help

26-06-2012 15:25 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heei,

Ik heb 2 dagen achter elkaar sex gehad met mijn ex, met condoom maar zonder de pil.(4&5 juni) Hierna heb ik de 3e dag(6 juni) een morningafter pil gehaald. Een week erna ben ik 5 dagen ongesteld geworden(11 t/m 15 juni), maar nu hebben we het vorige week woensdag(21 juni) weer gedaan (geen morningafter gehaald, wel met condoom(die zat verkeerd om maar was wel uitgerold) zonder de pil) nu had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden, ben ik nu zwanger?
Soms vraag ik me af wat er van de wereld moet worden als TO de toekomst is.

Laat je voorlichten wat veilig vrijen is en zoek je eigen vent. Maar blijf voorlopig maar even vrijgezel, dan heb je de tijd om volwassen te worden.
quote:achnein schreef op 26 juni 2012 @ 16:57:

Soms vraag ik me af wat er van de wereld moet worden als TO de toekomst is.

Laat je voorlichten wat veilig vrijen is en zoek je eigen vent. Maar blijf voorlopig maar even vrijgezel, dan heb je de tijd om volwassen te worden.

ik weet hoe ik veilig met vrijen, en laat mij mn eigen leven lijden.

ben volwassen genoeg en bemoei je, je er niet meer als er niks nuttigs uit komt.
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 17:01:

[...]

ben volwassen genoeg en bemoei je, je er niet meer als er niks nuttigs uit komt. Ik merk het. Kom dan niet hier om advies vragen. Veel plezier met je leven.
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 16:34:

[...]

wat is pantomime?

..Doe is gek....Google het even op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 16:45:

waar slaat die reactie op?

Op onzin!

Maar waarom durf je hier wel je mond op te doen ?!... terwijl als je ex met je wil vrijen en jij niet wil geen nee zegt....en terwijl je het allemaal niet met je ouders durft te bespreken?

Hier roep je ook... en ook tegen mensen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, Roosje16 dan moet je het niet op een openbaar forum zetten!, Dan krijg je ook dingen te horen die je minder leuk vind. maar je wel lering uit kan halen.

En blijkbaar weet je niet hoe je veilig moet vrijen, anders had je dat wel gedaan?!
anoniem_146296 wijzigde dit bericht op 26-06-2012 17:08
Reden: woordje niet vergeten :P
% gewijzigd
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 16:36:

[...]

het ook een soort van beste vriend van me is

Een soort van beste vriend? Eh........... ?

Goh, wat voel ik me soms oud.
quote:ikke_natuurlijk schreef op 26 juni 2012 @ 17:06:

[...]

Op onzin!

Maar waarom durf je hier wel je mond op te doen ?!... terwijl als je ex met je wil vrijen en jij niet wil geen nee zegt....en terwijl je het allemaal met je ouders durft te bespreken?

Hier roep je ook... en ook tegen mensen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien, Roosje16 dan moet je het niet op een openbaar forum zetten!, Dan krijg je ook dingen te horen die je minder leuk vind. maar je wel lering uit kan halen.

En blijkbaar weet je niet hoe je veilig moet vrijen, anders had je dat wel gedaan?!

dankje, dat je het zelf zegt.

ik durf wel nee te zeggen tegen hem!! ik praat er niet over met mijn ouders want die weten van niks.

ik heb het veilig gedaan met condoom alleen geen pil....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juni 2012 @ 17:08:

[...]

Een soort van beste vriend? Eh........... ?

Goh, wat voel ik me soms oud.haha, naja het is ook mijn ex dus vandaar soort beste vriend.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juni 2012 @ 17:06:

[...]

Doe is gek....Google het even op.heb het opgezocht dankje!
Wat ik nou niet snap......als je met condoom vrijt, ( eentje die niet verkeerd om zit )waarom haal je dan een MAP?
en het condoom zat verkeerd om???? (wel goed dat je dan weer weet dat die niet juist zat)

Wat wil je horen:

Roosje16: Je hebt het perfect gedaan, je bent niet zwanger en je kan goed tegen kritiek. Ga vooral verder met sex met je ex, vooral zonder pil, en met het condoom omgedraaid. En goed dat je mapjes al zo jong slikt alsof het een paracetamol is.
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 17:09:

[...]

ik heb het veilig gedaan met condoom alleen geen pil....Je doet het niet veilig met condoom, anders had je hem wel goed omgedaan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juni 2012 @ 17:12:

Wat ik nou niet snap......als je met condoom vrijt, ( eentje die niet verkeerd om zit )waarom haal je dan een MAP?voor de zekerheid
quote:ikke_natuurlijk schreef op 26 juni 2012 @ 17:15:

en het condoom zat verkeerd om???? (wel goed dat je dan weer weet dat die niet juist zat)

Wat wil je horen:

Roosje16: Je hebt het perfect gedaan, je bent niet zwanger en je kan goed tegen kritiek. Ga vooral verder met sex met je ex, vooral zonder pil, en met het condoom omgedraaid. En goed dat je mapjes al zo jong slikt alsof het een paracetamol is.nee dat hoef ik niet te horen echt niet! maar wil wel gewoon hulp maar als mensen iets gaan sturen over cola dan weet ik dat dat niet echt nuttig is....
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 15:25:

(geen morningafter gehaald, wel met condoom(die zat verkeerd om maar was wel uitgerold) Was dat hetzelfde condoom als de keer ervoor? Mijn complimenten voor je zuinigheid, maar helaas ben je dan nu wel zwanger.
Meisje, er zijn inmiddels zat goede tips gegeven. Je zegt morgen naar de dokter te gaan. Volgens mij is het wel klaar dan.

Advies van een oude taart: denk nog eens na over sex met je soort van beste vriend / ex, zeker als je er zo te lezen zelf nog niet aan toe bent aangezien je zo panisch wordt van het uitblijven van je menstruatie. Heb het met je huisarts of je ouders over de juiste manier van anti-conceptiegebruik. Echt.
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 15:55:

okee dankje,

ik leg het uit,

ik ben van 26 t/m 31 mei ongesteld geweest.

nu moets ik eigenlijk 23 juni weer ongesteld worden.

maar ik ben van 11 t/m 15 juni ongesteld geworden

ik heb 4 & 5 juni sex gehad daarna de morningafter gehaald

en ik heb de 21e sex gehad zonder de morgingafter te halen

nee je bent niet zwanger....waarom niet? omdat je niet hebt gevreeen op je vruchtbare dagen,

de ovulatie is standaard 14 dagen ( is een feit) voor de eerste menstruatie dag. je zou 23 juni ongesteld moeten worden...dus 23 juni min 14 dagen is 9 juni.

9 juni was je ovulatie 4 & 5 juni was je niet vruchtbaar en 21 juni ook niet.... tenzij je berekening niet zou kloppen en de 23ste niet de eerste dag van je cyclus was!

nog te volgen?nee denk ik haha....maar nee je bent NIET zwanger
ps....ben wel zo verstanding en ga (desnoods stiekem) aan de AC!!!!
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 17:01:

[...]

ben volwassen genoeg en bemoei je, je er niet meer als er niks nuttigs uit komt. Dat lijden komt toch echt door jezelf. Stoppen met seks hebben met een soort van vriend die het condoom niet weet te gebruiken lijkt me een goed begin.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:myrtaceae schreef op 26 juni 2012 @ 17:28:

ps....ben wel zo verstanding en ga (desnoods stiekem) aan de AC!!!!Heel erg bedankt! ik doe morgen als nog een test om het zeker uit te sluiten, en ik ga ook zeker aan de pil.
quote:roosje16 schreef op 26 juni 2012 @ 17:18:

[...]

voor de zekerheid

Kun je dan niet beter iets gebruiken wat zo goed als zeker is? ( een goed gebruikt condoom, bijv. )

Een MAP is geen voorbehoedsmiddel namelijk. Net zo min als een abortus.
Wat ik ook niet snap; als je het condoom verkeerd om doet dan rolt het niet af. Binnenste buiten omdoen lijkt me stug.

De meeste fouten gebeuren echter wanneer je het condoom verkeerdom aangebracht hebt en je merkt dat het zich niet laat afrollen. Dan kan je het condoom best weggooien en een nieuw gebruiken. De kans bestaat immers dat er voorvocht is opgekomen.
Zie onderstaand even een snel tekeningetje van zoals een condoom uit de folie komt. Zoals anderen al schreven zie je een rolletje, dat moet aan de buitenkant, en je kunt het ook zien aan het reservoir (het tuitje).

Als je niet direct goed ziet hoe het tuitje zit, houd het opgerolde condoom dan als een ringetje een paar centimeter voor je mond en blaas er zachtjes in.

(knijp de lucht er wel uit als je het condoom gaat afrollen).

Het klopt ook dat je een condoom maar één kant op kunt afrollen. Met andere woorden: zet je het condoom verkeerd om op de eikel en blijkt dat je het vervolgens niet kunt afrollen, dan zit ie dus verkeerd om.

En let op: vaak gebeurt het dat men het condoom dan gewoon omdraait en terug op de penis plaatst om het nog eens te proberen. Het is dan mogelijk dat er daardoor voorvocht (dat bij opwinding uit de penis komt) aan de buitenkant van het condoom zit. Het is niet onmogelijk dat door voorvocht een SOA overgedragen kan worden of dat er spermacellen in voorvocht zitten.

Kijk dus goed hoe je een condoom moet afrollen, en als je het zekere voor ‘t onzekere wilt nemen: pak een nieuw condoom als je het eerste condoom op de penis hebt gezet en je blijkt het niet te kunnen afrollen.

http://www.biodoen.nl/biodoenLite.php?i ... 0102011201
http://www.sense.info/voo ... /condooms/condoomgebruik/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven