Het Grote Bef-topic

18-06-2012 14:43 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van Fem haar "grote pijptechniek-topic" is hierbij mijn topic, die dan natuurlijk niet uit kan blijven.

Hoe vaak gebeurt het wel niet dat een man beweert te kunnen likken als Lassie, terwijl het in de praktijk uitloopt op een grote deceptie!?

Dames, hoe worden wij graag gebeft? Waar moet je partner op letten, wat moet hij/zij absoluut NIET doen, en welk knopje moet er bij je geraakt worden, etc...

Brand los!
Nou Robert, lees dan maar even terug.

Genoeg vrouwen die aangeven dat het ze niets of weinig doet.

Volgens mij zijn er ook mannen genoeg die het niet willen doen.

Over het haar-issue geef ik je wel gelijk.

Maar dan andersom ook, dus wil je dat je partner jou gaat pijpen, zorg dan dat ze geen haren hoeft te happen.

Beetje kort trimmen, beetje scheren, hoeft dus ook niet helemaal kaal te zijn.
Zuigen aan de schaamlippen doet helemaal maar dan ook helemaal niks bij mij. IK vind het gevoel én het geluid irritant.
Zuigen aan schaamlippen doe ik niet, behalve als de vrouw daar expliciet om vraagt (geldt ook voor sommige andere handelingen). Ik ben bang dat ik te hard zuig. Ik doe ze wel voorzichtig uit elkaar zodat ik beter kan likken en penetreren met de tong.

Beffen doe ik in het geheel niet, als ik de hygiëne vind tegenvallen, en als e vrouw expliciet zegt, dat ze niet gebeft wil worden.

De vagina's die ik tot nog toe heb gezien, zijn kaal of getrimd.
World of Warcraft: Legion
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 19 juni 2012 @ 15:34:

Wat ik belangrijk vind als ik gebeft word is dat als ik bijna klaarkom de man niet meer verandert van ritme/techniek/snelheid want dan zakt dat gevoel weer een beetje. Dus op het moment dat ik luid ga kreunen alsjeblieft niet ineens iets anders gaan doen maar door blijven gaan met wat je aan het doen bent!Oh dit dus!! Weg flow..
Ik merk toch zeker zelf wel wat ze fijn vindt? En dames, vertel het gewoon anders.

Toch lees ik de tips... hehe.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort. ;)
@gurly3 en tamara1234:

Ik weet niet precies waarom ik er niets aan vindt... kan wel genieten van andere dingen die hij doet en in voel me er ook niet ongemakkelijk bij ofzo. Geen idee of ik toevallig alleen maar vriendjes heb gehad die er 'slecht' in zijn en het daarom niet leuk vind. Maar daar kom ik natuurlijk alleen maar achter als ik een nieuw vriendje zou hebben die het wel kan, en eigenlijk was ik van plan deze nog even te houden...

Het doet me gewoon niet veel... Ik voel het wel maar vind het niet opwindend of erg plezierig.
Ik vind het zelf heerlijk om te doen. Vooral als vriendinnetje behoorlijk nat wordt. Dan is het toppunt van intimiteit. Kan tongzoenen nog na het beffen? Ik heb al dames meegemaakt die dat niet konden waarderen.
Waarschijnlijk omdat vrouwen eng vinden hun eigen vaginale vocht te proeven. Of ze zijn er vies van, of associëren het ergens mee. Als een vrouw na gebeft te zijn niet wil tongzoenen, respecteer ik dat gewoon.

Misschien vergelijkbaar met mannen die hun eigen sperma niet willen proeven.
Vergeet de knijper op je neus niet.
Kan er geen kut van.
quote:saimi schreef op 20 juni 2012 @ 16:41:

Kan tongzoenen nog na het beffen?

Dat is inderdaad een essentiële vraag. Ik vind het een afknapper als tongzoenen niet meer mag. Beffen situeert zich toch aan het begin van de activiteiten, dus dan is het jammer dat je voor de rest van de avond geen zoen meer kan geven.

Niet dat ik met een gezicht onder het kwijl en sap naar boven ga om een stevige tong te draaien. Maar als alles min of meer is weggewerkt, kan dat toch?

Zoenen na pijpen en klaarkomen in mond is dan weer not done. Tegen dat ze dat zou proberen, lig ik toch al te slapen trouwens.
quote:tamara1234 schreef op 18 juni 2012 @ 16:28:

Nou Jeane, je hebt je er goed in verdiept

Nu ik dan:

Allereerst, wat wil ik NIET:

Begin vlak boven de anus en ga helemaal over de vagina heen. Geef zo’n twaalf goede Sint-Bernard-likken voor je verder gaat (doe dit echt heel langzaam, zo'n vier seconden per lik).

Alsjeblieft zeg...hoe krijg je me kurkdroog...een absolute NEE.

Wat vind ik lekker:

<Hele handleiding>

Waarschijnlijk zijn er een aantal dingen die sommigen van jullie anders zien, maar dit is mijn favoriete situatie die ik hier heb geschetst

Ik ga deze handleiding uitprinten en op mijn nachtkastje leggen.

Exact wat ik ook lekker vindt.

Nog een grote afknapper:

Als een man tijdens het beffen vraagt "wat vindt je lekker?".

Ten eerste is dat niet goed te omschrijven want als je bovenstaande gewoon uitvoert dan zit het hem alleen nog in druk en ritme daar reageert een vrouw over het algemeen wel op als je wat probeert. Zeker als je het slecht doet dan wil ik wel eens extra overdreven kreunen of roepen als je wél toevallig even goed zit.

Ten tweede is er geen lol aan om een man de hele weg te moeten begeleiden. Ik wil me kunnen overgeven, dat gaat niet als ik instructies moet geven die verder strekken dan een incidenteel: "jaaaa, dat is lekker.."
Haha bloemetje, liggen we op 1 lijn!

Nog een grote afknapper:

Als een man tijdens het beffen vraagt "wat vindt je lekker?".

EENS! Hoe kun je nou uitleggen (zonder het op papier te zetten) wat je allemaal lekker vind? Ondervind het lekker zelf haha.

Ten tweede is er geen lol aan om een man de hele weg te moeten begeleiden. Ik wil me kunnen overgeven, dat gaat niet als ik instructies moet geven die verder strekken dan een incidenteel: "jaaaa, dat is lekker.."

EENS!

Bloemetje: Wij denken er blijkbaar EXACT hetzelfde over!
quote:willem1959 schreef op 20 juni 2012 @ 18:22:

Vergeet de knijper op je neus niet.Hmm weet niet wat voor "hygiënische" meiden jij aan je mond hebt gehad?
Een vagina die vrijwel niet ruikt, getuigt m.i. van goede hygiëne.
quote:hans66 schreef op 19 juni 2012 @ 14:28:

Als je partner een lange tong heeft, is het misschien interessant, omdat het volgens sommige vrouwen voelt, alsof ze geneukt worden.

De positie is volgens mij ook van invloed. Het effect zal bij 69-en anders zijn dan als de man in het verlengde van de vrouw ligt.

Andere varianten is dat de vrouw de vagina beweegt over de tong van de man, terwijl de man zelf verder niets doet.Nou het gevoel van geneukt worden door een tong , of een pik is toch wel anders hoor..
.
Ben ik blij dat je m'n vriendin niet bent.

My god
.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 23 juni 2012 @ 13:12:

"Ben ik blij dat je m'n vriendin niet bent.

My god

*Vind ik leuk*

Maar hee, ik ben wel van het tegelijk oversteken.. Ik laat mijn vriendjes mij ook altijd opleiden tot ik de voor hun ideale pijpbeurt onder de knie heb Ok ok, dan is het goed. Je klonk wat heftig in je post.
.
Ik zie hier wat klassieke bef-frustraties voorbij komen die ik zelf ook heb.

*Als mijn dijen worden open gehaald door de stoppelbaard

*Van plaats, ritme en intensiteit veranderen om de 10 seconden. Bouw het op!

*Zonder enoge aanraking van mijn lichaam/in niet-geile staat meteen het hoofd tussen m'n benen

*Niet goed op mijn signalen letten. En geloof me. Die van mij zijn heel duidelijk. Zeggen van 'Ja dat is zoooo lekker!' en 'wil je alsjeblieft dat ene en ene weer doen waar je je helemaal gek mee maakt' is blijkbaar niet duidelijk genoeg

Op de stoppelbaard na wil ik hetzelfde ook met vingers.

Van de 6 mannen die mij hebben gevingerd had er echt maar eentje het door.

Eentje had totaal geen idee dat je de klit kan stimuleren en dat vingeren niet alleen 'in de vagina' hoeft. Eentje ging als een bezetene allemaal verschillende dingen tegelijktertijd doen. Was heel ongecontroleerd en er was geen touw aan vast te knopen. Eentje hield er uberhaupt geen rekening mee dat vrouwen ook wel graag zouden willen klaarkomen...Twee hadden volgens mij totaal geen interesse in hoe IK het lekker vond. Ze waren meer bezig met wat zij lekker vonden om te doen. En mijn huidige vriend heb ik na 10 jaar nu eindelijk zover dat hij het op de manier doet die ik lekker vind en niet op de manier die hij lekker vindt.

Bijna allemaal hadden ze niet door dat het wel fijn is als er enige geilheid van mijn kant bij komt kijken als je begint. Sorry, ik maak er een vinger-topic van. Moest even mijn frustraties kwijt!

Volgens mij heb ik geen geluk gehad
.
Ik hou er wel van, kan er wel van genieten, maar echt tot een hoogtepunt komt het dan vaak niet!

Ik weet zelf ook niet helemaal wat er aan toegevoegd zou moeten worden om het een ongekend succes te maken!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven