In de war...hangover part 1

08-08-2012 01:01 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje in de war van wat er 2 weken geleden gebeurd is... ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet, en moet het echt even van me afschrijven.

Mijn vriendin A. die ik echt al jaren ken van de middelbare school nog ging samen met mij naar een feest van een oud vriendinnetje van ons waar wij alletwee nog een beetje contact mee hebben... we vonden het alletwee best leuk om haar weer eens te zien en besloten er samen naar toe te gaan...

het feest was top, de drankjes gingen er goed in... en die voelde wij ook zeker weten. De hele avond lol gemaakt geflirt met de mannen op t feest en lekker gedanst. Ik zou bij mijn vriendinnetje A. blijven slapen omdat ik de laatste trein naar huis al gemist had. Ik vond t prima. A. en ik dronken beneden nog wat drankjes en daarna besloten we naar bed te gaan... ik kroop naast haar in bed, heel normaal wat we wel al 100x gedaan hebben.. maar ineens lagen we heel dichtbij elkaar met onze hoofden... ik raakte A. haar lippen aan en voor ik het wist waren we elkaar heftig aan t zoenen. Ondertussen gingen onze kleren uit en lagen we soort van half naakt met elkaar te vozen... op een geven moment realiseerde ik wat ik aan t doen was en toen ben ik snel gestopt en soort van in slaap gevallen....

de volgende dag werd ik met een enorme kater wakker.............................................. En A ook naast mij. We keken elkaar aan en deden alsof er die nacht niks gebeurd was.. ik raapte me spullen bij elkaar en besloot zo snel mogelijk de trein naar huis te pakken..

Het was allemaal heel ongemakkelijk en apart. Daarna heb ik haar een paar dagen niet meer gesproken, en daarna gewoon contact gezocht en het gehad over dagelijkse dingen. Alsof er niks gebeurd was..en paar dagen later elkaar gewoon weer gezien.. we hebben het er nooit meer over gehad...en zijn t gewoon maar vergeten...

Het was niks voor mij en A. om dit te doen. Dus ik begrijp t ook niet helemaal vind A. wel aantrekkelijk voor een meisje maar heb een vriend en zij heeft die ook... en verder ben ik niet Bisexueel ofzo.

Ik moest dit nog even van me afschrijven ben helemaal in de war.... iemand hier ook ervaringen mee? En wat moet ik doen om onze vriendschap gewoon weer op te pakken zonder te denken over wat we die nacht gedaan hebben:O ???

(TITEL is als grap bedoeld. Hangover van de film 'the hangover'' omdat de volgende dag een behoorlijke kater was... ) Ik zet dit er maar even bij aangezien sommigen mensen niet begrijpen waarom dit de titel is.
En waarom "part one"? Ga je hierover nog een part 2, 3, 4 of misschien zelfs wel 5 over openen?
Wat dacht je van:

1. Met je vriendin afspreken en erover praten?

2. Je vriend inlichten dat je onder invloed bent vreemdgegaan.

3. Voortaan niet meer zoveel drinken?
Eh....part 1. Je verhaal triggert in de eerste zin niet eens om verder te lezen.
Huh...Part 1 ???
quote:hawkeye_jane schreef op 08 augustus 2012 @ 01:36:

Eh....part 1. Je verhaal triggert in de eerste zin niet eens om verder te lezen. Ik dacht ook al...bespaar ons alsjeblieft Part 2.
quote:luckyjane schreef op 08 augustus 2012 @ 01:29:

En waarom "part one"? Ga je hierover nog een part 2, 3, 4 of misschien zelfs wel 5 over openen?sodejuu.. wat een fijne reacties.. het was meer bedoeld als een grap de hangover... ken je de film niet???? nou grapje is verkeerd gevallen blijkbaar. Ik denk schrijf ook is een keer van me af op het forum...............
Part 64840 the day after the day after. Gaaaaaaap.
Ik ken de film niet, al ken ik hangovers wel. Daarom snap ik niet wat dat met seks te maken heeft.
Part 64840 the day after the day after. Gaaaaaaap.
quote:hawkeye_jane schreef op 08 augustus 2012 @ 01:44:

Part 64840 the day after the day after. Gaaaaaaap.En wat bedoel je daar nou weer mee? - lees het verhaal gewoon, en als je het onzin vind reageer er dan gewoon niet op.
quote:hawkeye_jane schreef op 08 augustus 2012 @ 01:45:

Ik ken de film niet, al ken ik hangovers wel. Daarom snap ik niet wat dat met seks te maken heeft.Misschien moet je niet alleen de titel lezen......
quote:le_la schreef op 08 augustus 2012 @ 01:42:

[...]

sodejuu.. wat een fijne reacties.. het was meer bedoeld als een grap de hangover... ken je de film niet???? nou grapje is verkeerd gevallen blijkbaar. Ik denk schrijf ook is een keer van me af op het forum...............

Tja, wil je nou een grappen of serieuze reacties?

Zo breng je natuurlijk zelf de boel in verwarring...

En dan krijg je deze reacties...
Hey hallo, je zit op een forum waar iedereen mag reageren. Ik reageer op hangover, niet op seks. Ik zit op mobiel dus reageer puur op de titel.
Sja.....

Je hebt gevreeen met je vriendin. Wat wil je dat wij er hier over zeggen dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:bliksemse_bende schreef op 08 augustus 2012 @ 01:48:

[...]

Tja, wil je nou een grappen of serieuze reacties?

Zo breng je natuurlijk zelf de boel in verwarring...

En dan krijg je deze reacties...Tja, zal volgende keer beter nadenken over een titel... dacht dat iedereen die film wel kenden.. helaas kan ik het niet meer wijzigen.
Hangover is toch niet opeens slang voor een enge SOA of andere akelige aandoening?
quote:le_la schreef op 08 augustus 2012 @ 01:47:

[...]

Misschien moet je niet alleen de titel lezen......Tja ik heb het verhaal gelezen en heb een serieuze reactie gegeven. Kennelijk is dat ook niet goed want je reageert alleen op de negatieve reacties.
Maar goed, je bent in de war. Vertel.
Drank maakt meer kapot dan je lief is? Vriendschap bijvoorbeeld?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou eh, le-la, ik zou het maar gewoon zien als: we waren lam en geil en snel vergeten verder.

(hoe oud ben je?)
Uhm, ik schrijf t van me af.. wat ik er echt mee wil weet ik niet. Misschien hebben anderen dit ook meegemaakt. Vraag me gewoon af hoe dit gebeurd kan zijn. En misschien een tip hoe ik onze vriendschap nu gewoon weer kan oppakken zonder dat het altijd ongemakkelijk zal zijn....... we zijn alle twee niet echt extravert. En dat het gebeurd is is echt een big happening voor ons beide.
quote:le_la schreef op 08 augustus 2012 @ 01:52:

. En dat het gebeurd is is echt een big happening voor ons beide.Heb je haar dan al gesproken?
quote:pingpang schreef op 08 augustus 2012 @ 01:32:

Wat dacht je van:

1. Met je vriendin afspreken en erover praten?

2. Je vriend inlichten dat je onder invloed bent vreemdgegaan.

3. Voortaan niet meer zoveel drinken?Ik heb over je reactie heen gelezen... sorry. Ik vind het niet echt vreemdgaan eigenlijk??? met een vriendin? Voortaan niet meer zoveel drinken is misschien wel een tip.
Ik zou er dus niet zo'n ding van maken.

Tenzij je nu 'in de war' bent omdat je het toch wel erg lekker vond en nog een keer wil....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven