Het wordt niet beter

04-02-2019 16:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ben nu een maand of vijf samen met een hele leuke, lieve man waar ik stapelgek op ben. We matchen fantastisch goed en alles loopt vanaf het begin al heel soepel.

Ook de seks is echt heel fijn qua intimiteit en samenzijn.
Wat me echter wel dwars begint te zitten is dat hij mij niet klaar kan laten komen. Dat was in het begin echt niet iets wat me zorgen baarde. Ik weet immers van mezelf dat het even duurt voor ik mezelf kan laten gaan en kan focussen op mijn eigen orgasme, dus dat het de eerste weken niet lukt, is me niet vreemd. Na verloop van tijd is dit echter altijd nog vanzelf bijgetrokken en kom ik zelfs makkelijk klaar. Maar met mijn huidige vriend dus niet. Wel als ik het zelf doe in zijn bijzin, dus het is vanuit mij geen ongemak meer oid.

Fysieke hints en aanwijzingen mogen niet baten: hij zit aan de verkeerde plekjes die te gevoelig zijn en zeer doen. Ik heb zijn vinger dus letterlijk op het juiste plekje gelegd, maar binnen no time schuift het weer op. Hij voelt het niet.

We kunnen er goed en open over praten, maar blijkbaar krijg ik de juiste woorden niet gevonden zodat hij snapt wat hij moet doen. Ik heb het eigenlijk zelfs letterlijk gezegd buiten bed: steeds van tempo en plekje wisselen doet het niet voor me (hoewel ik snap dat hetzelfde aanhouden vermoeiend is). "harder, zachter, iets naar links/rechts" etc tijdens de seks helpt ook niet.
Het is met tong en vingers eigenlijk hetzelfde, behalve dat het met zijn tong niet zeer doet van gevoeligheid.

Het is ook niet dat hij niet weet wat hij doet... Maar wat hij doet werkt niet voor mij. En ik kan me heel goed voorstellen dat als het bij 10+ andere partners wel werkte dat het lastig is om het nu anders te moeten doen. Hij wordt er ook niet per se onzeker van, maar leuk vindt hij het natuurlijk ook niet. Hij is gewend zijn bedpartner volledig te kunnen plezieren.

En ondertussen wil ik toch ook wel eens 100% bevredigd worden, ipv 80 :P

Mis ik iets? Hoe kan ik hem nog "leren" wat voor mij tot een orgasme leidt? Ik ben echt geen groentje, weet wat ik fijn vind en heb geen gêne in bed of zo. Maar niets lijkt hem op de goede plekjes/druk/tempo te wijzen. Hij krijgt mijn lichaam niet gelezen of zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet even mijn voet op heel dun ijs door te beweren dat je beter met je partner moet communiceren, TO.

Jij hebt blijkbaar blokkades waardoor het je niet lukt om je partner voldoende te instrueren over hoe jij het wil hebben.

Wat overblijft is óf je eigen blokkades te doorbreken óf hem af te schrijven.

Je kunt natuurlijk ook beslissen dat je zo nog jaren door wilt blijven modderen en pas na jullie tweede kind de stekker eruit te trekken omdat je nu eindelijk wel eens aan je trekken wilt komen.

Keuzes.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Je moet doen waarvan jij denkt dat goed is. Ik kan me niet voorstellen dat dat voor mij een issue zou zijn, maar wie ben ik? Misschien mankeert er dan wel iets aan mij? 😂
Be-grape-n?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven