ik ontplof

24-10-2012 15:09 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
omdat ik gewoon geen seks heb met mijn man

te moe geen zin hoofdpijn weetikveelwat

ik ben het beu ik wil seks!

heb hem al gevraagd of hij het dan ok vind dat ik het ergens anders zoek omdat hij mij niet geeft wat ik wil ,

dat vind hij niet oke



ben ik nou egoistisch?



ik voel me gewoon niet vrouw meer ,

ik voel me niet aantrekkelijk meer



ik ben het ook spuugbeu om altijd zelf maar alle initiatief te moeten nemen,

anders komt het er dus helemaal niet van



ik geef het soms smiddags al aan,

anders na het eten als de kleine op bed ligt

hij gaat er gewoon niet op in



ik kan wel janken



en nu?

zo door gaan?



of gewoon vreemdgaan dan maar ondanks dat ik weet dat hij dat niet wil?



kijk het is echt niet mijn ding en ben er fel op tegen om vreemd te gaan,

maar als je op deze manier je huwelijk misschien kunt redden...

of klopt mijn visie niet?



want om nou te gaan scheiden omdat hij een tijd geen behoefte meer heeft (aan mij in elk geval dan)





ik weet het echt niet meer
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 15:28:



daikan tsja dat is het toch al en als in binnen de deur geen seks krijg zal ik op den duur toch echt buiten de deur gaan zoeken



Gegeven dat hij het niet ok vindt, wordt het dan wel tijd om je relatie te verbreken, als je duurzaam buiten de deur wilt gaan neuken. Je kan van hem zeggen wat je wilt, en je situatie is natuurlijk niet tof, maar ik vind dat als hij het niet ok vindt, je hem voor een keuze moet stellen (zelfs al kan hij je verwachtingen niet waarmaken) voor je wat gaat doen. Mooi gefilosofeer over je huwelijk redden enzo, maar zo probeer je volgens mij je gedrag te rechtvaardigen zodat je schijnbaar het nuttige met het aangename kan combineren.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, dus het is helemaal niet zo dat je compleet seksloos door het leven gaat. En begeerd worden, tsja... het probleem met begeren is dat het altijd gaat om iets dat je (nog) niet hebt. Dus ja, andere mannen begeren je, omdat ze het nog niet hebben gehad. Wees blij dat hij je aantrekkelijk vindt, dat tegen je zegt en lief voor je is.

En als het om het spelen gaat: flirt en speel een beetje met de aantrekkingskracht die je (kennelijk) uitoefent op andere mannen. Geniet ervan dat ze seks met je zouden willen hebben, en hou het daar dan bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 24 oktober 2012 @ 15:33:

hij slikt intussen medicatie voor depressie

---------------------------------------------------------

Dan kan de arme man het niet helpen.

AD is een libidokiller.Dat zou hem er niet van moeten weerhouden om zijn partner normaal te bejegenen. AD is geen excuus om dan maar helemaal nergens meer voor open te staan.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Alle reacties Link kopieren
quote:FionA06 schreef op 24 oktober 2012 @ 15:31:

Oei, je laatste bericht klinkt niet zo heel erg aantrekkelijk.



Ik vind 2x per maand nog wel meevallen trouwens. Het is zeker niet veel, maar nou ook weer niet zo dramatisch als jij het laat overkomen.





voor mij is dat wel dramatisch



en al helemaal als ik elke dag tegen hem zeg dat ik zin heb en hem probeer over te halen en hij mij gewoon links laat liggen
quote:Eindeloos schreef op 24 oktober 2012 @ 15:33:

hij slikt intussen medicatie voor depressie

---------------------------------------------------------

Dan kan de arme man het niet helpen.

AD is een libidokiller.Klopt, maar een depressie ook. Dus ik vind dat zelfs als de AD niet de (belangrijkste) boosdoener zijn, het nog niet 100% in de schoenen van manlief geschoven kan worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:FionA06 schreef op 24 oktober 2012 @ 15:36:

[...]





Dat zou hem er niet van moeten weerhouden om zijn partner normaal te bejegenen. AD is geen excuus om dan maar helemaal nergens meer voor open te staan.dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 15:28:

iedereen wil toch begeerd worden of niet soms?Heb je al laten testen of jij niet degene bent die aan de AD moet?
Bah
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 15:37:

[...]





voor mij is dat wel dramatisch



en al helemaal als ik elke dag tegen hem zeg dat ik zin heb en hem probeer over te halen en hij mij gewoon links laat liggenDaar zou ik toch echt mee ophouden. Zeuren zeuren en nog eens zeuren gaat je echt niet helpen. Het werkt over het algemeen alleen maar averechts.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 15:37:

[...]





voor mij is dat wel dramatisch



en al helemaal als ik elke dag tegen hem zeg dat ik zin heb en hem probeer over te halen en hij mij gewoon links laat liggen



Ja maar als je er zoveel druk op legt snap ik wel dat die man niet meer zin krijgt hoor. Jeetje, ik zou ook pissig worden als ik elke dag lastiggevallen zou worden door mijn partner.

Heb je wel eens geprobeerd om er een tijdje niet mee bezig te zijn naar hem toe?
Listen very carefully, I shall say this only once.
Alle reacties Link kopieren
Eens met FionA, het is geen excuus om nergens meer voor open te staan... maar iets meer begrip van TO's kant kan ook geen kwaad. Die medicijnen zijn nu eenmaal heftig. Hij wil op dit moment geen polonaise aan zijn lijf. Kun je daar niet mee leven, en heb je er geen vertrouwen in dat het beter gaat worden, ga dan bij hem weg. Kinderachtig gedoe zeg; je gaat je relatie echt niet redden door met iemand anders het bed in te duiken. Heb dan de ballen om er een punt achter te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 15:09:



maar als je op deze manier je huwelijk misschien kunt redden...





Door vreemd te gaan? Lijkt me niet.



Ik had ook een sexloze man, gek werd ik er van. Ik moest ALTIJD het initiatief nemen. Ik kan niet invullen waar het bij jouw man aan ligt, maar bij mijn (ex)man kwam het door misbruik in zijn jeugd.



Natuurlijk kan het ook door de depressie komen en/of de AD. Er over blijven zeuren maakt het alleen maar erger denk ik. Kunnen jullie er niet gewoon over praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsyprincess schreef op 24 oktober 2012 @ 15:41:

Eens met FionA, het is geen excuus om nergens meer voor open te staan... maar iets meer begrip van TO's kant kan ook geen kwaad. Die medicijnen zijn nu eenmaal heftig. Hij wil op dit moment geen polonaise aan zijn lijf. Kun je daar niet mee leven, en heb je er geen vertrouwen in dat het beter gaat worden, ga dan bij hem weg. Kinderachtig gedoe zeg; je gaat je relatie echt niet redden door met iemand anders het bed in te duiken. Heb dan de ballen om er een punt achter te zetten.





ik heb heel veel begrip voor mijn man

maar ik zit zelf ook in een heel moeilijk parket en daar word hier ook nooit naar gekeken alles is altijd maar mijn schuld

maargoed daar gaat het nu niet om



ik vind dit heel erg makkelijk gepraat ,

als jij geil bent dan ben je geil en als jouw vent je continue links laat liggen dan word je seksueel gefrustreerd

en dat gevoel kan ik echt niet uitleggen maar het voelt gewoon alsof je er niet toe doet



als hij zo depri is en die pillen zo zwaar zijn en wil mij niet geven wat ik wil laat hem dan zo mans zijn om mij dat dan zelf op te laten lossen

maar dat mag ik dan ook weer niet

ik moet me keer op keer maar inhouden
Alle reacties Link kopieren
Depressie -> libodokiller

AD-> kan zelfs erectiestoornissen geven

Druk van partner ->nog meer libidokiller



Ik denk dat een goed gesprek al dan niet met een therapeut er bij meer voor je relatie kan doen dan het buiten de deur zoeken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvonne77 schreef op 24 oktober 2012 @ 15:46:

[...]





Door vreemd te gaan? Lijkt me niet.



Ik had ook een sexloze man, gek werd ik er van. Ik moest ALTIJD het initiatief nemen. Ik kan niet invullen waar het bij jouw man aan ligt, maar bij mijn (ex)man kwam het door misbruik in zijn jeugd.



Natuurlijk kan het ook door de depressie komen en/of de AD. Er over blijven zeuren maakt het alleen maar erger denk ik. Kunnen jullie er niet gewoon over praten?



even voor de duidelijkheid ik zeur totaal niet

ik probeer hem alleen af en toe te verleiden en word dan vervolgens gewoon weg geduwd of meneer gaat demonstratief naar boven naar bed om te slapen



erover praten wil ik best als hij ervoor open staat maar hij wil niks en laat mijn niks doen



ik ben zelf misbruikt vroeger ,

ik ben dan tegenovergestelde van jouw man want ik wil juist wel seks

maar ik krijg het niet



en dat maakt me gewoon verdrietig en gefrustreerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 24 oktober 2012 @ 15:50:





Ik denk dat een goed gesprek al dan niet met een therapeut er bij meer voor je relatie kan doen dan het buiten de deur zoeken.

Dat denk ik ook.



Hoe zeer ik je frustratie begrijp lijkt het me zeer onverstandig het buiten de deur te zoeken als jij deze relatie wilt aanhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het wel heel goed, mijn man heeft ook niet zo'n groot libido. Hier kan het ook rustig twee weken stil zijn. Maar het 'jou zelf op laten lossen' zou betekenen dat je intimiteit bij een ander gaat zoeken (en meeste vrouwen zijn niet zo goed in het scheiden van seks en liefde). Ik snap heel goed dat hij daar niet in mee wil gaan. Nogmaals, het gaat niet om de seks/ je hoogtepunt krijgen... dan zou je wel een leuk speeltje hebben gekocht. Het gaat om aantrekkingskracht, begeerte en intimiteit.Als hij je dat op dit moment niet kan (let op: KAN) geven, zul je daar genoegen mee moeten nemen, of voor jezelf kiezen en bij hem weggaan. En het zou me niet verbazen als je voor het laatste kiest, want het is inderdaad gruwelijk irritant. Mocht je daar nog niet aan toe zijn: probeer andere manieren te vinden (buiten seks) om toch die intimiteit te ervaren, wie weet ben je dan wat milder.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenevelyn schreef op 24 oktober 2012 @ 15:53:

[...]





even voor de duidelijkheid ik zeur totaal niet

ik probeer hem alleen af en toe te verleiden en word dan vervolgens gewoon weg geduwd of meneer gaat demonstratief naar boven naar bed om te slapen



erover praten wil ik best als hij ervoor open staat maar hij wil niks en laat mijn niks doen



ik ben zelf misbruikt vroeger ,

ik ben dan tegenovergestelde van jouw man want ik wil juist wel seks

maar ik krijg het niet



en dat maakt me gewoon verdrietig en gefrustreerdSnap ik helemaal. Je voelt je niet begeerd, niet gewild door je eigen partner. Ik zou je graag een goede tip geven, maar die heb ik niet. Als het voor hem totaal onbespreekbaar is, is dat wel een enorm probleem. Is het voor jou een reden om deze relatie te beeindigen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is het trouwens al zo? En hoe lang zijn jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
Alleen AD zonder therapie is vaak zinloos. Heeft hij therapie? Zo nee op aandringen anders wordt t nooit beter.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
[quote]gypsyprincess schreef op 24 oktober 2012 @ 15:55:

Ik begrijp het wel heel goed, mijn man heeft ook niet zo'n groot libido. Hier kan het ook rustig twee weken stil zijn. Maar het 'jou zelf op laten lossen' zou betekenen dat je intimiteit bij een ander gaat zoeken (en meeste vrouwen zijn niet zo goed in het scheiden van seks en liefde). Ik snap heel goed dat hij daar niet in mee wil gaan. Nogmaals, het gaat niet om de seks/ je hoogtepunt krijgen... dan zou je wel een leuk speeltje hebben gekocht. ]



moet ik dan een speeltje gaan kopen ondanks dat ik weet dat hij dat niet wil?





@yvonne als dit nog lang zo door gaat denk ik wel ja



@gypsy een halfjaar ongeveer nu, we zijn bijna 2 jaar getrouwd en 5 jaar samen

we hebben gezamelijk sessies en ik individueel ,

hij is individueel gestopt helaas ,

ik had dat niet gewild maar ik kan hem niet dwingen
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 24 oktober 2012 @ 15:33:

hij slikt intussen medicatie voor depressie

---------------------------------------------------------

Dan kan de arme man het niet helpen.

AD is een libidokiller.Nou, ik ken mensen die er juist helemaal op los gingen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Das een lastige situatie waar je in zit.



Blijf praten met je man. Dat jij je niet begeerd voelt door hem.

en ik vind een afwijzing dus het echte weg duwen echt heel pijnlijk, althans zo zou ik het ervaren.



Als er geen intimiteit is, geen sex... hoe lang nog voordat je een slippertje maakt. Wij ( mensen) hebben behoefte aan intimiteit, verlangens, sex.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladytruckster schreef op 24 oktober 2012 @ 16:12:

[...]





Nou, ik ken mensen die er juist helemaal op los gingen hoor.



ikzelf ook , jaren geleden hoor ,

ik was een jaar of 15 ,

mijn libido werd er ook echt niet minder van ,

maar ik ken zeker wel mensen waar dat wel zo bij was





ik heb echt geen idee hoe lang nog,

ik denk er aan ,

om het ergens anders te zoeken,

maar het echt doen?

nee ik denk dat ik daarvoor toch teveel waarde hecht aan mijn trouwgeloftes
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je samen met een huisarts/relatietherapeut gaan praten. Daarmee geef je ook aan hoe serieus het is voor je, zeker omdat hij er gewoon niet over wil praten. Hij sluit je buiten, en dat is pijnlijk. Hij kan moeilijk verwachten dat jij braaf wacht op antwoorden en jouw gevoelens opzij schuift. Een depressie is vreselijk, AD kan ook nare bijwerkingen hebben op hoe je bent en reageert. Ik denk dat het goed is jullie te laten informeren hoe jullie hiermee om kunnen gaan, en weer nader tot elkaar kunnen komen zeg maar.



Stel, hij wil dat echt niet... Sja. Aan jou de keus of je daarmee kan leven, met het risico op dat het uitzichtloos blijft.
Alle reacties Link kopieren
starlighter ,

dat was wat ik zocht, buitensluiten inderdaad



ja ik ga het morgen zeker voorleggen



depressie is heel erg,

geloof dat ik het zelf ook een beetje heb,

ben mijn moeder verloren dit jaar ,

sindsdien heb ik juist nog meer behoefte aan intimiteit dan anders vraag me niet waarom ik snap er zelf ook niets van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven