Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!
woensdag 23 juli 2008 om 21:15
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
maandag 1 december 2008 om 12:38
Dag Miss T.
Hebben wij niet per ongeluk dezelfde? Ik heb (nog) niet op het minnaar-topic gelezen, maar dat gecancel moet maar eens afgelopen zijn!
Na dooie mus 33, kan die van mij het voorlopig lekker bekijken. (Zei zij, vol overtuiging..)
En goedmaken kunnen ze het maar op 1 manier: urenlang ons verwennen. Voor hem rest een zweep en handboeien!
Hebben wij niet per ongeluk dezelfde? Ik heb (nog) niet op het minnaar-topic gelezen, maar dat gecancel moet maar eens afgelopen zijn!
Na dooie mus 33, kan die van mij het voorlopig lekker bekijken. (Zei zij, vol overtuiging..)
En goedmaken kunnen ze het maar op 1 manier: urenlang ons verwennen. Voor hem rest een zweep en handboeien!
maandag 1 december 2008 om 12:46
Dank lieve Nolo en Marianne!
DH, moeten wij niet eens een clubje op gaan richten? Voor minaressen die steeds van een koude kermis thuiskomen omdat hun minnaar het voor de 557ste keer af laat weten? En dan richten we meteen ook een ander clubje op waarmee we nieuwe, betrouwbare minnaars gaan zoeken......
DH, moeten wij niet eens een clubje op gaan richten? Voor minaressen die steeds van een koude kermis thuiskomen omdat hun minnaar het voor de 557ste keer af laat weten? En dan richten we meteen ook een ander clubje op waarmee we nieuwe, betrouwbare minnaars gaan zoeken......
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 1 december 2008 om 14:29
Geheim, je bent altijd welkom, maar een JG is toch wel een beetje en vereiste; DH en Miss T en Faust enzo hebben enigszins vrijstelling omdat ze met JG begonnen. Maar goed, meelezen en schrijven mag altijd hoor!
Jij ook welkom Jongeheer C. Burger!
Heb je al ervaringen opgedaan of blijft het bij smachten?
En wat die afzeggingen betreft; het is nu genoeg! (ik wil namelijk ook wel weer 's wat...)
Jij ook welkom Jongeheer C. Burger!
Heb je al ervaringen opgedaan of blijft het bij smachten?
En wat die afzeggingen betreft; het is nu genoeg! (ik wil namelijk ook wel weer 's wat...)
maandag 1 december 2008 om 15:16
Ik heb dat gelukkig kunnen ervaren. Vaak zijn de jongere meiden heel krampachtig bezig om een relatie in stand te houden. Ik wil dat het verleiden me moeite kost - de vrouw moet zich volledig onafhankelijk en haast ongeinteresseerd gedragen - oudere dames zijn hier over het algemeen heel goed in....
maandag 1 december 2008 om 16:59
maandag 1 december 2008 om 20:28
Hahahaha, Nolo, tja, verleiden met moeite, en als het dan zover is, gewoon weer afzeggen.....
DH, wat denk jij?
Cheeseburger, begrijp wel wat je bedoelt, hoor, die opmerking hoor ik vaker.
Afgelopen weekend nog werd ik stevig versierd door een jongen/man van 23. Eerst rolden zijn ogen uit zijn kop toen ie hoorde dat ik 35 was, maar vond het daarna wel erg interessant. Hij zei inderdaad ook dat meisjes/vrouwen van zijn leeftijd nogal claimerig waren....
(for the record: Ben natuurlijk niet op de versierpogingen ingegaan!)
DH, wat denk jij?
Cheeseburger, begrijp wel wat je bedoelt, hoor, die opmerking hoor ik vaker.
Afgelopen weekend nog werd ik stevig versierd door een jongen/man van 23. Eerst rolden zijn ogen uit zijn kop toen ie hoorde dat ik 35 was, maar vond het daarna wel erg interessant. Hij zei inderdaad ook dat meisjes/vrouwen van zijn leeftijd nogal claimerig waren....
(for the record: Ben natuurlijk niet op de versierpogingen ingegaan!)
maandag 1 december 2008 om 23:55
hvj, tja... weet je...doet me een beetje denken aan mijn JG-zit-in-het-buitenland-situatie (hoewel totaal niet te vergelijken!); het is mooi als een vriendschap er niet onder lijdt dat je ook seks hebt met elkaar. Maar als de seks dan (even) wegvalt en de vriendschap blijft overeind... Vind ik extra special...
Enne Miss: it's me your talking to...! Ons kent ons...
Enne Miss: it's me your talking to...! Ons kent ons...
dinsdag 2 december 2008 om 09:17
Volledig onafhankelijk en haast ongeinteresseerd... mmmm. Als ik er aan terugdenk, was hij steeds degene die het contact zocht, maar was hij ook steeds degene die op het laatst afhaakte en in tussentijd had ik me dan helemaal gek laten maken met bijbehorende geile smsjes.
Ik weet het niet hoor, ik moet me zo inhouden om 'm niet te smsen. En ik weet niet goed hoe ik zal reageren als hij weer begint.
Weet je, ik wil gewoon een beurt en het liefst van hem.
Ik weet het niet hoor, ik moet me zo inhouden om 'm niet te smsen. En ik weet niet goed hoe ik zal reageren als hij weer begint.
Weet je, ik wil gewoon een beurt en het liefst van hem.
dinsdag 2 december 2008 om 09:22
DH, hahahaha, dat zou een uitspraak van mij kunnen zijn!
Hoe lang hou je het nu al vol om hem niet te smsen? Ik ben daar echt zo verschrikkelijk slecht in.....
Nolo, haha, I know....... Heb nu trouwens contact met hem via Hyves, maar ik heb net begrepen (Cheeseburger) dat ik verschrikkelijk hard to get moet gaan zijn, dus dat ga ik dan maar eens doen. (Zijn berichtjes op hyves zijn trouwens wel leuk!).
Hoe lang hou je het nu al vol om hem niet te smsen? Ik ben daar echt zo verschrikkelijk slecht in.....
Nolo, haha, I know....... Heb nu trouwens contact met hem via Hyves, maar ik heb net begrepen (Cheeseburger) dat ik verschrikkelijk hard to get moet gaan zijn, dus dat ga ik dan maar eens doen. (Zijn berichtjes op hyves zijn trouwens wel leuk!).
dinsdag 2 december 2008 om 09:49
Hoi Miss,
Ik hou het al weer 2 hele dagen vol(!!!) om hem niet te smsen. Goed he! Ik zet zelf weer in op 3 weken smsstilte en dan zal ie weer wel beginnen. Ach, ik zie ook wel...
Misschien dat ik 'm de eerstvolgende keer wel om wat duidelijkheid vraag. Misschien vind ie het gewoon gezellig om een beetje slap te ouwehoeren, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Hoewel ik het ook weer mis als zelfs dat wegvalt.
Enne, die club... ik vind het een goed idee! Een besloten damessocieteit met een rokersgedeelte en een biljart voor intensief gebruik, met veel pluche en spiegels en verkleedkleren!
Wie maakt het businessplan?
Ik hou het al weer 2 hele dagen vol(!!!) om hem niet te smsen. Goed he! Ik zet zelf weer in op 3 weken smsstilte en dan zal ie weer wel beginnen. Ach, ik zie ook wel...
Misschien dat ik 'm de eerstvolgende keer wel om wat duidelijkheid vraag. Misschien vind ie het gewoon gezellig om een beetje slap te ouwehoeren, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Hoewel ik het ook weer mis als zelfs dat wegvalt.
Enne, die club... ik vind het een goed idee! Een besloten damessocieteit met een rokersgedeelte en een biljart voor intensief gebruik, met veel pluche en spiegels en verkleedkleren!
Wie maakt het businessplan?
dinsdag 2 december 2008 om 09:58
dinsdag 2 december 2008 om 13:29
Hard to get spelen is de trick - althans ik kan daar heel onrustig van worden. Je moet natuurlijk wel de moeite waard zijn. In eerste instantie moet je wel een duidelijk signaal geven geinteresseerd te zijn maar daarna moet je hem voor je laten werken... sorry mannen maar het is veel leuker om er je best voor te moeten doen. Geeft veelo meer voldoening als je uiteindelijk mazzel hebt...
dinsdag 2 december 2008 om 13:56
dinsdag 2 december 2008 om 22:34
woensdag 3 december 2008 om 13:52
*neemt een sprong en een salto en duikt dit topic in*
'Ooit zo blij geweest dat je vakantie voorbij is?'
'Nee, nooit!'
'Wanneer zie je hem weer?'
'Begin van de avond!'
'Hoe lang niet gezien?'
'Drie hele weken.'
'Wat ga je doen.'
'Retorische vraag! Neuken, neuken en nog eens neuken!'
'Lekker plat.'
'So what!'
'Niet praten, lachen?'
'Ja dat ook..... morgen.'
'Je gaat de deur niet meer uit?'
'Ik heb zojuist de versafdeling van de Albert Heijn leeggekocht met allerlei heerlijke dingen. De flessen liggen koud.. het bad loopt vol.'
'Zin in?'
'Zin in!'
Nog even de laatste dingen opruimen en schoonmaken. Dan in bad, mezelf even heerlijk voorbereiden. Mijn heerlijke lingerie ligt klaar. Vanmorgen vroeg al bij de kapper mijn haartjes mooi laten maken. Ik heb een heerlijk geil wit setje klaarliggen, met prachtige kousen, mooie jarretel gordel.. en dat op mijn door de zon gekleurde huidje staat vast heet!
Over een uur of 3 ben ik weer samen met die heerlijke jonge god van mij, dat lekkere geile neukobject (zo laat maar komen die mensen die vinden dat ik niet netjes schrijf tov jonge mannen!)
Godski*##@), wat heb ik daar zin in!
(dag liefjes, meisjes, kaasburgers en iedereen die maar blijft lezen hier... ik wil ook bij die club van niet opkomendagende eikels, maar de mijne daagt wel op, maar ik vind jullie leuk dus wil ik ook mee in die club, kan ons het schelen)
*staart naar de heerlijke chocoladesoesjes en de voortreffelijke fles bubbels... Ik ben er bijna klaar voor*
'Ooit zo blij geweest dat je vakantie voorbij is?'
'Nee, nooit!'
'Wanneer zie je hem weer?'
'Begin van de avond!'
'Hoe lang niet gezien?'
'Drie hele weken.'
'Wat ga je doen.'
'Retorische vraag! Neuken, neuken en nog eens neuken!'
'Lekker plat.'
'So what!'
'Niet praten, lachen?'
'Ja dat ook..... morgen.'
'Je gaat de deur niet meer uit?'
'Ik heb zojuist de versafdeling van de Albert Heijn leeggekocht met allerlei heerlijke dingen. De flessen liggen koud.. het bad loopt vol.'
'Zin in?'
'Zin in!'
Nog even de laatste dingen opruimen en schoonmaken. Dan in bad, mezelf even heerlijk voorbereiden. Mijn heerlijke lingerie ligt klaar. Vanmorgen vroeg al bij de kapper mijn haartjes mooi laten maken. Ik heb een heerlijk geil wit setje klaarliggen, met prachtige kousen, mooie jarretel gordel.. en dat op mijn door de zon gekleurde huidje staat vast heet!
Over een uur of 3 ben ik weer samen met die heerlijke jonge god van mij, dat lekkere geile neukobject (zo laat maar komen die mensen die vinden dat ik niet netjes schrijf tov jonge mannen!)
Godski*##@), wat heb ik daar zin in!
(dag liefjes, meisjes, kaasburgers en iedereen die maar blijft lezen hier... ik wil ook bij die club van niet opkomendagende eikels, maar de mijne daagt wel op, maar ik vind jullie leuk dus wil ik ook mee in die club, kan ons het schelen)
*staart naar de heerlijke chocoladesoesjes en de voortreffelijke fles bubbels... Ik ben er bijna klaar voor*
DTEEZ!