irritatie na klaarkomen

06-04-2013 22:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, als man zou ik jullie wat willen vragen.

Ons sexleven is top en wij willen hier niets aan veranderen. Er valt mij echter een ding op waar mijn vrouw het antwoord niet op weet en denk dat het normaal is. Wij zijn overigens onze eerste sexpartners.

Als ze klaarkomt, wat meestal vrij heftig is, dan slaat de lust vrijwel direct om tot irritatie. Of dit nu komt door vingeren of beffen maakt niet uit, je mag er absoluut niet meer aankomen omdat haar clit dan pijn doet. Zij vindt het normaal maar ik vraag mij dat af. Penetratie direct na haar klaarkomen is geen enkel probleem. Herkent iemand dat? Dank je voor jullie reactie.
Ja. Waarom vraag jij je af of het normaal is? Heb je enig idee hoe klitgefrut voelt?
Ik herken me als vrouw zijnde wel in het gedeelte waarin ze zegt dat haar clitoris pijnlijk is na het klaarkomen.. dat heb ik zelf ook.

Nog niet eerder gebeurd, maar ik denk als iemand er bij mij aan zou gaan zitten ik ook wel chagerijnig werd ja haha

Je weet het, dus afblijven als het werk gedaan is! :P
+1
Is normaal. Ook bij mannen kan dat trouwens het geval zijn.
Normaal.
Vind jij het lekker als je vriendin doorgaat met sjorren als je net klaar gekomen bent of is de eikel dan ook gevoelig ?
quote:Snyggin schreef op 06 april 2013 @ 22:50:

Vind jij het lekker als je vriendin doorgaat met sjorren als je net klaar gekomen bent of is de eikel dan ook gevoelig ?-kwak-
Vreemd, naar de dokter ermee.

Je moest al weg zijn, wie weet kan het nog gerepareerd worden.

Ik ken een meisje die dat ook had. Ze hebben een volledig nieuwe vagina moeten installeren. Ze laat nu kleine scheetjes als ze niest. Maar misschien is dat geen antwoord op je vraag?
Brr, ik krijg altijd de rillingen als een man het over een 'clit' heeft.

(En n.a.v. de topictitel dacht ik dat je vriendin een soort zwarte weduwe was, die na de coïtus een rothumeur kreeg...)

Verder: herkenbaar. De boel wordt flink opgewreven van onder en gestimuleerd. Wees blij dat ze het pas krijgt nà het klaarkomen en niet ervoor... ik had vroeger vriendjes die zo lang door pompten dat ik de boel soms maar voortijdig afbrak. De sekssessie dus.
Hoe moet een man het dan noemen, vetplant?

Ik tref regelmatig bedpartners die er een duivels genoegen in scheppen juist niet los te laten met alle rodeo gevolgen van dien. Best leuk, zo`n worstelpartijtje moet ik eerlijk toegeven. Tot het té wordt..
Vind jij dit erg?
pluk de dag
Ooit was ik bij een partner gewend om haar éérst klaar te likken en daarna pas te penetreren. Zij heet, nat en zalig, jij een een gladde ingang. Win-win noemen we dat.
quote:Rooss4 schreef op 06 april 2013 @ 23:03:

Hoe moet een man het dan noemen, vetplant?

t..

Genotsstampertje?

Liefdesbelletje?

Puntmutsje?

Trilrietje?

Hoewel mijn vlag bij dat soort woorden in de bedstee spontaan halfstok gaat hangen.
quote:Amand schreef op 06 april 2013 @ 23:06:

Ooit was ik bij een partner gewend om haar éérst klaar te likken en daarna pas te penetreren. Zij heet, nat en zalig, jij een een gladde ingang. Win-win noemen we dat.Zoals jij 't schrijft krijg ik spontaan zin. Heb je al overwogen om mee te doen aan die 50-shades-contest?
Huh?
quote:Amand schreef op 06 april 2013 @ 23:14:

Huh?Dat je beeldend schrijft. En ik mijn vriend NU de slaapkamer in ga trekken
quote:Amand schreef op 06 april 2013 @ 23:06:

Ooit was ik bij een partner gewend om haar éérst klaar te likken en daarna pas te penetreren. Zij heet, nat en zalig, jij een een gladde ingang. Win-win noemen we dat.Dat is ook erg lekker inderdaad.
quote:vetplantje schreef op 06 april 2013 @ 23:16:

[...]

Dat je beeldend schrijft. En ik mijn vriend NU de slaapkamer in ga trekken
quote:nigned schreef op 06 april 2013 @ 22:42:

... je mag er absoluut niet meer aankomen omdat haar clit dan pijn doet. Zij vindt het normaal maar ik vraag mij dat af.

In mijn ervaring heeft een groot merendeel van de vrouwen dit. En de enkeling die aanraking van clit wel nog verdraagt direct na het orgasme doet dat alleen als het veel minder intensief is dan om tot het orgasme te komen.

Mogelijk ben ik niet representatief maar heb inmiddels wel een tikje ervaring.
Haha ik noem het een knoopje :p

Maar inderdaad afblijven als je klaar bent, is gewoon ontzettend gevoelig.
Some flies are too awesome for the wall
quote:Tedvrpl schreef op 06 april 2013 @ 23:21:

[...]

In mijn ervaring heeft een groot merendeel van de vrouwen dit. En de enkeling die aanraking van clit wel nog verdraagt direct na het orgasme doet dat alleen het veel minder intensief is dan om tot het orgasme te komen.

Mogelijk ben ik niet representatief maar heb inmiddels wel een tikje ervaring.

Mijn vrouw is de eerste waarbij dat helemaal niet hoeft. Ik lieg niet, zij kan bijna continu klaarkomen. 5 - 10 keer is geen uitzondering. En dat gaat maar door. Heerlijk.

Amand: respect Een vrouw vanop een forum het bed in praten, il faut le faire. Wel even kijken hoe lang vetplantje nu wegblijft. Dat leert ons dan weer iets over de stamina van haar vriend.
Zo gevoelig dat ik er soms zelfs misselijk van kan worden. Maar, als je doorgaat zonder te direct de 'clit' te stimuleren, zou orgasme 2 zich zomaar aan kunnen dienen. Voorzichtig weer opbouwen
quote:femselien schreef op 06 april 2013 @ 23:26:

Haha ik noem het een knoopje :p

.

Meen je dat?

Je zegt dus:'schat, niet te hard aan mijn knoopje' ?

Tijdens sex?

En zegt hij dan ook dat soort dingen, zoals: 'niet te hard op mijn eitjes bijten, liefste.'

Met alle respect, maar ik zou door het raam springen.
quote:alviraan schreef op 06 april 2013 @ 23:31:

[...]

Mijn vrouw is de eerste waarbij dat helemaal niet hoeft. Ik lieg niet, zij kan bijna continu klaarkomen. 5 - 10 keer is geen uitzondering. En dat gaat maar door. Heerlijk.

Amand: respect Een vrouw vanop een forum het bed in praten, il faut le faire. Wel even kijken hoe lang vetplantje nu wegblijft. Dat leert ons dan weer iets over de stamina van haar vriend.Volgens mij neemt ze je in de maling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven