Hoe doen jullie dat?

14-01-2012 22:31 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Kinderen worden wat ouder (nu 4 en 7) en nu denk ik ineens na over wat als ze de kamer inkomen als we aan het seksen zijn?

We kunnen uitgebreid seksen met alles er op en eraan... (dan bedoel ik niet knus onder een dekentje zonder speelgoed) Ook beneden in de kamer. Onze kids komen eigenlijk nooit uit bed maar eergisteravond zagen we de lamp aangaan in de wc en ging de oudste plassen en direct weer terug naar bed.

En toen dacht ik wat als... Snappen jullie hem?

Of hebben jullie alleen uitgebreide seks als de kids er niet zijn?

We hebben een slot op de slaapkamerdeur die alleen gebruikt wordt bij "platte" sex hahaha... Hoe beschrijf ik zoiets... Weet je ze mogen best wat weten maar (nog) niet alles toch?

Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen.

Gr. Deana
[quote]jcutter schreef op 14 januari 2012 @ 22:57:

-
Ik verbaas mij dat er niemand " tips" heeft eigenlijk... Jammer...

Zijn wij dan gedoemd om de aankomende jaren saaie, stille seks te hebben?

En ons alleen maar te kunnen laten gaan als de kids er niet zijn

Let wel dat ik echt niet wil dat de kinderen ons zouden betrappen hoor!

Ik heb mijn ouders inderdaad wel eens gehoord maar vond het toen niet raar denk ik??? Heeft geen indruk gemaakt in elk geval haha...
Op zich wel handig als je op een andere verdieping slaapt maar als je in de gordijnen hangt heb je denk ik niet genoeg aan drie seconden om weer decent te zijn... of je moet iets voor hùn slaapkamerdeur zetten.
Tip is toch dat je die kinderen uit logeren doet. Dan kun je in elk geval het weekend je gang gaan. En door de weeks doe je het dan gewoon heel stil. Hoe is de kamerverdeling? Alle slaapkamers op dezelfde verdieping of hebben jullie de zolder en zit je daar redelijk geisoleerd wat geluid betreft?
hahaha als ik echt goede sex zou willen zou ik deur op slot doen......daarna weer open (maar heb geen kids)
Als je de deur op slot doet word je toch niet verrast?

En geluid maken moet/kun je alleen doen als ze er niet zijn of je zeker weet dat ze het niet horen.

Wat voor tips verwacht je dan?
Hmmm 1 tip... Hopelijk komen er meer.

We zijn toch niet gedoemd om de aankomende jaaaaaren alleen maar saaie, stille seks te hebben

En alleen ons kunnen laten gaan als de kids er niet zijn...

Let wel ik wil echt niet dat ze ons zouden betrappen hoor!

Misschien iets voor de deur idd en dekentje bij de hand?
Electronisch slot met afstandsbediening! Conrad zal wel zoiets verkopen.
it's a big club and you ain't in it
Grendels op de buitenkant van de deuren van de kamers waar je kids slapen, dan kunnen ze niet naar buiten terwijl jullie op de trap aan 't seksen zijn.
Sorry dubbel...

Dacht dat mijn bericht niet geplaatst was. ( zag pas later pagina 2, forum nu mobiel)
Heb je mss nog een traphekje waar je bijv een bel of iets met geluid kunt doen? het ging er toch om dat jullie het beneden willen doen? Of iets tegen de deur zetten?
vind kinderen 'opsluiten' heel creepy....wat is er mis met zwoel muziekje aan in eigen slaapkamer en eigen deur op slotje deanna?
Ik kwam vroeger zo vaak met smoesjes mn bed uit naar beneden dat mijn ouders op een gegeven moment een haakje op de deur hebben gezet. ik heb daar echt geen trauma aan overgehouden. maar goed, dat was niet voor hun sexleven (denk ik haha).
Wij doen onze eigen slaapkamerdeur op slot. Wel zo prettig voor beide partijen. Als je er bij wilt schreeuwen of aan de kroonluchters wilt zwieren moet je misschien een sm-kelder inrichten?
Mijn ouders hadden de deur altijd op een kier staan en dan mochten we gewoon binnenkomen. Als de deur dicht was moesten we eerst kloppen en wachten op antwoord.
oops ervaringen met sex buiten de slaapkamer?
@justacuteguy

een bananenschil met een piepknuffel erin?
@kerstklok

nu weet je waarom...
hahahaha
Ik heb mijn ouders ook een keer betrapt toen ik een jaar of 14 was. Ik vond het vreselijk om het te hebben gezien, het zit nog steeds op mijn netvlies ahw.

Zelf geen kinderen, maar weleens een nichtje te logeren gehad. Die kwam ook plots de slaapkamer in, deur was wel dicht. Dat arme kind heeft gelukkig niks gezien, maar wij schrokken toen flink.
Wij hebben een slot op de slaapkamerdeur.

We proberen er met geluid rekening mee te houden...maar maken ons er niet TE druk om.

Ik heb liever dat mn kinderen horen dat we van elkaar en het leven genieten...dan dat ze bv ruzies horen. Horen ze die ruzie wel een keer...weten ze direct dat het verder toch goed zit.
is dit niet ook een beetje een 'onze tijd' issue? mijn oma had 12 kinderen...ofwel opa maakte er ook geen probleem van
wij doen sowieso deur dicht (en dan moet er geklopt worden)

we checken of ze ook daadwerkelijk slapen anders wachten we

we maken niet te veel herrie

en willen we eens op een andere plek (of loopt het toevallig zo) dan let ik qua geluid goed op ..
Ik heb echt trauma overgehouden aan het horen van vrijpartijen van m'n ouders. En dat meen ik. Ik werd er heel neurotisch van. Dan keken ze elkaar overdag lief aan en dan dacht ik neeeee niet weer. Ik durfde ze er ook niet op aan te spreken. Bij elk kraakje werd ik misselijk. Kom uit een traditioneel gezin waarbij je vooral niet teveel moet tegenspreken.

Ik zou zeggen hou het een beetje stil en stuur ze bij grootse plannen uit logeren!
Enne. Een kind van 6 denkt niet leuk dat m'n ouders het leuk hebben... Die denkt minimaal dat papa mama pijn doet... 

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven