het effect van een mannenstem
zondag 3 november 2013 om 22:15
zondag 3 november 2013 om 22:21
quote:spankertje schreef op 03 november 2013 @ 22:15:
Dag allen,
Hoe belangrijk vinden jullie de stem van een man tijdens de seks?
Ik luister vaak naar audio fragmenten van mannen op verschillende sites. yummmm. Voor mij werkt dit bijzonder goed omdat ik meer met een stem heb dan expliciet visueel.
Voor iemand herkenbaar?
Jij luistert naar audio fragmenten van mannenstemmen tijdens seks?
Goh....apart
Dag allen,
Hoe belangrijk vinden jullie de stem van een man tijdens de seks?
Ik luister vaak naar audio fragmenten van mannen op verschillende sites. yummmm. Voor mij werkt dit bijzonder goed omdat ik meer met een stem heb dan expliciet visueel.
Voor iemand herkenbaar?
Goh....apart
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 3 november 2013 om 22:27
quote:Summerdance schreef op 03 november 2013 @ 22:21:
[...]
Goh....apart
On topic: ik vind de stem van Gerard Butler zeer prettig om naar te luisteren. Komt ook door dat fijne accent erbij....
Mijn man praat gelukkig niet zoveel tijdens de seks, dat zou ik echt een afknapper hebben gevonden.
(Ik heb een x iemand gehad die dus niet zijn klep kon houden. T was de hele tijd: zeg maar wat je wil, je vind dit lekker hè schatje, toe maar schatje... Echt, zwaar irritant, had ik ook gevonden als hij de stem en accent van Gerard had gehad.
[...]
Goh....apart
On topic: ik vind de stem van Gerard Butler zeer prettig om naar te luisteren. Komt ook door dat fijne accent erbij....
Mijn man praat gelukkig niet zoveel tijdens de seks, dat zou ik echt een afknapper hebben gevonden.
(Ik heb een x iemand gehad die dus niet zijn klep kon houden. T was de hele tijd: zeg maar wat je wil, je vind dit lekker hè schatje, toe maar schatje... Echt, zwaar irritant, had ik ook gevonden als hij de stem en accent van Gerard had gehad.
zondag 3 november 2013 om 22:27
Vriend heeft een mooie stem maar tijdens seks ben ik daar niet zo mee bezig.
Soms heb ik de automatisering helpdesk nodig en als ik die bel en ik krijg een bepaalde man aan de telefoon grrrrrauw. Die klinkt sexy, geen idee hoe hij eruit ziet boeit me ook niet want heb leuke vriend. Toch is het best ff lekker zo op een werkdag hahaha
Soms heb ik de automatisering helpdesk nodig en als ik die bel en ik krijg een bepaalde man aan de telefoon grrrrrauw. Die klinkt sexy, geen idee hoe hij eruit ziet boeit me ook niet want heb leuke vriend. Toch is het best ff lekker zo op een werkdag hahaha
maandag 4 november 2013 om 12:55
quote:sim33 schreef op 03 november 2013 @ 23:05:
Mannenstem tijdens de seks is idd niet belangrijk. Maar ze mogen best lekker grauwen, grommen, kreunen, steunen...
Hoe meer, hoe beter!
Zoals een leeuw, zeg maar !? ......
Erg erotisch inderdaad. Maar daar moet wel aanleiding voor zijn, dames.
En hoe krijg je dat voor elkaar, "hoe meer, hoe beter!", daar ben ik wel 's benieuwd naar.
Mannenstem tijdens de seks is idd niet belangrijk. Maar ze mogen best lekker grauwen, grommen, kreunen, steunen...
Hoe meer, hoe beter!
Zoals een leeuw, zeg maar !? ......
Erg erotisch inderdaad. Maar daar moet wel aanleiding voor zijn, dames.
En hoe krijg je dat voor elkaar, "hoe meer, hoe beter!", daar ben ik wel 's benieuwd naar.
maandag 4 november 2013 om 14:41
quote:Taralina schreef op 03 november 2013 @ 23:22:
Ben benieuwd naar die sites! Zijn dat erotische verhalen ingesproken door mannen?
ja.... en ze gaan er zelf helemaal in op
mag ik de site hier noemen?
www.literotica.com en dan zoeken op audio en tekst.
Ben benieuwd naar die sites! Zijn dat erotische verhalen ingesproken door mannen?
ja.... en ze gaan er zelf helemaal in op
mag ik de site hier noemen?
www.literotica.com en dan zoeken op audio en tekst.