Ik voel me vernederd

09-02-2019 03:07 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik zit me af te vragen waarom ik een topic open. Ik lees al lang mee maar ben niet zo actief met reageren. Maar nu moet me toch iets van het hart, misschien gewoon om het van me af te schrijven.

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een nare break-up gehad met mijn ex. Voor mij is het nu allemaal prima maar daarna heb ik een "wilde" periode gehad. Ik ben met verschillende mannen naar bed geweest, soms zonder bescherming. Dom, dat weet ik, en ik heb daar nu ook een punt achter gezet. Ik heb een SOA-test gedaan, die was gelukkig negatief en ik heb me voorgenomen om geen onveilige seks meer te hebben, Altijd met condoom dus.

Uit mijn wilde periode is een scharrel blijven hangen, we bleven contact houden en dat was gezellig. Hij is wel degene met wie ik onbeschermde seks heb gehad en ik heb hem dan ook verteld dat ik dat niet meer wilde. In het beginstadium hebben we het wel met condoom gedaan dus ik verwachtte geen problemen. Hij vond dit lastig, hij vindt het zonder condoom veel lekkerder en snapte niet waarom ik dat nu ineens wilde. Na een tijd discussie hierover heb ik hem een ultimatum gegeven: seks met condoom of helemaal niet. Hij koos voor het eerste en zei te snappen waarom ik dat wilde.

Afgelopen avond was hij hier en we zijn in bed beland. In eerste instantie hebben we het met condoom gedaan maar op een gegeven moment deed hij hem af en zei "dat het toch veel lekkerder zonder was". Terwijl we bezig waren met seks deed hij het dus zonder condoom. Ik heb gezegd dat ik dit niet wilde, heb geprobeerd om hem van me af te duwen toen hij niet stopte, maar hij is groter, sterker en zwaarder dan ik ben dus dat lukte niet. Toen het niet lukte om hem van me af te duwen begon ik te huilen en heb gezegd dat ik dit écht niet wilde. Vervolgens legde hij zijn hand over mijn mond en ging door, tot hij klaar kwam. Dat duurde niet lang, ik denk maar een paar minuten. Daarna ben ik weg gelopen en ben onder de douche gestapt, zonder iets te zeggen. Enige wat hij nog zei is "sorry, ik liet me gaan", daarna is hij naar huis gegaan.

Nu zit ik huilend op de bank, me afvragend wat ik fout heb gedaan. Nee, het was niet verstandig om in eerste instantie onveilige seks te hebben maar ik voel me nu een beetje vernederd. Het voelt in ieder geval fijn om het op te schrijven.
anoniem_382553 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 12:39
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
09-02-2019 20:17
Wat????? ..................... laat maar, heb geen zin in een ban en die krijg ik gegarandeerd als ik zeg hoe ik over jouw reactie denk.

TO, trek je dit soort opmerkingen niet aan: ik geloof je wél en heb ontzettend met je te doen :hug:
Heel erg lief, dank je wel. De reacties van anderen ook trouwens, het doet me erg goed. :rose:

Wat betreft die vriendin: ik vond haar uitleg over fight-flight-freeze erg verhelderend. Zij zei ook: het is geen kwestie van goed of fout, iedereen reageert op zijn of haar eigen manier, afhankelijk van iemands persoonlijkheid, omstandigheden etc.

Wel zei ze dat het belangrijk is om het er met mensen over te hebben (zoals hier) en om leuke dingen te blijven doen. Morgen gaan we in ieder geval samen lunchen, vanavond moest ze weg naar de 75e verjaardag van haar moeder.
Heel veel sterkte TO. En bel even met het eerder genoemde centrum. Best kans dat er inderdaad nog bewijs aanwezig is.
Die in Nijegen is 24 uur per dag open. Mocht je dat willen kunnen zij ook contact
leggen met politie voor je.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin die langs is geweest appt net dat ze contact heeft gehad met een bevriende arts op de eerste hulp. Die zei dat de kans dat er sporen worden aangetroffen klein is als je gedoucht hebt maar zeker erg klein als je al geplast hebt. Wat ik al meerdere keren gedaan heb.

Maar goed, op mijn lijstje staat: hem appen en kijken wat hij terug stuurt en eventueel nog contact opnemen met het centrum seksueel geweld.

Het doet me erg goed om het kwijt te kunnen. Hier maar ook bij die vriendin.
WatNu1982 schreef:
09-02-2019 22:21
Heel erg lief, dank je wel. De reacties van anderen ook trouwens, het doet me erg goed. :rose:

Wat betreft die vriendin: ik vond haar uitleg over fight-flight-freeze erg verhelderend. Zij zei ook: het is geen kwestie van goed of fout, iedereen reageert op zijn of haar eigen manier, afhankelijk van iemands persoonlijkheid, omstandigheden etc.

Wel zei ze dat het belangrijk is om het er met mensen over te hebben (zoals hier) en om leuke dingen te blijven doen. Morgen gaan we in ieder geval samen lunchen, vanavond moest ze weg naar de 75e verjaardag van haar moeder.
Fijn dat je zo'n goede vriendin hebt die je bijstaat, wel heel jammer dat ze vanavond niet bij je kan blijven. Ben je nu alleen thuis?

Ik zou je alleen nog willen zeggen dat je -mocht je opeens even heel graag met iemand willen praten al is het midden in de nacht- je altijd terecht kunt bij de Luisterlijn, daar zitten getrainde mensen die alle tijd voor je nemen. Chatten kan ook als je niet wil praten, je bent en blijft anoniem.

Hier een linkje hoe ze te bereiken: https://www.deluisterlijn.nl/

Heel veel sterkte nogmaals, goed hoe je vriendin heeft uitgelegd en fijn dat dat je goed heeft gedaan, beddengoed en ondergoed ingepakt.. prima!

ps: blijf gewoon hier schrijven als dat je helpt, zoals je ziet nemen mensen je op een hele enkele uitzondering na wel degelijk serieus en leven met je mee.. ook de komende dagen kan je daar wellicht steun aan hebben. Die appjes nog pff... niet makkelijk, hopelijk kan je dat doen met je vriendin erbij; het lijkt me heel heftig om toch contact op te moeten nemen met die creep om bewijs te verzamelen. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
09-02-2019 23:08
Fijn dat je zo'n goede vriendin hebt die je bijstaat, wel heel jammer dat ze vanavond niet bij je kan blijven. Ben je nu alleen thuis?
Ja, ik ben nu alleen thuis. Vriendin bood wel aan om de verjaardag van haar moeder af te zeggen maar dat vind ik echt te veel gevraagd. Ik red me ook wel, we hebben samen op het laatst ook nog wat neutrale series op Netflix opgezocht die ik kan kijken en we hebben afgesproken dat ik altijd kan bellen als het niet gaat.

Overigens heb ik nog meer vriendinnen die ik zou kunnen bellen, die het ongetwijfeld heel erg zouden vinden, langs zouden komen en hier waarschijnlijk zouden willen blijven maar ik had van haar even nuchter advies nodig.
WatNu1982 schreef:
09-02-2019 22:44
Vriendin die langs is geweest appt net dat ze contact heeft gehad met een bevriende arts op de eerste hulp. Die zei dat de kans dat er sporen worden aangetroffen klein is als je gedoucht hebt maar zeker erg klein als je al geplast hebt. Wat ik al meerdere keren gedaan heb.

Maar goed, op mijn lijstje staat: hem appen en kijken wat hij terug stuurt en eventueel nog contact opnemen met het centrum seksueel geweld.

Het doet me erg goed om het kwijt te kunnen. Hier maar ook bij die vriendin.
Huh?

Wat ben je van plan te appen naar hem en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hem eigenlijk niet appen maar het was voor mij gisteren best heftig en ik vraag me af hoe hij dat ervaren heeft.

Hij is geen gestoorde, gewelddadige psychopaat die je in elkaar slaat, vastbindt en verkracht maar hij is wél een grens over gegaan.

Maar goed, ik wil nu echt geen contact met hem.
WatNu1982 schreef:
09-02-2019 23:27
Ik wil hem eigenlijk niet appen maar het was voor mij gisteren best heftig en ik vraag me af hoe hij dat ervaren heeft.

Hij is geen gestoorde, gewelddadige psychopaat die je in elkaar slaat, vastbindt en verkracht maar hij is wél een grens over gegaan.

Maar goed, ik wil nu echt geen contact met hem.
Aan je verkrachter vragen hoe hij de verkrachting ervaren heeft is op zijn zachtst gezegd bijzonder gedrag.
Hij vond het maar al te fijn dat hij aan zijn trekken is gekomen en de manier waarop boeit hem verder weinig, precies zoals het een verkrachter betaamt.
En hij is wel degelijk gestoord. Een normaal mens is namelijk niet tot zoiets instaat.

Waarom ben je de situatie aan het downplayen?
WatNu1982 schreef:
09-02-2019 23:17
Ja, ik ben nu alleen thuis. Vriendin bood wel aan om de verjaardag van haar moeder af te zeggen maar dat vind ik echt te veel gevraagd. Ik red me ook wel, we hebben samen op het laatst ook nog wat neutrale series op Netflix opgezocht die ik kan kijken en we hebben afgesproken dat ik altijd kan bellen als het niet gaat.

Overigens heb ik nog meer vriendinnen die ik zou kunnen bellen, die het ongetwijfeld heel erg zouden vinden, langs zouden komen en hier waarschijnlijk zouden willen blijven maar ik had van haar even nuchter advies nodig.
Prima, doen waar JIJ je goed bij voelt, en fijn dat je haar i.i.g. kan bellen als je daar behoefte aan hebt.
Kan me ook voorstellen dat je nu liever even wat gaat Netflixen, wat te drinken erbij, mss wat lekkers te eten.. Hou je taai!
@Soulsista: misschien kan je beter even het hele topic doorlezen voor je begint met je commentaar...

Slaat echt nergens op wat je zegt; er is een andere reden om hem e.e.a. toe te laten geven zwart op wit. Even de moeite nemen om alles te lezen, dan oordelen.
Of gewoon niks zeggen, kan ook hè :roll:
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
09-02-2019 23:42
Prima, doen waar JIJ je goed bij voelt, en fijn dat je haar i.i.g. kan bellen als je daar behoefte aan hebt.
Kan me ook voorstellen dat je nu liever even wat gaat Netflixen, wat te drinken erbij, mss wat lekkers te eten.. Hou je taai!
Thanx! Ik ben crazy ex-girlfiend aan het kijken op Netflix met wat eten en drinken erbij. Dat had vriendin voor me meegenomen, goed voor jezelf zorgen zei zij ook!

@Soulsista, jouw post zet me weer aan het denken. Ik snap gewoon écht niet waarom hij dit gedaan heeft maar misschien ben ik daar naïef in. Of wil ik het niet geloven ofzo.
Ach vrouw :hug: Wat vreselijk dit. Ik ben het met de meeste mensen het eens.

Een dikke knuffel en ik hoop dat je met de tijd hetgeen doet wat voor jou goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
09-02-2019 23:47
@Soulsista: Slaat echt nergens op wat je zegt; er is een andere reden om hem e.e.a. toe te laten geven zwart op wit. Even de moeite nemen om alles te lezen, dan oordelen.
Of gewoon niks zeggen, kan ook hè :roll:
Hem appen om hem te laten bekennen is erg verleidelijk. Ik ben alleen bang dat als hij dat niet doet, het nog vervelender wordt. Als hij het ontkent zeg maar. Lijkt me heel pijnlijk.
WatNu1982 schreef:
09-02-2019 23:48
Thanx! Ik ben crazy ex-girlfiend aan het kijken op Netflix met wat eten en drinken erbij. Dat had vriendin voor me meegenomen, goed voor jezelf zorgen zei zij ook!

@Soulsista, jouw post zet me weer aan het denken. Ik snap gewoon écht niet waarom hij dit gedaan heeft maar misschien ben ik daar naïef in. Of wil ik het niet geloven ofzo.
Ja, je bent onwijs naïef.

Mannen verkrachten omdat ze een kwaaie inborst hebben en koste wat kost aan hun trekken willen komen.
Je bent toch ook geen 16 meer dat je dit zelf niet kunt bedenken mop?

Als jij zelfs na zo een vreselijke gebeurtenis het gevaar nog niet in kunt zien van deze man wordt het echt tijd om aan jezelf te gaan werken.

Dit is niet gezond.
WatNu1982 schreef:
09-02-2019 23:48
Thanx! Ik ben crazy ex-girlfiend aan het kijken op Netflix met wat eten en drinken erbij. Dat had vriendin voor me meegenomen, goed voor jezelf zorgen zei zij ook!

@Soulsista, jouw post zet me weer aan het denken. Ik snap gewoon écht niet waarom hij dit gedaan heeft maar misschien ben ik daar naïef in. Of wil ik het niet geloven ofzo.
Precies! Goed voor jezelf zorgen en wat je ook doet: niet aan jezelf gaan twijfelen!!! Echt niet doen, Netflixen en lief zijn voor jezelf.
En -afgezaagde tip maar ik schrijf het toch op- wat zou je zeggen als jouw vriendin met dit verhaal naar je toegekomen was?
Geniet van je serie en inderdaad goed voor jezelf zorgen. Lief dat je vriendin eten en drinken mee had genomen, dáár heb je echt wat aan.
Schroom niet om haar te bellen als je weer zulke gedachtes krijgt. (ik snap het niet, wil/kan het niet geloven..)
Lief zijn voor jezelf zoals je dat ook voor een ander zou zijn. Echt doen hoor! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
09-02-2019 04:50
Je voelt je vernederd, je bent verkracht. En zoals dat nu eenmaal is met verkrachting: jij vraagt je af wat jij hebt fout gedaan, terwijl hij degene is die fout zit.
+100
Meisje, je hoeft dit niet normaal te vinden. Ik adviseer je ook, ook al is dat voor jou misschien 100 mijl te ver om aangifte te doen. En ik hoop dat je dit snel achter je kunt laten, dat je van deze nare ervaring herstelt.
Je hebt het goed gedaan meis. Twijfel daar niet aan!!
Pick your battles and bloom
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
09-02-2019 04:50
Je voelt je vernederd, je bent verkracht. En zoals dat nu eenmaal is met verkrachting: jij vraagt je af wat jij hebt fout gedaan, terwijl hij degene is die fout zit.
+100
Meisje, je hoeft dit niet normaal te vinden. Ik adviseer je ook, ook al is dat voor jou misschien 100 mijl te ver om aangifte te doen. En ik hoop dat je dit snel achter je kunt laten, dat je van deze nare ervaring herstelt.
Je hebt het goed gedaan meis. Twijfel daar niet aan!!
Pick your battles and bloom
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
09-02-2019 23:58
Lief zijn voor jezelf zoals je dat ook voor een ander zou zijn. Echt doen hoor! :redrose:
Ga ik doen. En denk echt wel na over wat iedereen zegt.
Soulsista schreef:
09-02-2019 23:58
Ja, je bent onwijs naïef.

Mannen verkrachten omdat ze een kwaaie inborst hebben en koste wat kost aan hun trekken willen komen.
Je bent toch ook geen 16 meer dat je dit zelf niet kunt bedenken mop?

Als jij zelfs na zo een vreselijke gebeurtenis het gevaar nog niet in kunt zien van deze man wordt het echt tijd om aan jezelf te gaan werken.

Dit is niet gezond.
Mens hou toch op met deze TO nog een paar trappen na te geven, het is gvd net gisteravond/nacht gebeurd.. even rust is voor nu het beste denk je niet ipv zeggen dat zij wat mankeert. Wat mankeer JIJ? :facepalm: :facepalm:

Laat haar ff met rust ipv onrust te zaaien, daar heeft ze niks aan, zoveel is zeker.
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
09-02-2019 23:38
Aan je verkrachter vragen hoe hij de verkrachting ervaren heeft is op zijn zachtst gezegd bijzonder gedrag.
Hij vond het maar al te fijn dat hij aan zijn trekken is gekomen en de manier waarop boeit hem verder weinig, precies zoals het een verkrachter betaamt.
En hij is wel degelijk gestoord. Een normaal mens is namelijk niet tot zoiets instaat.

Waarom ben je de situatie aan het downplayen?
Zo zwart wit hoeft het echt niet te zijn. Er is ook grijs. Misschien (hopelijk) schaamt ie zich en heeft ie spijt.
SadButTrue999 schreef:
10-02-2019 00:08
Mens hou toch op met deze TO nog een paar trappen na te geven, het is gvd net gisteravond/nacht gebeurd.. even rust is voor nu het beste denk je niet ipv zeggen dat zij wat mankeert. Wat mankeer JIJ? :facepalm: :facepalm:

Laat haar ff met rust ipv onrust te zaaien, daar heeft ze niks aan, zoveel is zeker.
Nee dat hysterische gedoe van jou wordt To beter van en dat je haar schijnbaar aanspoort om contact te leggen met een verkrachter terwijl je weet dat ze ontzettend naïef is en beinvloedbaar.
appelientjex schreef:
10-02-2019 00:12
Zo zwart wit hoeft het echt niet te zijn. Er is ook grijs. Misschien (hopelijk) schaamt ie zich en heeft ie spijt.
Een man die zover gaat dat hij de vrouw in bedwang houdt en letterlijk de mond snoert om zijn zin er door te drukken ontbreekt het behoorlijk aan een geweten. De kans dat hij veinst spijt ervan te hebben lijkt mij daarom groter dan dat hij daadwerkelijk ook spijt ervan heeft.
Welk nut heeft het dan voor to om zijn zogenaamde
spijtbetuigenis aan te horen, het enige wat zij daarmee bewerkstelligt is dat zij zichzelf opnieuw in een kwetsbare positie manoeuvreert waarin hij haar fijn kan manipuleren en hopelijk voor hem, haar kan weerhouden om aangifte tegen hem te doen.
To is op dit moment zo aangedaan en vooral naïef dat ze alles wat hij zegt zal aangrijpen om de ernst van de situatie maar niet onder ogen te hoeven zien.

Treurig dat vrouwen zo met zich laten sollen.
Jwow schreef:
09-02-2019 07:13
Je bent slachtoffer van Stealthing! Hier is in Duitsland een politieagent voor veroordeeld. Ik plak het artikel van CNN hieronder voor je:

https://www.google.nl/amp/s/amp.cnn.com ... index.html

Tip: je hebt bewijs nodig. Ik zou hem appen met de vraag waarom hij zonder jouw toestemming condoom heeft verwijderd terwijl je dat specifiek had aangegeven niet te willen en zelfs doorging door zn hand over je mond te plaatsen terwijl je aan huilen was. Zijn antwoord op deze app zal hoogstwaarschijnlijk je bewijsmateriaal zijn.

Laat het overkomen alsof je hem gewoon wil begrijpen. 100% weet ik zeker dat ie niet denkt dat je bewijs probeert te achterhalen. :facepalm:
@Soulsista: le-zen, het hele topic. Mocht ze toch nog aangifte willen doen is dit niet helemaal onbelangrijk, snap je? Deze reactie is van een andere TO; was voor mij nieuw.

Daarom. En nu hou ik erover op; TO heeft geen behoefte aan jouw vervelende opmerkingen. Weet ik zeker.
Alle reacties Link kopieren
ik vind, kort gezegd, dat je het verplicht bent aan de vrouwen hier en aan andere vrouwen om dat mogelijke bewijs in die app te verzamelen.
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
10-02-2019 00:28
Een man die zover gaat dat hij de vrouw in bedwang houdt en letterlijk de mond snoert om zijn zin er door te drukken ontbreekt het behoorlijk aan een geweten. De kans dat hij veinst spijt ervan te hebben lijkt mij daarom groter dan dat hij daadwerkelijk ook spijt ervan heeft.
Welk nut heeft het dan voor to om zijn zogenaamde
spijtbetuigenis aan te horen, het enige wat zij daarmee bewerkstelligt is dat zij zichzelf opnieuw in een kwetsbare positie manoeuvreert waarin hij haar fijn kan manipuleren en hopelijk voor hem, haar kan weerhouden om aangifte tegen hem te doen.
To is op dit moment zo aangedaan en vooral naïef dat ze alles wat hij zegt zal aangrijpen om de ernst van de situatie maar niet onder ogen te hoeven zien.

Treurig dat vrouwen zo met zich laten sollen.

Het appen gaat niet over spijt betuigen of de waarom-vraag achterhalen, maar om bewijs te krijgen voor wat er is gebeurd. Noem het een soort bekentenis. Dat is handig als TO aangifte wil doen. Een belachelijk goede tip op de eerste pagina van dit topic. Ze komt juist voor zichzelf op door dat proberen voor elkaar te krijgen.

TO, sterkte :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven