Hoe beeldend kan je zijn

18-03-2012 18:47 58 berichten
Forummers

Ik heb me laten vertellen dat als wij beeldend dingen beschrijven een zekere forumster genaamd liquorice die beelden dan niet meer uit haar hoofd krijgt, graag nodig ik jullie hierbij uit haar hoofd vol te storten met beelden die betrekking hebben op deze pijler...:-)
Alle reacties Link kopieren
Nou wat dacht je van mijn onbedoelde opmerking naar een collega toe: ´je kan echt niet stilzitten he. Je hebt geen peper in je reet, nee een hele molen´.
Een Harige Kut op een Houtvlot.

Zet em op!

Ik vind hem hilarisch!
Het bloed onder je nagels vandaan halen (die vind ik als beeld denkster vrij vervelend )
Dat slaat als een lul op een bord pap... (dan zie ik óók de spetters in het rond vliegen, dus veel plezier ermee, mede-beelddenkers!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
De blote benen van Willem.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
met je neus in de boter vallen vind ik dan wel weer hilarisch. Echter dat past niet echt op de pijler.
quote:Hasse88 schreef op 18 maart 2012 @ 19:25:

Dat slaat als een lul op een bord pap... (dan zie ik óók de spetters in het rond vliegen, dus veel plezier ermee, mede-beelddenkers!)Hier zeggen ze dan: Dat slaat als een lul op een drumstel
Ik snap de harige kut van Nastik niet, al zie ik hem wel beeldend voor me
quote:Magdalan schreef op 18 maart 2012 @ 19:26:

[...]

Hier zeggen ze dan: Dat slaat als een lul op een drumstel Hier ook!
Schiet mij maar in de feestverlichting.
quote:gemini2011 schreef op 18 maart 2012 @ 19:26:

Ik snap de harige kut van Nastik niet, al zie ik hem wel beeldend voor me

Is in mijn beleving Kuleknotsch, (Culemborgs); Kut op een Houtvlot, Lul op een Drumstel.

Slaat nergens op. Betekend het.
wat te denken van kut met peren..
Ah nu snap ik hem. Leuke om te onthouden!
Schiet mij maar lek
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dat slaat als een lul op een bord pap... (dan zie ik óók de spetters in het rond vliegen, dus veel plezier ermee, mede-beelddenkers!) ik moest echt even hardop gniffelen hierom
Oh sorry, dat is geen sex, even nadenken.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik laat mij door niemand een oor aannaaien.

Dat slaat als een lul op een bord pap... (dan zie ik óók de spetters in het rond vliegen, dus veel plezier ermee, mede-beelddenkers!)

Ik zie het voor me!
Er de mond vol van hebben
quote:krokusje schreef op 18 maart 2012 @ 19:25:

met je neus in de boter vallen vind ik dan wel weer hilarisch. Echter dat past niet echt op de pijler.Ik heb hier een variant op: met je neus in de slagroom vallen. Dat zeg ik als er verschillende soorten slagroomgebak is, waaronder moorkoppen.
World of Warcraft: Legion
Een mooie vind ik een bepaalde scène in een film. De ene is boos op de ander en riep: If you want to fuck me, kiss me first! Afhankelijk van de context kun je dat letterlijk of figuurlijk nemen.
World of Warcraft: Legion
Dat zijn Bossche Bollen Snollen Hans...streep door wat van toepassing is
Omg, ik lach me krom om jullie!
Goede vriendin die ooit tegen haar, inmiddels, ex zei: je moet je een kut laten aanmeten, want je lult als een oud wijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven