is dit ok?

13-09-2017 09:31 1307 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: gezien het verloop van het hele verhaal en de huidige situatie reflecteert de OP niet wat er op dit moment aan de hand is

Goedemorgen,

ik ben al een lange tijd meelezer maar nu dus toch een eigen topic, wat ik daarmee wil, geen idee, beetje reflectie.

De situatie: Mijn man en ik zijn inmiddels 10 jaar getrouwd, eigenlijk geen noemenswaardige problemen in ons huwelijk. Op seksueel gebied ging ook alles goed, we hadden regelmatig seks en die vonden we allebei prettig.

gisteren avond echter was het anders. Mijn man is normaal wel enigszins de dominantere partij op seksueel gebied, maar gisteren was hij opens heel erg dominant. Ik ben zelf niet preuts en durf best iets uit te proberen maar dit was anders. Ik vind het moeilijk om het duidelijk uit te leggen maar ik doe een poging. Wat hij wilde (en ook deed) was gewoon ontzettend hard, het is wellicht belangrijk om erbij te vermelden dat mijn man en ik een vrij groot lengte en gewichtsverschil hebben. Ik ben klein en tenger, mijn man is lang en doet aan kracht sport (om dat concreet te maken: ik weeg 61 kilo, hij 110) .
Ik was op dat moment zelf eigenlijk bang voor hem. Het was qua handelingen niet anders dan dat we normaal doen maar dan nog voelde het anders. Normaal pijp ik ook, maar grijpt hij me niet hard aan mijn hoofd vast en duwt hij zijn penis niet hard in mijn keel, normaal doen we ook verschillende standjes, maar dan draait hij me om en zwiept me niet een soort van over het bed heen. Normaal gaat hij ook nooit met zo ontzettend veel kracht bij mij naar binnen. Het was echt ontzettend hard.

Laten we zeggen dat ik het fysiek nogal een uitdaging vond, en het echt lastig vond om het fysiek bij te benen. Op een bepaald punt 'vloog' ik praktisch naar voren (hij zat achter mij, op zijn hondjes) en moest hij me dus echt met zijn armen klem zetten om ervoor te zorgen dat ik niet naar voren vloog. Ben dus ook helemaal blauw (maar ik wordt snel blauw) en het deed ook echt pijn. Niet zozeer de seks zelf, want ik had in eerste instantie wel zin, maar alles wat erom heen kwam.

Waar het nu op neerkomt, ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik heb op geen enkel moment 'nee' gezegd, ik ben dus gewoon erin meegegaan zonder protest, waarom ik dat deed, geen idee, ik weet het echt niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, ach je mag best eens wat uit proberen, en misschien vind hij het soms op die manier wel lekker. Voor mij was het fysiek moeilijk en vond ik het op sommige punten ook pijn doen, hij is groot en ik kon op een gegeven moment geen kant meer op, hij had me letterlijk klem gezet. Daarnaast was ik ook echt bang voor hem en dat vind ik geen fijn gevoel, dat heb ik nooit bij hem gehad.

We hebben het er niet over gehad (hij viel in slaap) en vanochtend ging hij eerder werken dan ik. Ik kreeg wel nog een heel gewoon appje, dus volgens mij heeft hij oprecht niet in de gaten dat ik me hier een beetje ongemakkelijk bij voel.

Nogmaals, ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar wat reflectie zou leuk zijn.
isabelles wijzigde dit bericht op 11-10-2017 09:01
2.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een negativiteit Antoon. Zulke bagger hoeft TO echt niet in haar hoofd erbij te hebben.

TO klinkt als een vrouw met haar voeten stevig op de grond. Iemand die geestelijk gezond is, iemand die goed van kwaad kan onderscheiden en iemand die niet ontzettend naïef of ondoordacht leeft.
Dus als zij heel goed beseft dat deze situatie met haar man is ontstaan door chemische rotzooi, en niet door een gedaanteverwisseling van haar man die zij al ruim 15 jaar zeer intiem kent, kan ze jouw opmerking hopelijk van haar rug laten glijden.
Isabelles, denk jij dat je man drie mannen optrommelt om jou bang te maken in de hoop dat jij hem dan belt en hij weer terug in huis mag komen wonen?

Gezien wat je schrijft over hem, zie ik dat als zeer vergezocht en alleen mogelijk als je in Meerdijk woont.
Anders denk ik echt botte pech en ondertussen een geluk bij een ongeluk.
Antoon69 schreef:
20-11-2017 15:39
Je hebt inderdaad zeer adequaat gehandeld. Om wat hij gedaan heeft heb ik niet zo'n hoge pet op van je man. Vandaar dat ik ook niet van het beste in hem uitga en het door mijn hoofd schoot dat hij dit georkestreerd heeft om jou te 'breken'. Misschien vergezocht maar het zou hem wel kunnen lukken op deze manier.
Koekoek. :bonk:

Soms ben ik echt voor een internetbrevet voor sommige mensen. En die dan afnemen.
RikM schreef:
20-11-2017 16:22
Koekoek. :bonk:

Soms ben ik echt voor een internetbrevet voor sommige mensen. En die dan afnemen.

Het klinkt vergezocht, ik weet het, maar als je erover nadenkt zou het helemaal niet zo'n onlogische zet van hem kunnen zijn.
Antoon69 schreef:
20-11-2017 16:59
Het klinkt vergezocht, ik weet het, maar als je erover nadenkt zou het helemaal niet zo'n onlogische zet van hem kunnen zijn.
Ja, in een aflevering van Bassie en Adriaan is dat niet onlogisch...
Alle reacties Link kopieren
isabelles schreef:
20-11-2017 15:48
Zazamaenade en bumba: nee hoor geen geraaskal, ik hoop ook dat dat zo is (dus dat we over een hobbel heen zijn). Man is nu naar zijn psych (hij heeft op maandag afspraak) en ik ga woensdag. Even kijken wat daar uitkomt. We hebben voor nu afgesproken het er tot nadat ik bij de psych ben geweest niet meer over te hebben. Om gewoon even tot rust te komen

Kastella: alarmsysteem hangt (geen idee hoe het werkt, man heeft het geinstalleerd maar nog niet uitgelegd). Ziet er in elk geval heel fancy uit.

Antoon: het was eigenlijk niet eens in me opgekomen, kan het me ook echt niet voorstellen. Allereerst dat hij dat zou doen, en ten tweede was hij ook echt geschrokken. Nu begin ik me dus af te vragen of ik gewoon naief ben.....Ik kan me echt niet voorstellen dat hij dat zou doen.

Verder ben ik eigenlijk wel flink boos op de inbrekers: stelletje asos, dit doe je toch gewoon niet.
niet doen Isabelles, niet aan je eigen gevoel gaan twijfelen! Je bent niet naief!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
20-11-2017 16:59
Het klinkt vergezocht, ik weet het, maar als je erover nadenkt zou het helemaal niet zo'n onlogische zet van hem kunnen zijn.
ach houdt toch op! Het tekent jouw zieke brein dat je dit uberhaupt durft te suggereren! Als je dit topic hebt gevolgd, is er niks wat ook maar het idee zou geven dat haar man hier toe in staat zou zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
20-11-2017 17:09
Als je dit topic hebt gevolgd, is er niks wat ook maar het idee zou geven dat haar man hier toe in staat zou zijn
Ben ik niet met je eens..
Antoon69 schreef:
20-11-2017 16:59
Het klinkt vergezocht, ik weet het, maar als je erover nadenkt zou het helemaal niet zo'n onlogische zet van hem kunnen zijn.
Ik denk dat jij beter even niet kunt nadenken. Of houd het dan gewoon voor je, want hier is TO echt niet mee geholpen.
RikM schreef:
20-11-2017 17:13
want hier is TO echt niet mee geholpen.

Ben ik het ook niet mee eens: ik denk dat TO beter af is zonder hem.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
20-11-2017 17:09
ach houdt toch op! Het tekent jouw zieke brein dat je dit uberhaupt durft te suggereren! Als je dit topic hebt gevolgd, is er niks wat ook maar het idee zou geven dat haar man hier toe in staat zou zijn
Dit! Isabelles ik hoop dat je dit kan negeren. Laat je niet van je pad brengen door deze onzin!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
20-11-2017 17:15
Ben ik het ook niet mee eens: ik denk dat TO beter af is zonder hem.
Hou toch op! Ik heb zelden gelezen dat 2 mensen zo volwassen, respectvol en liefdevol werken aan hun toekomst. Of die nu alleen of samen is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
20-11-2017 17:18
Hou toch op! Ik heb zelden gelezen dat 2 mensen zo volwassen, respectvol en liefdevol werken aan hun toekomst. Of die nu alleen of samen is.
In mijn ogen is de man een laffe misdadiger die opgesloten had moeten worden. Bij aangifte was de man kansloos geweest, net als het op een bijwerking van crystal meth gooien kansloos was geweest als dit voor was gekomen. En er zijn volgens mij genoeg mensen in TO's directe omgeving die er zo over denken. Hij had hier TBS voor kunnen krijgen. "respectvol en Liefdevol" mijn reet
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 20-11-2017 18:00
23.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ok Antoon, jouw mening en visie hierop is duidelijk.
Het zou je sieren om jezelf nu verder op de achtergrond te plaatsen en niet jouw mening te blijven doordrukken.
Alle reacties Link kopieren
Ha allen,

ik snap het alarmsysteem inmiddels dus dat is al winst, ook warempel nog best wel goed geslapen vannacht.

Ik heb er wel even over nagedacht maar mijn man heeft dat echt niet gedaan. Allereerst omdat ik echt niet geloof dat hij dat zou doen en ten tweede had hij op eerdere momenten zoveel mogelijkheden gehad om het zaakje te manipuleren en heeft hij dat niet gedaan. Hij had kunnen stagneren in het zoeken van zijn appartement, in het verhuizen, in het in therapie gaan, en zo verder en op alle fronten heeft hij alleen geprobeerd mij te helpen. Dus ik heb besloten er niet verder over na te denken omdat ik het gewoon niet geloof.

Antoon, 2 dingen:
1. Ik begrijp je wel, jij hebt alleen mijn verhaal gehoord, en de 15 jaar dat mijn man en ik het heel fijn samen hebben gehad, daar was je natuurlijk niet bij, je hebt alleen gehoord toen het fout ging. Dus ik begrijp dat je een oordeel vormt op basis daarvan.
2. Ik wil je graag laten weten dat ik zeker in het begin heel veel aan je gehad heb, jij was een van de weinigen die meteen zei: dit is niet ok, toen ik het zelf nog zat te bagetalliseren. Je zei dat vrij hard, en dat was eigenlijk precies wat ik nodig had. Het voordeel van een forum is dat je ook anders naar je eigen situatie gaat kijken, daar ben ik je dankbaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je goed geslapen hebt Isabel!

Hopelijk heb je morgen weer een goede sessie :)
Antoon69 schreef:
20-11-2017 16:59
Het klinkt vergezocht, ik weet het, maar als je erover nadenkt zou het helemaal niet zo'n onlogische zet van hem kunnen zijn.
Antoon, gezien al je andere berichten heb ik weinig respect voor jouw levenshouding. Dat je zoiets verzint zegt meer over jou dan over To en haar man.

Om zoiets te orkestreren en dan denken dat het goed komt tussen hen is absurd. Wat als ze het tegenovergestelde had gevoeld en juist helemaal nooit meer wie dan ook onder buurt had willen hebben? Of had je daar niet aan gedacht? Wat een zieke geest om te verzinnen dat het bewuste opzet zou zijn!

Jij denkt op ziekelijke wijze. En ik hoop dat je zelf nooit een vrouw kan kwellen met dit soort plannen. Oh wacht, dat doe je al, hier, met TO en ons. Hou op, hier doe je alleen maar kwaad mee en dat maakt de wereld voor iedereen een slechtere plek.
Niet flauw bedoeld maar TO's man is te dom om dat te kunnen bedenken
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
22-11-2017 05:25
Niet flauw bedoeld maar TO's man is te dom om dat te kunnen bedenken
Haha, nou dat hoop ik toch niet. Ik denk wel echt dat het hem gewoon niet ingevallen zou zijn.
isabelles schreef:
22-11-2017 07:19
Haha, nou dat hoop ik toch niet. Ik denk wel echt dat het hem gewoon niet ingevallen zou zijn.
Ik lees in je postst dat het een hele leuke lieve man is maar echt wel een man man. No offence maar die zijn niet slim genoeg, ik kan dat weten:-)
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
22-11-2017 09:05
Ik lees in je postst dat het een hele leuke lieve man is maar echt wel een man man. No offence maar die zijn niet slim genoeg, ik kan dat weten:-)
ik geloof je meteen...maar klopt hoor, is wel type van "goed in technische dingen, kan veel vlees eten, maar denk dat de wereld vergaat als ik de griep verkoudheid heb en heb nog nooit een verjaardag van iemand onthouden" om het maar even heel drastisch te stellen. Niet het slimme manipulatieve persoon zeg maar, waar de helft van het viva forum ooit getrouwd lijkt te zijn geweest met een narcist die op slimme slinkse wijze het zaakje manipuleerde, lijk ik dus getrouwd te zijn met iemand die daar echt veel te lomp voor is.
isabelles schreef:
22-11-2017 09:25
ik geloof je meteen...maar klopt hoor, is wel type van "goed in technische dingen, kan veel vlees eten, maar denk dat de wereld vergaat als ik de griep verkoudheid heb en heb nog nooit een verjaardag van iemand onthouden" om het maar even heel drastisch te stellen. Niet het slimme manipulatieve persoon zeg maar, waar de helft van het viva forum ooit getrouwd lijkt te zijn geweest met een narcist die op slimme slinkse wijze het zaakje manipuleerde, lijk ik dus getrouwd te zijn met iemand die daar echt veel te lomp voor is.
Nou dat bedoelde ik dus te zeggen inderdaad.

Ik ben zelf wel zon manipulatieve klootzak hahahahahahah
Alle reacties Link kopieren
Degenen die stelden dat die hele toestand met de inbraak ook een positieve kant had: de psych (en ik ook) delen die mening. Het is eigenlijk heel fijn dat dit een soort van vanzelf ging (buiten het feit dat er een poging tot inbraak was). Mijn lichaam reageerde goed (geen schrik) en emotioneel was het ook fijn. Dat er meteen twee maanden ellende uitkwam vond de psycholoog helemaal niet zorgwekkend, en ik eigenlijk ook niet, want ik had niet het gevoel dat het me 'lam sloeg', maar meer gewoon 'uithuilen' was.

Het lijkt er eigenlijk verder ook een beetje op dat ik door die inbraak wel ontzettend geschrokken was, maar eigenlijk niet echt een hele grote klap heb opgelopen. De psych vond het allemaal heel normaal hoe ik reageerde en hoe ik me nu voelde en verwacht dat dit helemaal geen negatieve consequenties zal hebben voor mijn herstel. We nemen het wel mee in de EMDR 'just to be sure' maar verder hoef ik me dus niet druk te maken.

Ik merk wel steeds meer dat ik mijn man mis, ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk dat hij niet meer bij me woont. Stiekem wil ik eigenlijk dat hij terug komt. Ik heb wel besloten daar geen actie op te ondernemen. Want ik wil eerst relatie therapie. Psycholoog vond dat op zich een goed idee maar vind dat ik me niet moet leiden door het idee 'dat ik nou eenmaal heb afgesproken dat hij drie maanden weg zou blijven'.
Man wil sowieso terug komen, hij wilde helemaal niet weg, hij is alleen gegaan omdat ik dat wilde. Vanavond hebben we afgesproken even te overleggen over wat er gebeurde en hoe die situatie voor ons allebei was nu we van de schrik bekomen zijn en het besproken hebben met onze psychologen.
Klinkt als goede ontwikkelingen, isabelle. Wat bijzonder dat er zo snel resultaat geboekt kan worden met EMDR. Vind het heel bijzonder om dit zo te lezen. Ik hoop dat het zo positief door blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die 3 maanden wel aanhouden. Je weet nooit hoe je je over een paar weken voelt. Dit was een uitzonderlijke situatie, ik zou daar geen beslissingen op nemen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven