is dit normaal ?
vrijdag 23 augustus 2013 om 16:56
quote:shahien schreef op 23 augustus 2013 @ 16:53:
Haha in mijn omgeving zijn genoeg dus ,
En ik geloof niet zo in de internet geburen dus bij deze met alle respect voor iedereen , hoop dat ik duidelijk zijn .Dus je zoekt hier naar een sekspartner?
Haha in mijn omgeving zijn genoeg dus ,
En ik geloof niet zo in de internet geburen dus bij deze met alle respect voor iedereen , hoop dat ik duidelijk zijn .Dus je zoekt hier naar een sekspartner?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 23 augustus 2013 om 16:57
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2013 @ 16:51:
[...]
Want omdat hoofd in de dakgoot en stuk afwas deed.
Haha lig al 3 minuten in een scheur.
Kerel, als jij die droom hebt, dan mag ik hopen voor je dat er iemand in je omgeving is die je daar mee wil helpen. Iedereen heeft zijn eigen dingetje. Ik val op die jaren 80/90 foute beach boys. Ook niet 'normaal' maar wel heel lekker.
[...]
Want omdat hoofd in de dakgoot en stuk afwas deed.
Haha lig al 3 minuten in een scheur.
Kerel, als jij die droom hebt, dan mag ik hopen voor je dat er iemand in je omgeving is die je daar mee wil helpen. Iedereen heeft zijn eigen dingetje. Ik val op die jaren 80/90 foute beach boys. Ook niet 'normaal' maar wel heel lekker.
Another Tale of Infinite Dreams
vrijdag 23 augustus 2013 om 17:15
vrijdag 23 augustus 2013 om 17:16