Hoe doen jullie dat?
zaterdag 14 januari 2012 om 22:31
Hallo,
Kinderen worden wat ouder (nu 4 en 7) en nu denk ik ineens na over wat als ze de kamer inkomen als we aan het seksen zijn?
We kunnen uitgebreid seksen met alles er op en eraan... (dan bedoel ik niet knus onder een dekentje zonder speelgoed) Ook beneden in de kamer. Onze kids komen eigenlijk nooit uit bed maar eergisteravond zagen we de lamp aangaan in de wc en ging de oudste plassen en direct weer terug naar bed.
En toen dacht ik wat als... Snappen jullie hem?
Of hebben jullie alleen uitgebreide seks als de kids er niet zijn?
We hebben een slot op de slaapkamerdeur die alleen gebruikt wordt bij "platte" sex hahaha... Hoe beschrijf ik zoiets... Weet je ze mogen best wat weten maar (nog) niet alles toch?
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen.
Gr. Deana
Kinderen worden wat ouder (nu 4 en 7) en nu denk ik ineens na over wat als ze de kamer inkomen als we aan het seksen zijn?
We kunnen uitgebreid seksen met alles er op en eraan... (dan bedoel ik niet knus onder een dekentje zonder speelgoed) Ook beneden in de kamer. Onze kids komen eigenlijk nooit uit bed maar eergisteravond zagen we de lamp aangaan in de wc en ging de oudste plassen en direct weer terug naar bed.
En toen dacht ik wat als... Snappen jullie hem?
Of hebben jullie alleen uitgebreide seks als de kids er niet zijn?
We hebben een slot op de slaapkamerdeur die alleen gebruikt wordt bij "platte" sex hahaha... Hoe beschrijf ik zoiets... Weet je ze mogen best wat weten maar (nog) niet alles toch?
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen.
Gr. Deana
zaterdag 14 januari 2012 om 23:08
Ik verbaas mij dat er niemand " tips" heeft eigenlijk... Jammer...
Zijn wij dan gedoemd om de aankomende jaren saaie, stille seks te hebben?
En ons alleen maar te kunnen laten gaan als de kids er niet zijn
Let wel dat ik echt niet wil dat de kinderen ons zouden betrappen hoor!
Ik heb mijn ouders inderdaad wel eens gehoord maar vond het toen niet raar denk ik??? Heeft geen indruk gemaakt in elk geval haha...
Zijn wij dan gedoemd om de aankomende jaren saaie, stille seks te hebben?
En ons alleen maar te kunnen laten gaan als de kids er niet zijn
Let wel dat ik echt niet wil dat de kinderen ons zouden betrappen hoor!
Ik heb mijn ouders inderdaad wel eens gehoord maar vond het toen niet raar denk ik??? Heeft geen indruk gemaakt in elk geval haha...
zaterdag 14 januari 2012 om 23:11
zaterdag 14 januari 2012 om 23:14
Hmmm 1 tip... Hopelijk komen er meer.
We zijn toch niet gedoemd om de aankomende jaaaaaren alleen maar saaie, stille seks te hebben
En alleen ons kunnen laten gaan als de kids er niet zijn...
Let wel ik wil echt niet dat ze ons zouden betrappen hoor!
Misschien iets voor de deur idd en dekentje bij de hand?
We zijn toch niet gedoemd om de aankomende jaaaaaren alleen maar saaie, stille seks te hebben
En alleen ons kunnen laten gaan als de kids er niet zijn...
Let wel ik wil echt niet dat ze ons zouden betrappen hoor!
Misschien iets voor de deur idd en dekentje bij de hand?
zaterdag 14 januari 2012 om 23:30
zaterdag 14 januari 2012 om 23:59
Ik heb mijn ouders ook een keer betrapt toen ik een jaar of 14 was. Ik vond het vreselijk om het te hebben gezien, het zit nog steeds op mijn netvlies ahw.
Zelf geen kinderen, maar weleens een nichtje te logeren gehad. Die kwam ook plots de slaapkamer in, deur was wel dicht. Dat arme kind heeft gelukkig niks gezien, maar wij schrokken toen flink.
Zelf geen kinderen, maar weleens een nichtje te logeren gehad. Die kwam ook plots de slaapkamer in, deur was wel dicht. Dat arme kind heeft gelukkig niks gezien, maar wij schrokken toen flink.
zondag 15 januari 2012 om 00:03
Wij hebben een slot op de slaapkamerdeur.
We proberen er met geluid rekening mee te houden...maar maken ons er niet TE druk om.
Ik heb liever dat mn kinderen horen dat we van elkaar en het leven genieten...dan dat ze bv ruzies horen. Horen ze die ruzie wel een keer...weten ze direct dat het verder toch goed zit.
We proberen er met geluid rekening mee te houden...maar maken ons er niet TE druk om.
Ik heb liever dat mn kinderen horen dat we van elkaar en het leven genieten...dan dat ze bv ruzies horen. Horen ze die ruzie wel een keer...weten ze direct dat het verder toch goed zit.
zondag 15 januari 2012 om 00:26
zondag 15 januari 2012 om 11:33
Ik heb echt trauma overgehouden aan het horen van vrijpartijen van m'n ouders. En dat meen ik. Ik werd er heel neurotisch van. Dan keken ze elkaar overdag lief aan en dan dacht ik neeeee niet weer. Ik durfde ze er ook niet op aan te spreken. Bij elk kraakje werd ik misselijk. Kom uit een traditioneel gezin waarbij je vooral niet teveel moet tegenspreken.
Ik zou zeggen hou het een beetje stil en stuur ze bij grootse plannen uit logeren!
Ik zou zeggen hou het een beetje stil en stuur ze bij grootse plannen uit logeren!