekken en niet laten overschrijden. Er zit een hele hoop tussen stilliggen op je rug en poepseks. En bekijk ook of je ex realistische eisen stelde. Het lijkt me raadzaam eens te praten met een seksuoloog.
Zou je het zelf willen en kunnen?
Als je op de wc zit en je draait je om, en je wordt niet botergeil van die drol die achter je ligt en krijgt er geen seksuele fantasieën bij, dan kun je er gerust vanuit gaan dat poepseks in elk geval niet in jouw seksrepetoire thuishoort of thuis zal gáán horen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 oktober 2010 @ 15:17:

Je hebt een manNETJE? Dan zijn het ook maar drolletjes, of hoopjes.....

Zou het voor jou nog uitmaken of jij de gever of de ontvanger bent?

Als het je écht tegenstaat lijkt zoiets me een verschrikking.Ik heb een mannetje en in zijn luier zit toch een hoeveelheid waar een gemiddelde bouwvakker jaloers op zou zijn
Vreemd verhaal...

Ik zou hem gewoon op de badkamervloer leggen en hem eens lekker in zijn bek schijten !

Dan weglopen en zeggen dat ie de boel zelf op moet ruimen !
Ik stem op gadverdamme.

Ik ben heel openminded en sta zelfs open om dingen als plassex (wel onder de douche!) te proberen als mijn vriend dat heel graag zou willen, maar poepsex....BAH! Dat zou mij veel en veel te ver gaan.
quote:Kier_V schreef op 04 oktober 2010 @ 15:18:

Zou je het zelf willen en kunnen?Voor mn vent zou ik het willen, maar ik weet niet of ik het kan.
Ik kan het niet geloven.

Het lijkt mij ontzettend smerig dus ik zou stoppen met dit mannetje. Waarom overweeg je het?
Mannetje?

Hoe groot is hij?

1.50?

Het kan mij verder niet vroeg genoeg in een relatie zijn hoor

het punt waarin in mijn grens aangeef.

En mijn grens zou net als die van Schattekop, ver ver hiervoor liggen

En dus zou ik het ook NOOIT doen omdat ik bang ben mijn vent kwijt te raken daardoor....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:bertislief schreef op 04 oktober 2010 @ 15:19:

Vreemd verhaal...

Ik zou hem gewoon op de badkamervloer leggen en hem eens lekker in zijn bek schijten !

Dan weglopen en zeggen dat ie de boel zelf op moet ruimen !Goh...... stoer, hoor.
Wat verstaat hij eigenlijk onder poepseks? Ik kan me er niet veel bij voorstellen en het is een van de weinige dingen die ik niet wens te googelen .

Voor mij is er al sprake van poepseks als je je pik in de chocoladefabriek stopt, zeg maar, maar ik begrijp da de meningen daarover verdeeld zijn.
quote:SuzieLynn schreef op 04 oktober 2010 @ 15:18:

Als je op de wc zit en je draait je om, en je wordt niet botergeil van die drol die achter je ligt en krijgt er geen seksuele fantasieën bij, dan kun je er gerust vanuit gaan dat poepseks in elk geval niet in jouw seksrepetoire thuishoort of thuis zal gáán horen.Ik denk dat mensen die een poepsexfantasie hebben ook niet opgewonden raken van hun eigen uitwerpselen. Al helemaal niet als die saai in de pot ligt te dampen.
Wat hij er precies onder verstaat zou ik niet weten, voor mij is dit ook totaal nieuw. Ik zal het hem vanavond tijdens het eten eens vragen.
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:20:

[...]

Voor mn vent zou ik het willen, maar ik weet niet of ik het kan.Ik ben altijd voor open staan voor de wensen van een partner. In jouw geval klinkt het nogal verontrustend. Je zou het doen uit angst en dat lijkt me een zeer slechte raadgever. Ik kan je 1 ding op een wcpapiertje geven (flauw, ik weet het) dat je relatie het niet gaat redden op deze wijze en jij daar niet goed uitkomt.
quote:JohnnyCake schreef op 04 oktober 2010 @ 15:21:

Wat verstaat hij eigenlijk onder poepseks? .Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. TO? Heb je het daar al met je mannetje over gehad?
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:22:

Wat hij er precies onder verstaat zou ik niet weten, voor mij is dit ook totaal nieuw. Ik zal het hem vanavond tijdens het eten eens vragen.

Ja hoor, tuurlijk tijdens het eten.

Nogmaals: ik geloof het niet.
Dat jij uberhaubt alleen al overweegt om hieraan mee te doen met als enige reden dat je bang bent om hem kwijt te raken is heel erg fout.
Ja, dat vind ik echt.
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:22:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven