ik ontplof
woensdag 24 oktober 2012 om 15:09
omdat ik gewoon geen seks heb met mijn man
te moe geen zin hoofdpijn weetikveelwat
ik ben het beu ik wil seks!
heb hem al gevraagd of hij het dan ok vind dat ik het ergens anders zoek omdat hij mij niet geeft wat ik wil ,
dat vind hij niet oke
ben ik nou egoistisch?
ik voel me gewoon niet vrouw meer ,
ik voel me niet aantrekkelijk meer
ik ben het ook spuugbeu om altijd zelf maar alle initiatief te moeten nemen,
anders komt het er dus helemaal niet van
ik geef het soms smiddags al aan,
anders na het eten als de kleine op bed ligt
hij gaat er gewoon niet op in
ik kan wel janken
en nu?
zo door gaan?
of gewoon vreemdgaan dan maar ondanks dat ik weet dat hij dat niet wil?
kijk het is echt niet mijn ding en ben er fel op tegen om vreemd te gaan,
maar als je op deze manier je huwelijk misschien kunt redden...
of klopt mijn visie niet?
want om nou te gaan scheiden omdat hij een tijd geen behoefte meer heeft (aan mij in elk geval dan)
ik weet het echt niet meer
te moe geen zin hoofdpijn weetikveelwat
ik ben het beu ik wil seks!
heb hem al gevraagd of hij het dan ok vind dat ik het ergens anders zoek omdat hij mij niet geeft wat ik wil ,
dat vind hij niet oke
ben ik nou egoistisch?
ik voel me gewoon niet vrouw meer ,
ik voel me niet aantrekkelijk meer
ik ben het ook spuugbeu om altijd zelf maar alle initiatief te moeten nemen,
anders komt het er dus helemaal niet van
ik geef het soms smiddags al aan,
anders na het eten als de kleine op bed ligt
hij gaat er gewoon niet op in
ik kan wel janken
en nu?
zo door gaan?
of gewoon vreemdgaan dan maar ondanks dat ik weet dat hij dat niet wil?
kijk het is echt niet mijn ding en ben er fel op tegen om vreemd te gaan,
maar als je op deze manier je huwelijk misschien kunt redden...
of klopt mijn visie niet?
want om nou te gaan scheiden omdat hij een tijd geen behoefte meer heeft (aan mij in elk geval dan)
ik weet het echt niet meer
woensdag 24 oktober 2012 om 15:11
woensdag 24 oktober 2012 om 15:13
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 15:09:
kijk het is echt niet mijn ding en ben er fel op tegen om vreemd te gaan,
maar als je op deze manier je huwelijk misschien kunt redden...
of klopt mijn visie niet?Ik denk van niet, dan zal je buiten de deur moeten neuken zolang manlief geen zin heeft, en dat wordt als ik je verhaal zo lees een hele lange rit.
kijk het is echt niet mijn ding en ben er fel op tegen om vreemd te gaan,
maar als je op deze manier je huwelijk misschien kunt redden...
of klopt mijn visie niet?Ik denk van niet, dan zal je buiten de deur moeten neuken zolang manlief geen zin heeft, en dat wordt als ik je verhaal zo lees een hele lange rit.
woensdag 24 oktober 2012 om 15:13
woensdag 24 oktober 2012 om 15:16
woensdag 24 oktober 2012 om 15:20
woensdag 24 oktober 2012 om 15:23
woensdag 24 oktober 2012 om 15:24
Een tijd geleden was er nog iemand met hetzelfde probleem. Destijds heb ik geantwoord dat vreemdgaan niet dit probleem op gaat lossen, (want het gaat je niet persé om de seks met iemand, maar je wilt seks/ intimiteit met je eigen man). Ik vind het nog steeds geen oplossing, maar ik snap heel goed dat je je niet geliefd/aantrekkelijk meer voelt en dat verbondenheid (hierdoor) ver te zoeken is. Probeer dit nog een keer met je man te bespreken en zeg daarbij dat het niet alleen om de seks gaat, maar meer om de waardering en verbondenheid. Vraag nogmaals waarom hij geen seks meer met je wil. Mocht het alsnog zo zijn dat hij daar geen antwoord op wil geven, dan moet je hem laten weten dat het gevaar is dat je daardoor sneller op avances van anderen ingaat. Dat wil niet zeggen dat je dat ook moet doen, maar hij moet zich wel realiseren dat dat de consequentie is. Wat hij met die informatie doet, is aan hem. Als hij weigert hulp te zoeken of verdere uitleg te geven (en jij het echt niet meer ziet zitten) adviseer ik je te scheiden en dan pas een ontzettend fijne minnaar te zoeken:)
Een ontzettend nare situatie.. heel veel sterkte!
Een ontzettend nare situatie.. heel veel sterkte!
woensdag 24 oktober 2012 om 15:28
woensdag 24 oktober 2012 om 15:28
waarom hij niet wil?
geen idee
hij slikt intussen medicatie voor depressie
maar daarvoor was hij ookal zo seksloos ,
heb hem een paar maanden terug betrapt op porno
zijn excuus, ik heb behoeftes , en mij gewoon niet neuken en wel die viespeukerij zitten kijken en dan zeggen dat hij behoeftes heeft
anyway
robuitzeist soms, 2x in de maand ofzo en dat is dan omdat ik het initiatief neem
daikan tsja dat is het toch al en als in binnen de deur geen seks krijg zal ik op den duur toch echt buiten de deur gaan zoeken
thijs72 ik ben heel erg aantrekkelijk ben 25 en ik merk maar al te goed dat menig man mij wel zou willen
ik weet zelf ook dat ik , om het plat te zeggen, een lekker wijf ben
lizzl als hij mij niet aantrekkelijk vind is er echt iets mis met hem en dan nog hij zegt van niet ,
lief doet hij wel
hij zegt ook nog steeds regelmatig wat een mooie vrouw hij heeft (tegen mij)
aandacht krijg ik ook best
maar ik krijg gewoon geen seks
iedereen wil toch begeerd worden of niet soms?
geen idee
hij slikt intussen medicatie voor depressie
maar daarvoor was hij ookal zo seksloos ,
heb hem een paar maanden terug betrapt op porno
zijn excuus, ik heb behoeftes , en mij gewoon niet neuken en wel die viespeukerij zitten kijken en dan zeggen dat hij behoeftes heeft
anyway
robuitzeist soms, 2x in de maand ofzo en dat is dan omdat ik het initiatief neem
daikan tsja dat is het toch al en als in binnen de deur geen seks krijg zal ik op den duur toch echt buiten de deur gaan zoeken
thijs72 ik ben heel erg aantrekkelijk ben 25 en ik merk maar al te goed dat menig man mij wel zou willen
ik weet zelf ook dat ik , om het plat te zeggen, een lekker wijf ben
lizzl als hij mij niet aantrekkelijk vind is er echt iets mis met hem en dan nog hij zegt van niet ,
lief doet hij wel
hij zegt ook nog steeds regelmatig wat een mooie vrouw hij heeft (tegen mij)
aandacht krijg ik ook best
maar ik krijg gewoon geen seks
iedereen wil toch begeerd worden of niet soms?
woensdag 24 oktober 2012 om 15:29
quote:VotesforLeo schreef op 24 oktober 2012 @ 15:28:
[...]
Kan dit er inderdaad niet mee te maken hebben? Ik weet dat jullie het weer opnieuw gingen proberen, maar goed, het was nogal heftig toch? Ik zou het met je psycholoog bespreken, daar loop je toch op dit moment?
dat ga ik ook zeker doen
ik zie mijn therapeut morgen weer
ik trek dit gewoon niet meer en wou het er hier eens over hebben
[...]
Kan dit er inderdaad niet mee te maken hebben? Ik weet dat jullie het weer opnieuw gingen proberen, maar goed, het was nogal heftig toch? Ik zou het met je psycholoog bespreken, daar loop je toch op dit moment?
dat ga ik ook zeker doen
ik zie mijn therapeut morgen weer
ik trek dit gewoon niet meer en wou het er hier eens over hebben
woensdag 24 oktober 2012 om 15:31
woensdag 24 oktober 2012 om 15:31
quote:redband schreef op 24 oktober 2012 @ 15:22:
Even naar Christine Le Duc gaan, en een leuk speeltje voor jezelf aanschaffen.
Dat scheelt weer een topic vol problemen tikken.
Met al die topics hier kan ik best wel begrijpen dat vriend zo iets heeft dat "aan mijn lijf geen polonaise".dat wil ik wel maar dat wil hij dus ookal niet
Even naar Christine Le Duc gaan, en een leuk speeltje voor jezelf aanschaffen.
Dat scheelt weer een topic vol problemen tikken.
Met al die topics hier kan ik best wel begrijpen dat vriend zo iets heeft dat "aan mijn lijf geen polonaise".dat wil ik wel maar dat wil hij dus ookal niet
woensdag 24 oktober 2012 om 15:33
hij slikt intussen medicatie voor depressie
---------------------------------------------------------
Dan kan de arme man het niet helpen.
AD is een libidokiller.
---------------------------------------------------------
Dan kan de arme man het niet helpen.
AD is een libidokiller.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé