ik ontplof
woensdag 24 oktober 2012 om 15:09
omdat ik gewoon geen seks heb met mijn man
te moe geen zin hoofdpijn weetikveelwat
ik ben het beu ik wil seks!
heb hem al gevraagd of hij het dan ok vind dat ik het ergens anders zoek omdat hij mij niet geeft wat ik wil ,
dat vind hij niet oke
ben ik nou egoistisch?
ik voel me gewoon niet vrouw meer ,
ik voel me niet aantrekkelijk meer
ik ben het ook spuugbeu om altijd zelf maar alle initiatief te moeten nemen,
anders komt het er dus helemaal niet van
ik geef het soms smiddags al aan,
anders na het eten als de kleine op bed ligt
hij gaat er gewoon niet op in
ik kan wel janken
en nu?
zo door gaan?
of gewoon vreemdgaan dan maar ondanks dat ik weet dat hij dat niet wil?
kijk het is echt niet mijn ding en ben er fel op tegen om vreemd te gaan,
maar als je op deze manier je huwelijk misschien kunt redden...
of klopt mijn visie niet?
want om nou te gaan scheiden omdat hij een tijd geen behoefte meer heeft (aan mij in elk geval dan)
ik weet het echt niet meer
te moe geen zin hoofdpijn weetikveelwat
ik ben het beu ik wil seks!
heb hem al gevraagd of hij het dan ok vind dat ik het ergens anders zoek omdat hij mij niet geeft wat ik wil ,
dat vind hij niet oke
ben ik nou egoistisch?
ik voel me gewoon niet vrouw meer ,
ik voel me niet aantrekkelijk meer
ik ben het ook spuugbeu om altijd zelf maar alle initiatief te moeten nemen,
anders komt het er dus helemaal niet van
ik geef het soms smiddags al aan,
anders na het eten als de kleine op bed ligt
hij gaat er gewoon niet op in
ik kan wel janken
en nu?
zo door gaan?
of gewoon vreemdgaan dan maar ondanks dat ik weet dat hij dat niet wil?
kijk het is echt niet mijn ding en ben er fel op tegen om vreemd te gaan,
maar als je op deze manier je huwelijk misschien kunt redden...
of klopt mijn visie niet?
want om nou te gaan scheiden omdat hij een tijd geen behoefte meer heeft (aan mij in elk geval dan)
ik weet het echt niet meer
woensdag 24 oktober 2012 om 16:56
Als het een half jaar zo is en je bent zo lang bij elkaar dan is het toch nog niet echt een reden om echt uit elkaar te gaan? En is er zicht op dat hij van z'n AD afkomt?
Desaltniettemin lijkt het me vreselijk zo'n seksloze man. Heb je er weleens buiten verleiden ect een gesprek met hem over hoe hij het zou willen/wel weer zin zou kunnen krijgen.
Ik had ook eens een medicijn verhoging (risperdal) en had toen minder libido/kwam minder snel klaar. Maar op den duur verminderde die effecten zeker wel. Kan dat ook met AD. Bovendien toen ik afbouwde, kwam al mijn onderdrukte sekslust naarboven!
Maar toen zaten we niet op twee keer per maand, maar jullie zijn ook heel lang bij elkaar. Dan zou het toch kunnen zo'n periode? En misschien als je met hem erover praat dat hij zegt dat je hem even niet meer moet verleiden. En dat hij dan sneller naar jou toe zou komen omdat hij dan weer zin krijgt. (of hij zegt wat anders waar je wat aan hebt). Succes in elk geval!
Desaltniettemin lijkt het me vreselijk zo'n seksloze man. Heb je er weleens buiten verleiden ect een gesprek met hem over hoe hij het zou willen/wel weer zin zou kunnen krijgen.
Ik had ook eens een medicijn verhoging (risperdal) en had toen minder libido/kwam minder snel klaar. Maar op den duur verminderde die effecten zeker wel. Kan dat ook met AD. Bovendien toen ik afbouwde, kwam al mijn onderdrukte sekslust naarboven!
Maar toen zaten we niet op twee keer per maand, maar jullie zijn ook heel lang bij elkaar. Dan zou het toch kunnen zo'n periode? En misschien als je met hem erover praat dat hij zegt dat je hem even niet meer moet verleiden. En dat hij dan sneller naar jou toe zou komen omdat hij dan weer zin krijgt. (of hij zegt wat anders waar je wat aan hebt). Succes in elk geval!
woensdag 24 oktober 2012 om 20:34
woensdag 24 oktober 2012 om 20:41
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 15:48:
als hij zo depri is en die pillen zo zwaar zijn en wil mij niet geven wat ik wil laat hem dan zo mans zijn om mij dat dan zelf op te laten lossen
maar dat mag ik dan ook weer niet
ik moet me keer op keer maar inhouden
Hoezo kan je het zelf niet oplossen? Je hebt toch twee handjes? Daarmee kan je het toch oplossen?
(vind je het zelf ook niet een beetje vreemd dat je na een half jaar slecht seksleven omdat je man depressief is, voorstelt dat jij het buiten de deur gaat zoeken? Ik ben meestal er erg voor als mensen strikte monogamie los durven te laten, maar dit is wel een hele foute reden)
als hij zo depri is en die pillen zo zwaar zijn en wil mij niet geven wat ik wil laat hem dan zo mans zijn om mij dat dan zelf op te laten lossen
maar dat mag ik dan ook weer niet
ik moet me keer op keer maar inhouden
Hoezo kan je het zelf niet oplossen? Je hebt toch twee handjes? Daarmee kan je het toch oplossen?
(vind je het zelf ook niet een beetje vreemd dat je na een half jaar slecht seksleven omdat je man depressief is, voorstelt dat jij het buiten de deur gaat zoeken? Ik ben meestal er erg voor als mensen strikte monogamie los durven te laten, maar dit is wel een hele foute reden)
Zeg maar Spijker.
woensdag 24 oktober 2012 om 20:52
Ik kan niet mee praten over medicijn gebruik.
Mijn vrouw is een bloedmooie vrouw. Haar libido is heel erg laag. Ik heb een normale behoefte. We zijn getrouwd en hebben kinderen.
Buiten de sex/ intimiteit om hebben we een perfecte relatie.
Maar het is heel frustrerend dat er weinig (+\-8x per jaar) sex is.
Vele gesprekken zijn er gevoerd, zonder succes.
Ik snap je frustratie maar al te goed, heel goed zelfs. Maar als het niet aan zijn medicijn gebruik ligt dan ben ik bang voor je dat het niet beter gaat worden.
Mijn vrouw is een bloedmooie vrouw. Haar libido is heel erg laag. Ik heb een normale behoefte. We zijn getrouwd en hebben kinderen.
Buiten de sex/ intimiteit om hebben we een perfecte relatie.
Maar het is heel frustrerend dat er weinig (+\-8x per jaar) sex is.
Vele gesprekken zijn er gevoerd, zonder succes.
Ik snap je frustratie maar al te goed, heel goed zelfs. Maar als het niet aan zijn medicijn gebruik ligt dan ben ik bang voor je dat het niet beter gaat worden.
donderdag 25 oktober 2012 om 09:44
Je man is depressief schrijf je ergens. Met of zonder AD is het dan toch niet zo raar dat zijn libido wat lager ligt de laatste maanden? Een depressie is een ingrijpend iets hoor! En in dat licht vind ik 2x in de maand niet eens zo heel weinig eerlijk gezegd. Als je al zolang samen bent kan dat toch geen reden zijn om vreemd te gaan of uit elkaar te gaan?? Ik heb jaren terug ook wel eens door ziekte een heel jaar geen behoefte gehad aan seks maar mijn man had daar juist begrip voor en heeft altijd gezegd dat dat wel terug zou komen als ik eenmaal weer lekker in mijn vel zou zitten en zo is het ook gegaan! Ik heb nooit druk gevoeld om toch seks te hebben gelukkig en mijn libido is nu hoger dan ooit;)
Jij praat je man bijna een complex aan terwijl hij er misschien wel helemaal niks aan kan doen. Blij dat ik niet met jou getrouwd ben zeg!
Jij praat je man bijna een complex aan terwijl hij er misschien wel helemaal niks aan kan doen. Blij dat ik niet met jou getrouwd ben zeg!
donderdag 25 oktober 2012 om 11:49
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 16:34:
k denk er aan ,
om het ergens anders te zoeken,
maar het echt doen?
nee ik denk dat ik daarvoor toch teveel waarde hecht aan mijn trouwgeloftes
Als je meedeelt dat je erover denkt een seks vriendje erbij te zoeken, dan is in ieder geval duidelijk hoe hoog het bij jou zit. Of je dat van mag je man is de vraag.
Verder zijn de pillen of de pornofilmpjes niet verantwoordelijk voor je relatie, je(/hij) blijft gewoon zelf verantwoordelijk daarvoor.
k denk er aan ,
om het ergens anders te zoeken,
maar het echt doen?
nee ik denk dat ik daarvoor toch teveel waarde hecht aan mijn trouwgeloftes
Als je meedeelt dat je erover denkt een seks vriendje erbij te zoeken, dan is in ieder geval duidelijk hoe hoog het bij jou zit. Of je dat van mag je man is de vraag.
Verder zijn de pillen of de pornofilmpjes niet verantwoordelijk voor je relatie, je(/hij) blijft gewoon zelf verantwoordelijk daarvoor.
donderdag 25 oktober 2012 om 11:55
Hij slikt medicatie voor zijn depressie, is dus ziek en depressief!
Kan je daar niet meer begrip voor hebben? Bespreek het eens met de huisarts, mogelijk kan hij medicatie krijgen om dit op te lossen en anders zie ik dit als in voorspoed en tegenspoed, soms zijn er omstandigheden dat je lust minder is zoals nu nu hij medicatie slikt omdat hij blijkbaar depressief is.
Je zegt dat hij aangeeft dat hij je mooi vind, zijn verminderde lust heeft dus denk ik een andere oorzaak, zijn ziekte. zie zijn afwijzing niet als afwijzing van jou, soms heeft geen zin niets met je partner te maken.
en even langs bouwvakkers lopen geeft snel genoeg aan dat er aan jou niets mankeerd en je zeker niet hoeft vreemd te gaan om te worden bevestigd in je vrouw zijn en begeerd gevoeld worden.
Kan je daar niet meer begrip voor hebben? Bespreek het eens met de huisarts, mogelijk kan hij medicatie krijgen om dit op te lossen en anders zie ik dit als in voorspoed en tegenspoed, soms zijn er omstandigheden dat je lust minder is zoals nu nu hij medicatie slikt omdat hij blijkbaar depressief is.
Je zegt dat hij aangeeft dat hij je mooi vind, zijn verminderde lust heeft dus denk ik een andere oorzaak, zijn ziekte. zie zijn afwijzing niet als afwijzing van jou, soms heeft geen zin niets met je partner te maken.
en even langs bouwvakkers lopen geeft snel genoeg aan dat er aan jou niets mankeerd en je zeker niet hoeft vreemd te gaan om te worden bevestigd in je vrouw zijn en begeerd gevoeld worden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
donderdag 25 oktober 2012 om 13:40
quote:doddie schreef op 25 oktober 2012 @ 11:55:
Hij slikt medicatie voor zijn depressie, is dus ziek en depressief!
Kan je daar niet meer begrip voor hebben?
Ik weet niet of je nou op mij of Evelyn reageert. Een hoeveelheid begrip lijkt me zeker van toepassing. Maar dan moet de depressie eindig zijn of de medicijnen eindig. Anders is er geen uitzicht... Hoe dat aanvoelt bij E weet ik niet.
En ook al ben je ziek, dan ben je zelf er ook verantwoordelijk voor om beter te worden. analogie:Als je met alcohol in een auto stapt dan ben jij (niet de alcohol) er voor verantwoordelijk als je tegen een boom rijdt.
Als je met AD pillen in een een relatie zit dan zul je wellicht bewuster erop moeten reageren dat de sex niet meer helemaal automatisch als vanouds gaat. En dat raakt 2 personen....
Maar goed, dit soort uitspraken heeft pas zin als Evelyn de mogelijkheid heeft dit te communiceren met partner.
Hij slikt medicatie voor zijn depressie, is dus ziek en depressief!
Kan je daar niet meer begrip voor hebben?
Ik weet niet of je nou op mij of Evelyn reageert. Een hoeveelheid begrip lijkt me zeker van toepassing. Maar dan moet de depressie eindig zijn of de medicijnen eindig. Anders is er geen uitzicht... Hoe dat aanvoelt bij E weet ik niet.
En ook al ben je ziek, dan ben je zelf er ook verantwoordelijk voor om beter te worden. analogie:Als je met alcohol in een auto stapt dan ben jij (niet de alcohol) er voor verantwoordelijk als je tegen een boom rijdt.
Als je met AD pillen in een een relatie zit dan zul je wellicht bewuster erop moeten reageren dat de sex niet meer helemaal automatisch als vanouds gaat. En dat raakt 2 personen....
Maar goed, dit soort uitspraken heeft pas zin als Evelyn de mogelijkheid heeft dit te communiceren met partner.
donderdag 25 oktober 2012 om 22:29
vrijdag 26 oktober 2012 om 12:44
Eens met Doddie.
Een depressie is verschrikkelijk omdat je gewoon niets KAN. Het is niet uit te leggen aan iemand die niet zo diep heeft gezeten.
Je hebt eenvoudig geen controle meer over je gemoedstoestand. Eenvoudige dagelijkse dingen worden een grote opgave. Iets als "bij familie/vrienden langsgaan" kan een onmogelijkheid worden. Simpelweg omdat je het gewoon niet KAN.
@TO: verdiep je wat meer in deze ziekte als je dat niet al deed. Idd, bespreek het met de huisarts. Schik je in je "lot" voor nu, als je dat kunt opbrengen. Maar begrijp dat de toekomst van jullie relatie afhangt van jouw bereidwilligheid om, voor nu, je seksualiteit op een lager pitje te zetten. Misschien toch dat speeltje te kopen, want dat kan/mag hij je ook weer niet ontzeggen.
Deze situatie is eigenlijk een "stresstest" voor je relatie. Hoe sterk die is, kun je nu zien...
-
Een depressie is verschrikkelijk omdat je gewoon niets KAN. Het is niet uit te leggen aan iemand die niet zo diep heeft gezeten.
Je hebt eenvoudig geen controle meer over je gemoedstoestand. Eenvoudige dagelijkse dingen worden een grote opgave. Iets als "bij familie/vrienden langsgaan" kan een onmogelijkheid worden. Simpelweg omdat je het gewoon niet KAN.
@TO: verdiep je wat meer in deze ziekte als je dat niet al deed. Idd, bespreek het met de huisarts. Schik je in je "lot" voor nu, als je dat kunt opbrengen. Maar begrijp dat de toekomst van jullie relatie afhangt van jouw bereidwilligheid om, voor nu, je seksualiteit op een lager pitje te zetten. Misschien toch dat speeltje te kopen, want dat kan/mag hij je ook weer niet ontzeggen.
Deze situatie is eigenlijk een "stresstest" voor je relatie. Hoe sterk die is, kun je nu zien...
-