Hoe moet je pijpen?
maandag 7 februari 2011 om 10:44
quote:winniedepoeh schreef op 08 januari 2008 @ 13:00:
[...]
Vind ik toch iets gay´s hoor..... als je er niet voor zou voelen met een man sex te hebben, dan zou je dit nooit gedaan hebben.
Dat heet bi-schierig, dat is niet gay, in het heetst van de strijd met een tio (kwartet of meer.....) heeft mijn hubbie ook wel eens gepijpt, en vond het erg geil, ik sex ook met andere vrouwen, maar ben niet lesbisch; (dat ik weet; ben nog nooit verliefd geworden op een vrouw) 't is meer lust! maar dat is offtopic
Als ik uitleg hoe ik het doe, wordt het zowat een erotisch verhaal haha...
maar... ik heb in elk geval nooooooooit klachten...
Ik bouw het idd op.. teasing... af en toe nét eventjes te lang stoppen...zodat hubbie zowat smeekt om verder te gaan..
de eikel likken als een softijsje, dus met ontspannen, brede tong en af en toe zachtjes naar binnen zuigen, zachtjes de penis masturberen met de hand, tijdens het (zachtjessss) zuigen perineum mee-aaien is ook een fase van het opbouwen... ballen likken; heerlijk, maar wel als ze glad geschoren zijn, ik hou niet zo van shag... en idd het is fijn als er gewaarschuwd wordt als het hoogtepunt naderd..... soms heb ik niet zo'n hongerrrrrrr en soms wel
[...]
Vind ik toch iets gay´s hoor..... als je er niet voor zou voelen met een man sex te hebben, dan zou je dit nooit gedaan hebben.
Dat heet bi-schierig, dat is niet gay, in het heetst van de strijd met een tio (kwartet of meer.....) heeft mijn hubbie ook wel eens gepijpt, en vond het erg geil, ik sex ook met andere vrouwen, maar ben niet lesbisch; (dat ik weet; ben nog nooit verliefd geworden op een vrouw) 't is meer lust! maar dat is offtopic
Ik bouw het idd op.. teasing... af en toe nét eventjes te lang stoppen...zodat hubbie zowat smeekt om verder te gaan..
de eikel likken als een softijsje, dus met ontspannen, brede tong en af en toe zachtjes naar binnen zuigen, zachtjes de penis masturberen met de hand, tijdens het (zachtjessss) zuigen perineum mee-aaien is ook een fase van het opbouwen... ballen likken; heerlijk, maar wel als ze glad geschoren zijn, ik hou niet zo van shag... en idd het is fijn als er gewaarschuwd wordt als het hoogtepunt naderd..... soms heb ik niet zo'n hongerrrrrrr en soms wel
maandag 7 februari 2011 om 15:48
Vragen wat ie lekker vindt werkt het beste, het kan zo ontzettend verschillen per man. Maar een combinatie hand/mond mits in een juist ritme en niet te hard van stapel lopend doet het altijd goed. Sommige mannen vinden deep throaten ook heel geil, ik doe het alleen binnen een relatie, als er volledig vertrouwen is. Met de mond is het ook letterlijk aftasten. Wat ik vaak deed is mijn tong helemaal naar achteren leggen en dan zachtjes op en neer zuigen en dan langzaam mijn tong over de eikel terugklappen. Schijnt ook lekker te zijn. Als je je wangen wat aanspant kun je een beetje het gevoel wat een vagina geeft nabootsen.
maandag 7 februari 2011 om 23:51
quote:feel4it1 schreef op 07 februari 2011 @ 10:44:
[...]
de eikel likken als een softijsje, dus met ontspannen, brede tong en af en toe zachtjes naar binnen zuigen, zachtjes de penis masturberen met de hand, tijdens het (zachtjessss) zuigen perineum mee-aaien is ook een fase van het opbouwen... ballen likken; heerlijk, maar wel als ze glad geschoren zijn, ik hou niet zo van shag... en idd het is fijn als er gewaarschuwd wordt als het hoogtepunt naderd..... soms heb ik niet zo'n hongerrrrrrr en soms wel Homo's weten hoe het moet. Bijna dan......
[...]
de eikel likken als een softijsje, dus met ontspannen, brede tong en af en toe zachtjes naar binnen zuigen, zachtjes de penis masturberen met de hand, tijdens het (zachtjessss) zuigen perineum mee-aaien is ook een fase van het opbouwen... ballen likken; heerlijk, maar wel als ze glad geschoren zijn, ik hou niet zo van shag... en idd het is fijn als er gewaarschuwd wordt als het hoogtepunt naderd..... soms heb ik niet zo'n hongerrrrrrr en soms wel Homo's weten hoe het moet. Bijna dan......
woensdag 9 februari 2011 om 23:41
Met je mond. Boots een vagina na. Dus: Nat, warm, met de juiste strelingen en het juiste tempo. Geen lollie, het is een lul. Met heel veel gevoelige zenuwen. Rondom de eikel, en onder de eikel een paar centimeter naar beneden aan de voorkant. Daar zitten de gevoelige sensoren. Raggen is geen optie. Het is daar namelijk buitengewoon gevoelig. Dus niet de eikel zuigen en likken, daar is die niet gevoelig voor. Maar onder de rand. En langs de stam. Voorkant eikel, 3 cm naar beneden. En hou vooral je hand klaar als hij dan gaat komen. Schuif dan op en neer onder die plekken waar je likt en hij spuit mega!
woensdag 15 augustus 2012 om 16:01
toen ik mijn vriend voor het eerst pijpte .. ook de eerste x dat ik ooit had gepijpt.. paste ik een fijna manier aan dus gewoon 4 vingers vast houden en dan de rest in je mondje trek pijp zuig tegelijk maar allemaal niet te hard en te snel met zuigen maak je een ware zuigzoen op z'n pik
gewoon rustig haal hem afentoe uit je mondje maar blijf rukken lik met je tong over de eikel heen heerlijk... voor hem maybe ook voor jou laat nu gewoon je hand los en ga langzaam zo diep mogelijk masseer ondertussen een beetje zijn balle en neem deze ook afentoe in je mond ... dit heb ik geleerd van mijn moeder en ik denk dat het wel lekker is voor de jonge want zij moet het weten ze is namelijk hoer als beroep geweest ... iniedergeval vond mijn vriend dit egt heerlijk dus afentoe pas ik deze toe niet te vaak want dan wordt het saai wissel met sex ook af met standjes en zo probere eens wat nieuws ook al lijkt het je 3x niks wie niet waagt wie niet wint ... toen mijn vriendje me in mijn kontje wou pakken durfde ik niet zo goed maar we probeerden het gewoon 1ste x deed best wel pijn dus zijn we gestopt maar we bleven proberen als we in bed lagen en uiteindelijk was dit tog egt mijn favorite standje en die van hem ook
tog doen we die ook niet zo vaak .... hoe ik weet dat mijn vriend geniet ?? zijn voetjes bewegen heen en weer en dat is egt heel lief om te zien hij vindt het leuk en sexy als hij mij een het beffen is en mijn lichaam begint te schokken ik schaam me er wel een beetje voor maar dat is gewoon iets wat makkelijk weg te schuiven is ;P