Hoe lang

13-12-2011 00:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
kunnen jullie zonder orgasme? Ik vraag dat omdat ik onlangs door (lichamelijke) omstandigheden niet tot een orgasme kon komen, plm. 2 maanden. Toen die lichamelijke beperking eenmaal weg was, was het verlangen naar een orgasme bijna onnbedwingbaar....
Momenteel alweer een maand of.. 4? Ach..
Ha die luckyjane! Daar ben je weer.

Gewoon doen dan toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 13 december 2011 @ 00:52:

Ha die luckyjane! Daar ben je weer.

Gewoon doen dan toch?Hot Enn. Ben weer redelijk opgenapt na mijn tia. Hoewel nog niet alle lichaamsfuncties voor de volle 100% functioneren. Mijn linkerhand gelukkig wel ... haha...!
quote:luckyjane schreef op 13 december 2011 @ 00:48:

kunnen jullie zonder orgasme?Ik heb geen flauw idee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geen probleem. Het is niet zo dat ik de glazenwasser aan zijn lurven naar binnen trek of de postbezorger in evakostuum opwacht.
Heb je een TIA gehad? Jeetje!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Orgasme hoeft niet zo lang uit te blijven, want ik ben gezegend met mezelf en speelgoed. . Gelukkig kan jij ook weer!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 december 2011 @ 01:02:

Heb je een TIA gehad? Jeetje!Wisikooknie. Maar gelukkig ben je weer op de goede weg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 december 2011 @ 01:02:

Heb je een TIA gehad? Jeetje!Yup, ik heb een tia gehad, 2 maanden geleden. Ik lag opeens op de grond in de hal van onze woning, zonder voorafgaand signaal. De linkerkant van mijn lichaam had ineens allerlei beperkingen. Maar die komen - gelukkig - beetje bij beetje terug.
quote:Fame schreef op 13 december 2011 @ 01:02:

Orgasme hoeft niet zo lang uit te blijven, want ik ben gezegend met mezelf en speelgoed. . Gelukkig kan jij ook weer!Hihi.. zeg dat wel....Als je coordinatie in je hand niet meer onder controle hebt dan is seks met jezelf een probleem........
quote:luckyjane schreef op 13 december 2011 @ 01:19:

[...]

Hihi.. zeg dat wel....Als je coordinatie in je hand niet meer onder controle hebt dan is seks met jezelf een probleem........ Ja, daarom is het fijn dat het weer beter gaat! Kijk je wel uit dat je de boel niet gaat overbelasten?
De gevolgen van een TIA zijn altijd na 24 uur verdwenen. Als je na twee maanden nog klachten hebt, was het geen TIA maar misschien een CVA...?
quote:luckyjane schreef op 13 december 2011 @ 00:48:

kunnen jullie zonder orgasme? Ik vraag dat omdat ik onlangs door (lichamelijke) omstandigheden niet tot een orgasme kon komen, plm. 2 maanden. Toen die lichamelijke beperking eenmaal weg was, was het verlangen naar een orgasme bijna onnbedwingbaar.... volgens mij kan een vrouw leven zonder orgames , ik heb al twee jaar geen seks meer met mijn vrouw , ofwel doet ze in het geniep
quote:fredd schreef op 13 december 2011 @ 06:14:

[...]

volgens mij kan een vrouw leven zonder orgames , ik heb al twee jaar geen seks meer met mijn vrouw , ofwel doet ze in het geniepseks met 'n man leidt niet automatisch altijd naar 'n orgasme, vibrerende toys wel

[...]

volgens mij kan een vrouw leven zonder orgames , ik heb al twee jaar geen seks meer met mijn vrouw , ofwel doet ze in het geniep

Yep.. Ze doet het in het geniep.

Zeker weten.
De langste periode dat ik geen orgasme heb gehad (noch in een ander, noch alleen) is denk ik een week. Maar dat was uitzonderlijk.

Oh en één keer een periode van zo'n dertien á veertien jaar

Geen idee hoe lang ik echt zonder zou kunnen, ik wacht het nooit af. Als het door omstandigheden niet zou kunnen (bijvoorbeeld door omstandigheden zoals bij TO) zou ik na een paar weken behoorlijk gespannen raken denk ik.

volgens mij kan een vrouw leven zonder orgames , ik heb al twee jaar geen seks meer met mijn vrouw , ofwel doet ze in het geniep

Uiteraard doet ze het zelf. Ongeacht de seks trouwens, ook als je wel seks zou hebben met je vrouw, is dat nog steeds zeer waarschijnlijk het geval.

Al doet het woord "geniep" vermoeden dat het stiekem moet, in het geheim, terwijl dat natuurlijk onzin is. Het is niet verboden of slecht of zo, als ze regelmatig even lekker ontspant en van zichzelf geniet. Is juist gezond.
Ik kan de ene keer wat langer dan de andere keer zonder orgasme.

Bij mij is dat elke paar dagen wel één of meerdere orgasmes..

De onbedwingbare behoefte aan klaarkomen na een paar dagen heb ik ook...
Doe het goed, of laat het!
Ik heb toen ik 19 was heb een experimentje gedaan dat ik 1 maand lang niet zou masturberen. Heb ik wel volgehouden, maar ik weet niet meer of ik in mijn slaap orgasmes heb gehad.

Nou ja, ik hou teveel van sex dus daarna orgasmeer ik er lustig op los.
quote:Bronny schreef op 13 december 2011 @ 01:59:

De gevolgen van een TIA zijn altijd na 24 uur verdwenen. Als je na twee maanden nog klachten hebt, was het geen TIA maar misschien een CVA...?Nee hoor, gevolgen van een TIA zijn na 24uur echt niet zomaar verdwenen hoor, sommigen hebben echt serieuze revalidatie nodig na het krijgen van een TIA, met een CVA ben je al gauw n jaar verder.
quote:Bronny schreef op dinsdag 13 december 2011 01:59 De gevolgen van een TIA zijn altijd na 24 uur verdwenen. Als je na twee maanden nog klachten hebt, was het geen TIA maar misschien een CVA...?Dit is best een rare opmerking. Als zij nou blijkbaar een TIA heeft gehad, wat heeft deze ikweethetbeter dan voor zin? Is een: dat is schrikken, fijn dat je er weer bovenop bent, niet gepaster?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven