Het lukt niet meer

10-06-2023 20:43 108 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik (single) heb sinds twee weken een Satisfyer.
Toen ik hem voor het eerst gebruikte, was ik binnen een paar minuten in heaven, wat een heerlijkheid.
In no time was ik verslaafd aan het ding, en vermaakte me er erg mee, soms wel een paar keer per dag. Wel merkte ik dat het steeds langer ging duren voor ik een orgasme kreeg. Gisteren duurde het wel een half uur. Daarna was het wel heerlijk, maar de aanloop was dus erg lang. En vandaag is het dus helemaal niet gelukt. Ik ben er best wel door van slag, begrijp niet hoe dit kan. Herkennen jullie het, hebben jullie misschien tips?

Alvast bedankt.
Ik heb niet zoveel ervaring met seks, en was juist zo blij dat dit me zo happy maakte.
Misschien voor de verandering iets anders fantaseren als je met de satisfyer speelt?

Het kan ook zijn dat je soms even geen zin hebt of dat je te veel (stress) aan je hoofd hebt.
Als ik ‘m veel gebruik neemt het effect af. Na een paar dagen pauze gaat het weer als een raket.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je hem vaker gebruikt, wordt je clitoris minder gevoelig, heb ik de indruk. Misschien even een weekje wegleggen, kijken of dat helpt
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt als een topding! Ik ga googlen
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
10-06-2023 21:00
Klinkt als een topding! Ik ga googlen

Absoluut een aanrader
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
10-06-2023 21:01
Absoluut een aanrader
Ik heb me spierpijn gelachen van de reviews op bol.com

Mannen die massaal andere mannen waarschuwen Koop dit niet voor je vriendin ...ze heeft je daarna niet meer nodig.

En een vrouw die iets zei in de trant van GEWELDIG dit ding zuigt zelfs mijn ziel eruit

Geen man meer nodig.
'If you're gonna be dumb, you've gotta be tough'
Alle reacties Link kopieren Quote
Een soort dead grip maar dan in het feminien?
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote