Het lukt niet meer

10-06-2023 20:43 108 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik (single) heb sinds twee weken een Satisfyer.
Toen ik hem voor het eerst gebruikte, was ik binnen een paar minuten in heaven, wat een heerlijkheid.
In no time was ik verslaafd aan het ding, en vermaakte me er erg mee, soms wel een paar keer per dag. Wel merkte ik dat het steeds langer ging duren voor ik een orgasme kreeg. Gisteren duurde het wel een half uur. Daarna was het wel heerlijk, maar de aanloop was dus erg lang. En vandaag is het dus helemaal niet gelukt. Ik ben er best wel door van slag, begrijp niet hoe dit kan. Herkennen jullie het, hebben jullie misschien tips?

Alvast bedankt.
Ik heb niet zoveel ervaring met seks, en was juist zo blij dat dit me zo happy maakte.
Misschien voor de verandering iets anders fantaseren als je met de satisfyer speelt?

Het kan ook zijn dat je soms even geen zin hebt of dat je te veel (stress) aan je hoofd hebt.
Als ik ‘m veel gebruik neemt het effect af. Na een paar dagen pauze gaat het weer als een raket.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je hem vaker gebruikt, wordt je clitoris minder gevoelig, heb ik de indruk. Misschien even een weekje wegleggen, kijken of dat helpt
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt als een topding! Ik ga googlen
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
10-06-2023 21:00
Klinkt als een topding! Ik ga googlen

Absoluut een aanrader
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
10-06-2023 21:01
Absoluut een aanrader
Ik heb me spierpijn gelachen van de reviews op bol.com

Mannen die massaal andere mannen waarschuwen Koop dit niet voor je vriendin ...ze heeft je daarna niet meer nodig.

En een vrouw die iets zei in de trant van GEWELDIG dit ding zuigt zelfs mijn ziel eruit

Geen man meer nodig.
'If you're gonna be dumb, you've gotta be tough'
Alle reacties Link kopieren Quote
Een soort dead grip maar dan in het feminien?
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
10-06-2023 20:57
Als ik ‘m veel gebruik neemt het effect af. Na een paar dagen pauze gaat het weer als een raket.


Oh, ik ben zo blij met deze reactie.
Ik hoop zo dat dit bij mij ook werkt.
Ik had al op Google gezocht of je clitoris een soort ‘immuun’ kan worden als je de satisfyer te vaak gebruikt, maar daar stond van niet. Ik dacht dus dat het aan mij lag, en dat maakte me best wel somber.

Maar ik geef hem een paar dagen rust, en kijk dan of het weer lukt.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kiwibes schreef:
10-06-2023 20:53
Het kan ook zijn dat je soms even geen zin hebt of dat je te veel (stress) aan je hoofd hebt.

Ik ben wel gevoelig voor stress ja, en toen ik vandaag merkte dat het niet lukte, raakte ik steeds meer gespannen. Dat werkt natuurlijk ook averechts. Je ligt maar te wachten op een gevoel dat niet komt, heel frustrerend.
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
10-06-2023 21:00
Klinkt als een topding! Ik ga googlen


Het is zeker een topding!

De eerste dagen had ik maar één vraag: Waarom heb ik dit ding niet veeeeeeel eerder gekocht :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
10-06-2023 21:13
Een soort dead grip maar dan in het feminien?


Ik moest dit even googelen, maar inderdaad, zo voelt het wel.

Echt heel ellendig, want ik ben nu lekker gemaakt door dat ding en wil méér!
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
10-06-2023 20:58
Als je hem vaker gebruikt, wordt je clitoris minder gevoelig, heb ik de indruk. Misschien even een weekje wegleggen, kijken of dat helpt


Dankjewel voor je reactie.
Heb je dit zelf ook ervaren, dat bij vaak gebruik het gevoel (tijdelijk) minder wordt?
Alle reacties Link kopieren Quote
En nog even een tip. Zorg dat ramen en deuren gesloten zijn en dat de buren niet thuis zijn.

Anders krijg je dat ze aan gaan bellen en je vervolgens appen of alles wel goed is. True story.
'If you're gonna be dumb, you've gotta be tough'
Alle reacties Link kopieren Quote
Sprinkelmoes schreef:
10-06-2023 21:40
En nog even een tip. Zorg dat ramen en deuren gesloten zijn en dat de buren niet thuis zijn.

Anders krijg je dat ze aan gaan bellen en je vervolgens appen of alles wel goed is. True story.


Oh nee, hier was ik al bang voor…
Bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sprinkelmoes schreef:
10-06-2023 21:40
En nog even een tip. Zorg dat ramen en deuren gesloten zijn en dat de buren niet thuis zijn.

Anders krijg je dat ze aan gaan bellen en je vervolgens appen of alles wel goed is. True story.


Hoe heb je overigens gereageerd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lukt het nog wel zonder dat ding, gewoon manueel?
Alle reacties Link kopieren Quote
IkbenJuul schreef:
10-06-2023 21:43
Hoe heb je overigens gereageerd?
Ik deed niet open uiteraard want ik lag al in bed. Gelukkig ken ik de buurvrouw goed. Ik heb haar een screenshot gestuurd van de reviews van dat ding en gezegd dat ze Lexa kan opzeggen. Kon ze wel om lachen.

Inmiddels kan ik door gewenning wel mijn kop houden tijdens het moment suprême maar de eerste keer satisfyer was het alsof er een atoombom afging in mijn hoofd en kwam het uit mijn tenen oepsie. Soort oerkreet.
'If you're gonna be dumb, you've gotta be tough'
Alle reacties Link kopieren Quote
Sprinkelmoes schreef:
10-06-2023 21:51
Ik deed niet open uiteraard want ik lag al in bed. Gelukkig ken ik de buurvrouw goed. Ik heb haar een screenshot gestuurd van de reviews van dat ding en gezegd dat ze Lexa kan opzeggen. Kon ze wel om lachen.

Inmiddels kan ik door gewenning wel mijn kop houden tijdens het moment suprême maar de eerste keer satisfyer was het alsof er een atoombom afging in mijn hoofd en kwam het uit mijn tenen oepsie. Soort oerkreet.


Hahaha!

Maar denk je dat het trillen ook te horen is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijniebelle schreef:
10-06-2023 21:49
Lukt het nog wel zonder dat ding, gewoon manueel?


Nou, dat lukte dus eigenlijk nooit zo goed, vandaar dat ik dat ding heb aangeschaft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk niet dat het trillen zelf te horen was. Het was meer mijn geloei. Ondertussen zag ik van die sterren zoals wanneer een star wars schip ineens snel gaat vliegen.

WOESSSSHHHH
'If you're gonna be dumb, you've gotta be tough'
Alle reacties Link kopieren Quote
Sprinkelmoes schreef:
10-06-2023 21:12
Ik heb me spierpijn gelachen van de reviews op bol.com

Mannen die massaal andere mannen waarschuwen Koop dit niet voor je vriendin ...ze heeft je daarna niet meer nodig.

En een vrouw die iets zei in de trant van GEWELDIG dit ding zuigt zelfs mijn ziel eruit

Geen man meer nodig.
🤣🤣🤣

Dit prikkelt wel mijn fantasie hoor
Alle reacties Link kopieren Quote
Sprinkelmoes schreef:
10-06-2023 21:55
Ik denk niet dat het trillen zelf te horen was. Het was meer mijn geloei. Ondertussen zag ik van die sterren zoals wanneer een star wars schip ineens snel gaat vliegen.

WOESSSSHHHH



Geweldig, hoe je dit vertelt :D

Ik wist de eerste keer ook werkelijk niet wat me overkwam, wat een gevoel!
Had nog net de tegenwoordigheid van geest om de buren inderdaad niet mee te laten genieten.

Maar toen ik vandaag zo’n tijd bezig was om het voor elkaar te krijgen, was ik ook wel bang dat ze het trillen zouden horen.
Maar dat is meer m’n eigen idee denk ik. Al werkt het natuurlijk niet mee om te ontspannen.
Precies hetzelfde effect bij mannen als ik het zo lees. Na een paar keer per dag houdt het op. Dat hou je geen week vol.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sauntara schreef:
10-06-2023 22:21
Precies hetzelfde effect bij mannen als ik het zo lees. Na een paar keer per dag houdt het op. Dat hou je geen week vol.


Oké, dus dit is eigenlijk vrij normaal?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven