Hoe doen jullie dat?
zaterdag 14 januari 2012 om 22:31
Hallo,
Kinderen worden wat ouder (nu 4 en 7) en nu denk ik ineens na over wat als ze de kamer inkomen als we aan het seksen zijn?
We kunnen uitgebreid seksen met alles er op en eraan... (dan bedoel ik niet knus onder een dekentje zonder speelgoed) Ook beneden in de kamer. Onze kids komen eigenlijk nooit uit bed maar eergisteravond zagen we de lamp aangaan in de wc en ging de oudste plassen en direct weer terug naar bed.
En toen dacht ik wat als... Snappen jullie hem?
Of hebben jullie alleen uitgebreide seks als de kids er niet zijn?
We hebben een slot op de slaapkamerdeur die alleen gebruikt wordt bij "platte" sex hahaha... Hoe beschrijf ik zoiets... Weet je ze mogen best wat weten maar (nog) niet alles toch?
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen.
Gr. Deana
Kinderen worden wat ouder (nu 4 en 7) en nu denk ik ineens na over wat als ze de kamer inkomen als we aan het seksen zijn?
We kunnen uitgebreid seksen met alles er op en eraan... (dan bedoel ik niet knus onder een dekentje zonder speelgoed) Ook beneden in de kamer. Onze kids komen eigenlijk nooit uit bed maar eergisteravond zagen we de lamp aangaan in de wc en ging de oudste plassen en direct weer terug naar bed.
En toen dacht ik wat als... Snappen jullie hem?
Of hebben jullie alleen uitgebreide seks als de kids er niet zijn?
We hebben een slot op de slaapkamerdeur die alleen gebruikt wordt bij "platte" sex hahaha... Hoe beschrijf ik zoiets... Weet je ze mogen best wat weten maar (nog) niet alles toch?
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen.
Gr. Deana
zondag 15 januari 2012 om 17:26
Allemaal bedankt voor de reacties!
Helaas hebben we geen kelder
(En als ze dan beneden komen denken ze nog waar zijn papa en mama nou?)
Ook niet een echt super geïsoleerd huis...
Ik heb n.a.v. jullie reacties er wel goed over nagedacht.
Heftige/wilde/uitgebreide seks maar als de kids er niet zijn...Ik vind het zo jammer dat je het dan bijna gaat plannen. We kunnen elkaar dan natuurlijk van tevoren ook "gek" maken.
"Gewone" seks maar onder een dekentje en slaapkamerdeur op slot. En als het beneden gebeurd wat wel vaker is met dit koudere weer stoel voor de deur...
Het lijkt mij verschrikkelijk om betrapt te worden als we uitgebreid bezig zijn. Wij houden nog wel van speelgoed enz.
Als je lekker onder de dekens aan het seksen bent "valt er nog wel iets uit te leggen" denk ik...
Gr. Deana
Helaas hebben we geen kelder
(En als ze dan beneden komen denken ze nog waar zijn papa en mama nou?)
Ook niet een echt super geïsoleerd huis...
Ik heb n.a.v. jullie reacties er wel goed over nagedacht.
Heftige/wilde/uitgebreide seks maar als de kids er niet zijn...Ik vind het zo jammer dat je het dan bijna gaat plannen. We kunnen elkaar dan natuurlijk van tevoren ook "gek" maken.
"Gewone" seks maar onder een dekentje en slaapkamerdeur op slot. En als het beneden gebeurd wat wel vaker is met dit koudere weer stoel voor de deur...
Het lijkt mij verschrikkelijk om betrapt te worden als we uitgebreid bezig zijn. Wij houden nog wel van speelgoed enz.
Als je lekker onder de dekens aan het seksen bent "valt er nog wel iets uit te leggen" denk ik...
Gr. Deana
maandag 16 januari 2012 om 09:49
quote:Deana schreef op 14 januari 2012 @ 23:08:
Ik verbaas mij dat er niemand " tips" heeft eigenlijk... Jammer...
Zijn wij dan gedoemd om de aankomende jaren saaie, stille seks te hebben?
En ons alleen maar te kunnen laten gaan als de kids er niet zijn
Let wel dat ik echt niet wil dat de kinderen ons zouden betrappen hoor!
Je heb zelf al antwoordt gegeven op je eigen vraag.
Als je kinderen hebt is je leven gewoon anders en moet je je ook met seks aanpassen. Of het risico lopen dat je kinderen je horen en/of zien. Kiezen of delen!
Ik verbaas mij dat er niemand " tips" heeft eigenlijk... Jammer...
Zijn wij dan gedoemd om de aankomende jaren saaie, stille seks te hebben?
En ons alleen maar te kunnen laten gaan als de kids er niet zijn
Let wel dat ik echt niet wil dat de kinderen ons zouden betrappen hoor!
Je heb zelf al antwoordt gegeven op je eigen vraag.
Als je kinderen hebt is je leven gewoon anders en moet je je ook met seks aanpassen. Of het risico lopen dat je kinderen je horen en/of zien. Kiezen of delen!