Het grote zoen-topic

20-06-2012 14:51 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, dan kan ik ook niet achterblijven.

Dit topic gaat over zoenen. Wat is voor jullie de opwindendste manier van zoenen? De meningen hierover zijn nogal verdeeld.

Ik ben vreselijk dol op zoenen, en ik vind al die zoenvariaties leuk. Elke vrouw zal anders zoenen, en ook verschillende voorkeuren hebben. Daardoor stel ik geen hoge eisen aan zoenen, en wat de ander als een slechte zoen ervaart, hoef ik nog niet zo te ervaren. Vreemd genoeg vind ik de zogeheten propellertongzoen bij tijd en wijle opwindend, terwijl de ander denkt: "Wat heb ik nou in mijn mond hangen?" Een andere manier van zoenen, voor de meeste anderen een grote afknapper, is een diepe tongzoen. Anderen denken dat ze stikken.

Kortom... vertel jullie zoenervaringen eens.
World of Warcraft: Legion
Zoenen kan lekker zijn, maar ook een enorme afknapper. Als een man niet lekker kan zoenen, houdt het voor mij al snel op.

En net als dat ik niet iedere dag aardappels met bloemkool en een gehaktbal eet, wissel ik ook graag af met het soort zoenen.

Maar zo'n lange lap tegen mijn huig of iemand die oefent voor helicopterpiloot... ik bedank.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik knap af op een vieze adem!
Ik hou niet van zoenen.

De eerste keer is leuk, maar al snel daarna niet meer.

Mijn vriend en ik zijn nu ruim 2 jaar samen en tongzoenen (nu al) niet meer. Of heel sporadisch een keertje.
Een keer gezoend met iemand die vond dat hij zijn mond zo hard op de mijne moest drukken, dat zijn tanden tegen die van mij aan kwamen, auw en bah.

En een te natte mond, ook bah.
Ben dol op zoenen, doe het na 20 jaar met man nog steeds.

Gewoon voor de lol, in de keuken, op de bank, zelfs in de auto.

Enige voorwaarde is dat we alleen zijn, anders een kus.
Ik ben blij dat ik niet met jou hoef te zoenen TO, jij doet precies waar ik op afknap haha
Internagelaktisch
quote:himalaya schreef op 20 juni 2012 @ 14:54:

Maar zo'n lange lap tegen mijn huig of iemand die oefent voor helicopterpiloot... ik bedank.

Wat diep tongzoenen betreft, het gaat eigenlijk erom dat de vrouw mij diep tongzoent. Omgekeerd zoen ik voorzichtig, wetende dat mijn tong langer dan gemiddeld is. Ik ben in het begin passief, en ik steek de tong niet in de volle lengte uit.

Als de zoen alleen maar uit een propellertongzoen bestaat, knap ik ook af.

Voor de rest vind ik de volgende manieren slecht:

- slechte hygiëne: uit de mond stinken, slecht gebit, wondjes in de mond;

- met alleen de tongpunt tongzoenen;

- te hard op mijn tong zuigen.
quote:himalaya schreef op 20 juni 2012 @ 14:54:

.......

Ooit gezoend met iemand die idd met een keiharde tong (hoe bestaat het) alleen maar op vol vermogen aan het ronddraaien was, wat een afknapper.

Mijn ex "lekte" altijd, kwam altijd vreselijk veel speeksel mee, iieeuw!

Mijn man kan erg lekker zoenen, en na 26 jaar vind ik het nog steeds heerlijk om door hem gezoend te worden
Elk zoen is goed, zolang er maar passie in zit. Kan niet zoveel misgaan met een zoen.

Meestal voel je ook de escalatie van geiligheid goed in een zoen (zacht - harder - woest - bloedlip). Een goede barometer van de algemene slaagkansen dus.

Als ze zwaar door de neus begint te ademen en te hijgen, ben je goed bezig. Of je bent ze aan het verstikken natuurlijk.
quote:Maaique schreef op 20 juni 2012 @ 15:00:

Ik ben blij dat ik niet met jou hoef te zoenen TO, jij doet precies waar ik op afknap hahaIk moet even wat verduidelijken: de dame draait de tong snel in het rond of zij steekt de tong ver in mijn mond. Omgekeerd zal ik dat niet snel doen.
quote:hans66 schreef op 20 juni 2012 @ 15:03:

[...]

Omgekeerd zoen ik voorzichtig, wetende dat mijn tong langer dan gemiddeld is. Ik ben in het begin passief, en ik steek de tong niet in de volle lengte uit.

Nooit zin gehad om plots dan toch eens maximaal uit te halen met jouw lange lap? Ik zou me moeilijk kunnen bedwingen denk ik. Gewoon om de verrassing in haar ogen te zien. Krijgt ze daar plots een uit de kluiten gewassen biefstuk in de mond. Ik moet nu al glimlachen (maar helaas heb ik een klein tongetje).
quote:alviraan schreef op 20 juni 2012 @ 15:05:

Als ze zwaar door de neus begint te ademen en te hijgen, ben je goed bezig. Of je bent ze aan het verstikken natuurlijk.Wel handig om het onderscheid tussen die twee te maken!
Echt veel zoen-ervaring heb ik dan weer niet, maar als we in een lekker relaxte knuffelbui zijn dan vind ik het zuigen op zijn tong of hij op mijn tong wel een positief-prikkelend gebeuren zegmaar.
quote:alviraan schreef op 20 juni 2012 @ 15:08:

Nooit zin gehad om plots dan toch eens maximaal uit te halen met jouw lange lap? Ik zou me moeilijk kunnen bedwingen denk ik.

Ja, dat is een probleem soms. De dame zou mij van zich af moeten duwen en zeggen dat ik te diep zoen. Als ze dat niet doet... Maar er zijn manieren om te voorkomen dat de ander te diep tongt: hoofd minder kantelen en een barrière van je eigen tong maken, of lipcontact vermijden.

quote:Gewoon om de verrassing in haar ogen te zien. Krijgt ze daar plots een uit de kluiten gewassen biefstuk in de mond. Ik moet nu al glimlachen (maar helaas heb ik een klein tongetje).Zo te lezen in dit topic, zijn de meeste dames daar niet van gecharmeerd.
quote:grobbekuiken schreef op 20 juni 2012 @ 15:04:

Ooit gezoend met iemand die idd met een keiharde tong (hoe bestaat het)...Laat ik dat nou weer lekker vinden. Een stevige tong die met kracht langs mijn tong gaat...
Heerlijk, zoenen! Maar aub geen gepropellor of lange tong in mijn keel. Of zoenen en ratsj, meteen de tong volop in mijn mond. Liever eerst zoenen met de lippen en een beetje tong, en meer tong als we langer zoenen. Gelukkig heb ik al >25 jaar de ideale zoenpartner. Van láng geleden herinner ik me nog wel wat afknappers (zie begin van bericht).
Eens met Pandorab. Ik wil zelf ook niet van meet af aan op volle kracht zoenen. Dus ongeveer op de wijze zoals zij omschrijft: eerst voorzichtig en dan meer, en dan letten wat je partner doet. Bij de eerste paar seconden van mijn favoriete tongzoen komt de tong nog niet in actie. Eerst intensief lipcontact zonder tong. Het moet wel een beetje spannend blijven.
Moet dit nou?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik knap af op mannen die te veel nadenken over zoenen en er hele theorieën aan hangen.. Zoenen moet je gewoon doen, en voor al van genieten.. Zodra je er over nadenkt werkt dat niet meer..

Maar waarom nou weer dit topic.. zucht.. zo na-apen..
Kusje dr op, Sense?
Ik snap dat gepropellor niet, zijn er echt mensen die dat lekker vinden? Ik kan daar in elk geval finaal op afknappen. Mijn ex zoende ook heel nat, die zoende ik echt zo min mogelijk. Gelukkig met mijn man getroffen, vind zoenen wel een belangrijk onderdeel bij de sex..
quote:Sensual_D schreef op 20 juni 2012 @ 16:39:

Ik knap af op mannen die te veel nadenken over zoenen en er hele theorieën aan hangen.. Zoenen moet je gewoon doen, en voor al van genieten.. Zodra je er over nadenkt werkt dat niet meer..

Maar waarom nou weer dit topic.. zucht.. zo na-apen..

Ik heb bij elke date een draaiboek bij. De date in kwestie kan daarbij opties aan - of afvinken. Ik ben altijd droevig als ze heel het tweede blad schrappen (dat komt vlak na 'koffie bij jou?').

Spontaniteit wordt overschat.
Voor mij is zoenen de grootste 'turn-on'. Als het iemand is met wie ik lekker kan zoenen. Er zijn echt weinig dingen waar ik zo opgewonden van word. Wel lekker makkelijk!
Ik hou wel van zoenen. Ik heb alleen de neiging om in lippen te bijten. Niet iedereen kan dit altijd waarderen, vriendlief gelukkig wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven