Het goed thuis maar zin in iets anders...

04-09-2012 09:07 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello. Eerste keer dat ik iemand zijn advies vraag... Ik ben reeds samen met mijn man van mijn 16 jaar. We hebben een sterke band, hij is er steeds voor mij geweest, ben op mijn 21 jaar met hem gaan samenwonen, getrouwd op 24 jaar en ons eerste kindje op mijn 25 jaar, ons tweede kindje op mijn 28 jaar. Ondertussen ben ik 29 jaar, 13 jaar samen, onze dochter 3,5j en onze zoon 15mdn. Hij is altijd mijn vertrouwenspersoon geweest. Ben rond de studententijd af en toe ontrouw geweest maar nooit iets serieus en wou altijd terug naar hem. Hij is een goede man, hij helpt goed met de kindjes en ook goed in het huishouden maar zo braaf hij nu is, zo saai hij ook is... En dan vooral in het seksleven. Het is mij nog nooit gelukt om klaar te komen behalve als we 'hulpmiddeltje' gebruiken. Niet dat hij zijn best niet doet maar kword nooit opgewonden. Dit is al altijd geweest denk ik... Twee jaar geleden zat onze relatie niet goed, veel ruzie en hij gaf me geen aandacht. Wetende dat hij mijn eerste en enige was, wou ik graag eens proberen met iemand anders om te zien hoe het was en of hij mij mss wel kon doen klaarkomen. Dat was effe leuk maar bij die ene keer bleef het ook bij. Die jongen wou natuurlijk niet verder met een getrouwde vrouw. Achteraf bekeken maar goed ook want hij bleek echt mijn type niet te zijn. Het klinkt mss grof dat ik mijn man bedrogen heb maar ik was zo nieuwsgierig.... Daarna is het een tijdje terug goed gegaan, we hebben ons zoontje gekregen, de tijd gaat dan ook snel voorbij. Nu we onze routine terug hebben met de 2 kindjes, voel ik de sleur terug komen. En terug voel ik mij aangetrokken tot een andere man. Ik weet dat ik waarsch overkom als een egoïst en bedriegster maar ik kan deze gevoelens niet bedwingen. Hij windt mij op en ik verlang ernaar om bij hem te zijn. Ik begin te beseffen dat het goed zou zijn voor onze relatie om die wat meer open te maken en daarom vroeg ik mijn man wat hij vond van een trio of partnerruil. Met zijn 3 ziet hij helemaal niet zitten terwijl met zijn 4 mss. Maar ik dan met hem en niet wisselen met die andere man. Het zou goed zijn voor onze relatie om dit samen te ervaren omdat ik het gevoel heb niet gemaakt te zijn om maar met 1 man seks te hebben in mijn leven. Maar hij ziet ons dan nog liever uit elkaar gaan. Ik weet absoluut niet meer wat ik moet doen. Momenteel vrees ik dat het niet lang meer zal duren voor ik weer vreemd zal gaan. Zelf een relatie met die andere man denk ik aan omdat hij wel mijn type is... Ik heb zo bang om alleen te vallen en de grootste fout ooit te maken. Want ons gezinsgeluk is er wel overdag maar 's avonds in bed is er niets. Gewoon naast elkaar in de zetel en naast elkaar in bed... Wat moet ik doen? Wat denken jullie?
Je kan het heus best bedwingen maar dat wil je gewoon niet. Kijk je uit dat je geen soa's oploopt op je weg naar de scheiding?
Ik zou voor de kriebels in je kruis gaan. Die zijn namelijk het allerbelangrijkst op de hele wereld. Belangrijker dan dat je kinderen opgroeien met beide ouders in één huis en zo.

Veel sexplezier!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lees nou je verhaal eens alsof het een ander betreft en jij raad moet geven...
In ben altijd een makkeijk persoon die recht door zee is (en hoop dat mijnv rouw dat ook is :P)

In mijn optiek heb je een paar opties

Relatie is goed alleen de sex niet maak ik uit het verhaal op :P

-Praten en e.v.t .met een sexuloog of zoiets erbij? om sexleven

te verbeteren

-open relatie (danwel dat jij af ent oe buiten de deur mag

"snoepen" danwel partner ruil e.d. Maar hier moet hij dan wel

voor open staan?

- Of uit elkaar gaan omdat jij andere sex wil?

in mijn optiek moet jij je keuze maken?

(hou wel in je achterhoofd dat je 2 kindjes heb en is maar d evraag of je nog zo aantrekkelijk ben voor andere mannen als je continu 2 kindjes bij je hebt? overdag amar ook heel vaak s avonds en s nachts?

Sex is niet alles (de rest is minstens zo belangrijk in mijn optiek)
Lijkt mij niet slim om een trio te doen als de relatie niet goed zit. Ook erg oneerlijk tegenover je vriend!!
Jij zou eens moeten leren nadenken voordat je grote keuzes (trouwen, kinderen krijgen) maakt. Die keuzes hebben namelijk consequenties, en jij schijnt die alleen te nemen met je doos.

Succes met je leven. En een knuffel voor je kindertjes.
Wat mij opviel in de tekst: misschien wel met 4, maar dan mag jij niet met de andere man. Hij dus wel met de andere vrouw of is het dan de bedoeling dat er puur met eigen partner in 1 ruimte wordt gesekst?

En, praten dat je hem nog steeds wel heel leuk en lief vindt en zo, maar dat je de seks anders wil zien, andere standjes, locaties, speeltjes erbij enzo, is dat niet mogelijk?
Het is niet goed voor jullie relatie om die meer open te maken door trio of partnerruil. Je moet daar niet aan beginnen met als doel het verbeteren van je relatie. Je zou daar aan moeten beginnen omdat je daar beiden nieuwsgierig naar bent en vanuit een relatie die al stabiel is.

Als je er nu aan begint doet je man dat omdat hij jou niet kwijt wil raken en jij doet dat omdat je ontevreden bent. Het kan alleen maar bergafwaarts gaan vanaf dat punt.
Het lijkt jou goed voor de relatie om een trio te hebben of aan partnerruil te doen? Maar als ik het zo lees is je man het daar niet mee eens, dus zo goed zal het niet zijn voor je relatie.

En je niet kunnen bedwingen is gewoon zwak zijn. Je wil het blijkbaar toch wel heel graag, anders zou het je geen moeite kosten om het niet te doen hoor. Maar in mijn ogen moet je eerst je oude relatie afhandelen voor je iets doet. Vreemd gaan is zo ontzettend laag en als ik met je getrouwd was en erachter kwam dan had je echt een probleem. Maar volg lekker je doos en laat je kindjes in een gebroken gezin achter. Die zijn er tenslotte nog niet genoeg!
Ook wel een beetje suf om te denken dat je huizenhoge orgasmussen gaat krijgen met vreemde mannen. Als het je nu niet lukt, waarom zou het je dan wel lukken?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2012 @ 09:32:

Ook wel een beetje suf om te denken dat je huizenhoge orgasmussen gaat krijgen met vreemde mannen. Als het je nu niet lukt, waarom zou het je dan wel lukken?Precies. Het kan natuurlijk ook aan jou liggen dat je niet klaarkomt. Ik krijg steeds meer medelijden met je vriend.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2012 @ 09:13:

Ik zou voor de kriebels in je kruis gaan. Die zijn namelijk het allerbelangrijkst op de hele wereld. Belangrijker dan dat je kinderen opgroeien met beide ouders in één huis en zo.

Veel sexplezier!
Ik denk dat hij te jong voor je is
Ik zal mij bar slecht voelen als ik mijn partner op die manier moest bedriegen.
Toepasselijke nick heb je, TO.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
In Belgie betekent "prutske" iets anders dan in Nederland.

Je zegt dat je al buiten de pot hebt gepist, omdat je wilde weten of je wel kon klaarkomen met een andere man. Is dat ook gelukt?

Verder heb ik medelijden met je man, maar vind ik ook dat hij wat grotere ballen mag kweken.
quote:Bammetjebam schreef op 04 september 2012 @ 10:05:

In Belgie betekent "prutske" iets anders dan in Nederland.

Wat betekent het in België dan?

maar vind ik ook dat hij wat grotere ballen mag kweken.Hoezo dat?
Wat is het probleem met een orgasme krijgen als je een speeltje gebruikt? Ik snap het niet denk ik.

Hoeveel vrouwen komen er klaar van alleen vaginale stimulatie?
Wat je moet doen? Ik zal zeggen maak meer tijd voor elkaar ipv je aandacht op andere mannen te richten (het gras is altijd groener....) Doe de kinderen eens naar de oppas voor een avond c.q. weekend en bedenk een leuke tijdsbesteding. Dit kan uitgebreid koken zijn, een erotische film kijken, spannende kleding dragen, leuke speeltjes gebruiken enz. enz.

Wil je echt alles laten vallen voor jouw verwachting dat je met andere mannen een leuker sexleven hebt? Ook als de relatie langer gaat duren? Weet je zeker dat die verwachting realistisch is?

Heb je niet gewoon last van het bekende dilemma "Is dit het nu?" Wat ik mij overigens goed kan voorstellen als je al vanaf je 16e bij elkaar bent.
Ik denk dat je verlangen naar seks buiten de deur niet een verlangen is naar die andere man. Je projecteert op hem iets perfects, maar ook hij zal het je niet bieden. De vraag is: waarom projecteer je dat? Vanwaar die behoefte aan overspel?

Er is iets mis met je huwelijk. Je hebt vriendinnen om zoiets mee te bespreken. Je hebt therapeuten. En je hebt vooral een verantwoordelijkheid tegenover je kinderen.

Ik ben op zich helemaal niet voor een superconservatieve huwelijksmoraal, maar (a) je hebt kinderen en (b) overspel is de oplossing niet als je weet dat je, at the end of the day, toch bij je man wil zijn. Tenzij je een manier zoekt om een voldongen feit te stellen, maar ook daarvoor zijn elegantere manieren.
Alles is liefde
Tjonge jonge. Je maakt je er wel héél makkelijk van af.

Al die tijd die je investeert in te piekeren of het andere, groenere grasveldje, zou je beter investeren in je eigen verdorde perkje!!!!

Tof, leuk voor je man en kinderen ook. Fijn dat je aan hun denkt! not.

Pas als je van je eigen kunt zeggen. "We hebben al zoveel energie in onze liefdes/intieme relatie gestoken en nog is er geen verbetering" Dan zal ik een klein beetje begrip tonen. Maar nu, sorry hoor. Nu vind ik het maar een beetje zielig.
Ik vond het buitengewoon lastig om in een relatie te zitten waar vanaf de partner geen enkele passie komt.

Om die reden heb ik de relatie toen verbroken.

Het verbaast me ook niet echt, jullie zijn al sinds dat je jong bent bij elkaar. Dan wordt de kans groter dat je uit elkaar groeit.
En nu even heel eerlijk! Is er werkelijk een probleem of zoek je een excuus om vreemd te gaan. Je klinkt echt als een verwend nest en absoluut niet sympathiek. Misschien heb je dit zelf niet in de gaten maar zo kom je over. Je mist spanning en dat is zijn schuld. De rest doet hij wel allemaal goed maar hij is zo saai. Ik vind het bijna kleinerend hoe je schrijft. Wat je zelf bijdraagt in de relatie lees ik niet alsof jij vindt dat alleen hij verantwoordelijk is en dient te geven. En jij alleen hoeft te ontvangen. Hou je van hem? Waardeer je hem? Als je man en je gezin iets voor je betekent dan investeer hier eens in. Op z'n minst een beetje respekt voor je man en in plaats van hier te komen jammeren speel open kaart met hem. Hoe zou jij het vinden als hij zo met jouw omging?

Dus hou je zelf eens een spiegel voor ipv steeds alles op je man af te schuiven.
It's never too late start living!
quote:prutske22 schreef op 04 september 2012 @ 09:07:

Ik weet dat ik waarsch overkom als een egoïst en bedriegster maar ik kan deze gevoelens niet bedwingen. We veranderen allemaal gedurende ons leven. Ook onze gevoelens. Sterkte ermee. Denk wel goed na!
Not a day goes by I don t think about you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven