ineens onverzadigbaar

25-06-2013 11:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Na een lange periode van ruim 1,5 jaar geen of heel weinig zin in sex door zwangerschap en bevalling.. Ben ik sinds enige weken ineens onverzadigbaar! Hoe kan dit?

Lastig is alleen dat ik het heel moeilijk vind in initiatief te nemen. Ik ben niet bang dat partner me afwijst want dat zal hij nooit doen (hij heeft altijd zin) schaamte, angst, onzeker dat ist allemaal niet.. Kan het slecht verwoorden. Opzich is partner natuurlijk heel gelukkig met deze verandering.. Maar hij vind het ook wel een beetje een extreme omslag! Wie ervaringen?
Ik denk dat het lastig voor je is omdat je net anderhalf jaar nauwelijks zin hebt gehad in seks. Je 'schrikt' en beetje van de omslag, je herkent jezelf er (nog) niet echt in en dat is verwarrend.

Ervaring hiermee heb ik niet, want ik heb zelf geen zwangerschap of bevalling meegemaakt. Wel hoor ik in mijn omgeving juist vaak dat behoefte aan seks en het seksleven überhaupt na het krijgen van kinderen nogal inzakt. Ik denk dat je vriend dus een gelukkig man is!

Waarschijnlijk is dit een kwestie van wennen aan de nieuwe situatie.
Misschien heeft je lichaam alle lust van de afgelopen ander half jaar opgespaard in de hormonen en gooit ie nou alles eruit?
Ben je niet bang dat je partner denkt dat je nog een kind wilt, waarna er weer een enorme droogteperiode zal gaan volgen?

Je kan slecht verwoorden waardoor je geen initiatief durft te nemen. Beter slecht verwoord dan gezwegen zou ik zeggen, dus brandt maar los!
Mooi he, de lente? Elk levend wezen voelt het kriebelen.

Soms sla je wegens omstandigheden een jaartje over. Dit jaar doet de natuur weer zijn werk. Geniet ervan. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven