is dit leuk???

10-10-2012 17:03 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan iemand te verrassen,mijn plan is om hem naar een hotel kamer te lokken,waar ik dan in lingerie klaar lig.

Maar goed alleen dat is een beetje saai,hoe kan ik het extra opleuken???

En hoe kan ik hem daarheen lokken,zonder gelijk een kamer nummer door te geven,dan weet hij al genoeg natuurrlijk..

Moet ik dit uberhaupt wel doen,zonder dat we een relatie hebben???
Ga je een man verrassen? Dan is klaarliggen in lingerie meer dan genoeg. Benen wijd en gaan, dan hoef je niks op te leuken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2012 @ 17:05:

Ga je een man verrassen? Dan is klaarliggen in lingerie meer dan genoeg. Benen wijd en gaan, dan hoef je niks op te leuken.
Weet je zeker dat ie door jou verleid wil worden?

Dan kun je zoiets best doen, spreek je toch gewoon af voor een hapje of drankje en sla je dan je slag.
Wordt denk ik lastig om hem naar je kamer te lokken, waar jij in lingerie klaarligt, zonder kamernummer door te geven..
ja ik ga dr vanuit dat die dat wel leuk vind,al denk ik wel dat hij zich een beetje ongemakkelijk zal voelen,maar goed dat is wel schattig dan...ik zat te denken misschien een latex setje of zou dat afschrikken?

Ik wil het niet zo standaard namelijk
Als je al denkt dat hij zicht wat ongemakkelijk erbij voelt, zou latex denk ik wel af kunnen schrikken. En tja, wat is standaard. Ik denk dat een mooi spannend setje al genoeg is. Zou niet hele rare stoeipakjes enzo aantrekken persoonlijk.
Maak er een geocache-speurtocht van.
Bel hem op en geef hem aanwijzingen van hoe hij lopen moet. Als hij zich wel eens ongemakkelijk zou kunnen voelen dan zou ik toch echt mn best doen om hem -op zijn minst een beetje- op zn gemak te stellen. Eerst maar eens een striptease dan hoeft hij niet meteen iets te doen en kan ie even wennen aan het idee. Een idee dat bij ieder uitgetrokken keldingstuk een steeds beter idee wordt.
tja, het lijkt wel een leuk idee, maar weet je wel zeker dat betrokkene ook op dat gebied in je geïnteresseerd is? Heeft hij al eerder te kennen gegeven met je te willen vrijen? Zo niet, dan zou hij dit wel eens een beetje als opdringerig kunnen zien. Je "dwingt" hem eigenlijk tot deze volgende stap.

Even omdraaien. Ik (man) wil wel iets met een vrouw die ik heb leren kennen maar waar ik nog geen sex mee gehad heb. En nu ga ik in een leren sexpakje met gaten & openingen op de juiste plaatsen gereed liggen op een hotelbed & ontbied de vrouw in kwestie. Hoe blij zou zij daarmee zijn?
Ironbutterfly sdc, kwetsbaarheid kan niet zonder kracht
Jah die striptease is inderdaad leuk!,moet ik alleen wat aan mijn dans kunsten gaan doen!.:)
quote:Starshine schreef op 10 oktober 2012 @ 17:26:

Maak er een geocache-speurtocht van.Dan kan hij achter zijn pijltje aanlopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op bed liggen in een mooie jurk (met daaronder een spannend setje) is denk ik leuker en (minder afschrikwekkend), dan heeft hij ook nog iets "uit te pakken :)"
Oei...nog nooit sex gehad samen....dan vind ik het wel heel gewaagd!

Dan zou ik eerder een leuke "luchtiger" verassing bedenken, zoals hem naar een restaurantje/museum/intieme dansavond/salsales/etc lokken.
Ik zou dit zeker niet doen als je geen relatie hebt. Weet je eigenlijk wel of hij op die manier interesse in je heeft?

beetje lullig om een dure hotelkamer te boeken waar hij na 30 seconden naar buiten rent omdat het absoluut niet zijn bedoeling was om daar terecht te komen!
Wat een aparte verrassing!
Hahaha! Himalaya!

Ik vind het nogal goedkoop eigenlijk. Toch leuk om te verleiden en verleid te worden?
Niet doen, zo'n actie kan erg pijnlijk uitvallen voor beide partijen als hij niet op die manier in jou is geïnteresseerd.
quote:himalaya schreef op 10 oktober 2012 @ 17:05:

Ga je een man verrassen? Dan is klaarliggen in lingerie meer dan genoeg. Benen wijd en gaan, dan hoef je niks op te leuken.Zet voor alle zekerheid ook een kratje bier naast het hotelbed.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hahahaha!
.
Hoe ken je deze man? En wat als het wat wordt...hoe moet hem dan nog verleiden later in de relatie...begin langzaam in lingerie op een bed gaan liggen kan altijd nog.

Eerder een date met een knipoog verzinnen en de hotelkamer achter de hand houden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou dus echt geen dure hotel kamer nemen. Ken je niet iemand met een busje?
Als man zijnde zou ik denken "Help.....". Al zou ik al tijden fantasieën over de betreffende vrouw hebben. Zo'n mega directe aanpak zou te confronterend zijn, mits er nooit eerder bevestigende hints over en weer geweest zijn.

Zou er compleet op afknappen.

Uitnodigen voor een etentje/drankje in betreffende hotel of nabij restaurant en daarna pas je plan in uitvoering brengen, is veel erotiserender....
Je hebt geen relatie en het eerste wat je wilt doen is in lingerie in een hotelkamer gaan wachten.

Noem me ouderwets (ben al een dagje ouder) maar wat dacht je van een gesprek, cafe,kroeg,bios,etc.

En als je dan weet dat het klikt ga je verder - zeg maar The Three Date rule.

Lijkt je dat niets dan verras hem om naar hem toe te gaan en fluister in zijn oor "Neuken?".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven