is dit ok?

13-09-2017 09:31 1307 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: gezien het verloop van het hele verhaal en de huidige situatie reflecteert de OP niet wat er op dit moment aan de hand is

Goedemorgen,

ik ben al een lange tijd meelezer maar nu dus toch een eigen topic, wat ik daarmee wil, geen idee, beetje reflectie.

De situatie: Mijn man en ik zijn inmiddels 10 jaar getrouwd, eigenlijk geen noemenswaardige problemen in ons huwelijk. Op seksueel gebied ging ook alles goed, we hadden regelmatig seks en die vonden we allebei prettig.

gisteren avond echter was het anders. Mijn man is normaal wel enigszins de dominantere partij op seksueel gebied, maar gisteren was hij opens heel erg dominant. Ik ben zelf niet preuts en durf best iets uit te proberen maar dit was anders. Ik vind het moeilijk om het duidelijk uit te leggen maar ik doe een poging. Wat hij wilde (en ook deed) was gewoon ontzettend hard, het is wellicht belangrijk om erbij te vermelden dat mijn man en ik een vrij groot lengte en gewichtsverschil hebben. Ik ben klein en tenger, mijn man is lang en doet aan kracht sport (om dat concreet te maken: ik weeg 61 kilo, hij 110) .
Ik was op dat moment zelf eigenlijk bang voor hem. Het was qua handelingen niet anders dan dat we normaal doen maar dan nog voelde het anders. Normaal pijp ik ook, maar grijpt hij me niet hard aan mijn hoofd vast en duwt hij zijn penis niet hard in mijn keel, normaal doen we ook verschillende standjes, maar dan draait hij me om en zwiept me niet een soort van over het bed heen. Normaal gaat hij ook nooit met zo ontzettend veel kracht bij mij naar binnen. Het was echt ontzettend hard.

Laten we zeggen dat ik het fysiek nogal een uitdaging vond, en het echt lastig vond om het fysiek bij te benen. Op een bepaald punt 'vloog' ik praktisch naar voren (hij zat achter mij, op zijn hondjes) en moest hij me dus echt met zijn armen klem zetten om ervoor te zorgen dat ik niet naar voren vloog. Ben dus ook helemaal blauw (maar ik wordt snel blauw) en het deed ook echt pijn. Niet zozeer de seks zelf, want ik had in eerste instantie wel zin, maar alles wat erom heen kwam.

Waar het nu op neerkomt, ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik heb op geen enkel moment 'nee' gezegd, ik ben dus gewoon erin meegegaan zonder protest, waarom ik dat deed, geen idee, ik weet het echt niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, ach je mag best eens wat uit proberen, en misschien vind hij het soms op die manier wel lekker. Voor mij was het fysiek moeilijk en vond ik het op sommige punten ook pijn doen, hij is groot en ik kon op een gegeven moment geen kant meer op, hij had me letterlijk klem gezet. Daarnaast was ik ook echt bang voor hem en dat vind ik geen fijn gevoel, dat heb ik nooit bij hem gehad.

We hebben het er niet over gehad (hij viel in slaap) en vanochtend ging hij eerder werken dan ik. Ik kreeg wel nog een heel gewoon appje, dus volgens mij heeft hij oprecht niet in de gaten dat ik me hier een beetje ongemakkelijk bij voel.

Nogmaals, ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar wat reflectie zou leuk zijn.
isabelles wijzigde dit bericht op 11-10-2017 09:01
2.19% gewijzigd
Wat een fijn nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Fijne update Isabelles!

Wat ik me afvroeg - ik weet niet meer of je het ooit gezegd hebt of niet - maar gaat je man nog naar boxen? Hoe is het daar nu mee?

Op de 1 of andere manier zie ik hem wel in een coach-rol gaan. Als ervaringsdeskundige, spreker....zoiets.
Alle reacties Link kopieren
@sarkast, weet ook niet meer zeker of ik het al vermeld had, hij is gestopt met boksen in competitie verband, beoefent de sport opzich nog wel. Hij is wel aan het overwegen zijn trainers papieren bij de bond te gaan halen om inderdaad jongeren te trainen voor competatief boksen.

Hij heeft dat met zijn therapeut besloten (niet de relatie therapeut, de therapeut die hij daarvoor had) omdat dat boksen in competitie toch te veel losmaakte, daarom ook de drugs. Dus nu is competitie boksen definitief van de baan.

Ik ben daar echt heel blij voor, het was gewoon een te grote druk, terwijl hij het gewoon niet meer bij kan benen, als je over de helft van de 30 bent is het gewoon niet meer te doen, zeker voor iemand die zo competatief is als hij. En dat lijkt hij geaccepteerd te hebben.
Krachtsport doet hij wel nog in competitie verband, maar dat is een heel ander type sport en daar kun je ook gewoon veel langer mee doorgaan.

Ik ben overigens wel weer super lekker aan het sporten, mijn competitie tijd ligt al lang en breed achter me (in mijn sport ben je met 30 echt ruim klaar) maar ik vind het nog steeds super leuk.
Fijn dat hij het boksen in competitie verband heeft afgesloten. En ook super dat jullie al weer zo dicht bij elkaar zijn gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een verhaal. Jullie zouden een boek moeten schrijven voor mensen in een soortgelijke situatie. Prachtig proces hebben jullie doorgemaakt en ik ben onder de indruk van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Wauw inderdaad. Ik heb het hele topic ademloos zitten lezen... en dat heeft me wel een paar uurtjes gekocht. Maar diep respect voor jullie allebei. En vreemd genoeg... wat een mooi liefdesverhaal!

Ik heb hier veel van geleerd. Hopelijk komt er nog een update :-)

In elk geval alle goeds voor jou, isabelles, en voor je man, en jullie samen.
Misschien zullen we het nooit weten, maar stiekem ben ik razend nieuwsgierig of er alweer seks is geweest. Wat ben ik erg he.
Alle reacties Link kopieren
Nou Honingbijtje, je komt het ooit te weten, nu namelijk. :)

Het gaat eigenlijk heel erg goed, we wonen gewoon weer bijelkaar en alles loopt op rolletjes, we hebben nog steeds relatie therapie maar die is eigenlijk niet meer gericht op wat er gebeurd is maar gaat meer over onze veranderende relatie. Wij vinden allebei dat die positief veranderd is, dus dat gaat eigenlijk ook heel lekker. Ik ben wat dominanter geworden (maar ben nog steeds gewoon een introverte persoonlijkheid) en mijn man vind dit eigenlijk wel prima.

Wat seks betreft, omdat het zo beladen was hadden we bedacht dat we dat gewoon rustig aan zouden doen en wellicht met een seksuoloog zouden bespreken. Dat is mislukt. We sliepen al in een bed en waren al een beetje aan het zoenen, knuffelen etc. Maar op een bepaald moment waren we dus op vakantie en hadden leuke dag, lekker gegeten, paar glazen wijn etc. en toen kwam het er gewoon van. Ik weet dat dat klinkt al 'kon er niets aan doen gebeurde gewoon' maar het was een soort van echt waar. Geen wilde, woeste seks, maar echt gewoon hele rustige seks, waarbij elke stap gewoon goed voelde. Ik was wel een beetje zenuwachtig,en hij ook, net alsof het de allereerste keer was. Maar het was gewoon fijn.
Van daaruit zijn we dus maar gewoon verder gegaan, op dit moment vind ik de frequentie eigenlijk prima (ik heb zo'n vrij standard libido, dus ben zo'n 'gewone' twee tot drie keer in de week vrouw). We moeten denk ik wel weer wat ingroeien in wat uitproberen want nu is alles heel standaard en vanilla, het is wel fijn maar we doen dit even rustig aan.

Wat betreft de rest, ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in, ik heb het idee dat onze relatie er beter uitgekomen is, en mijn man vind dat ook. Ik merk ook dat al het gevoel dat hoort bij wat er gebeurd is steeds verder naar de achtergrond verdwijnt. Ik ben minder nerveus als hij bijvoorbeeld een paar biertjes drinkt (hij is geen overmatig drinker, dus het is niet zo dat hij zich helemaal klem zuipt). Lichamelijk ben ik helemaal in orde en mijn man is gestopt met wedstrijd boxen, hij doet nog wel krachtsport op wedstrijd niveau maar voor het boxen is hij inmiddels trainer.
Alle reacties Link kopieren
Ah, wat tof dat je nog reageert op die intieme vraag!
Ontzettend fijn dat jullie aanpak heeft gewerkt en dat jullie er goed uitgekomen zijn.
Op jullie eigen manier en tempo, ik vind het echt heel knap. Heel veel geluk samen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen. Fijn ook dat jouw man het competitieve zoekt in iets waar geen adrenaline rush bij komt kijken. Met krachtsport kan hij qua wedstrijden nog tot zijn 90ste doorgaan als hij dat wil.

Voor beide ook goed dat jij wat mondiger en zelfverzekerder wordt, weet hij ook beter waar hij aan toe is. Waardoor je ook makkelijker qua seks niet meer de grenzen op hoeft te zoeken maar juist het optimale voor beide.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alleen maar :heart: . Prachtig einde van dit topic. Ik wens jullie alle goeds van de wereld toe. :couple:
Alle reacties Link kopieren
Prachtige update. Wat zijn jullie een sterk stel! En wat goed dat jullie beiden voelen dat jullie relatie nu beter is dan voor het hele gebeuren!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je bent komen schrijven hoe het nu loopt. Dank je wel !
Erg fijn om te lezen dat jullie relatie het heeft 'gered' en dat het zelfs beter is geworden.
Veel geluk samen Afbeelding
nounou
Fijn om te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week gezicht naar dit topic maar kon het niet vinden...ben blij dat het nu weer even verschijnt en dat het zo'n fijne update is!!

Klinkt echt zo ontzettend goed....knap hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne update! Ik wens jullie alle geluk toe!!
Alle reacties Link kopieren
Top Isabelles!
En wat het pepertje betreft in de vanilla, ik denk dat jij die zelf mag aangeven, hij zal voorlopig echt nog wel voorzichtig met je blijven. Misschien een ruigheidsgraad afspreken? Zo van "doe deze maar 3 hoor, ik kan wel wat hebben vandaag". ;-)
...
Wat heerlijk Isabelles!
Heb nog vaak aan je gedacht, dank voor de update.
Alle reacties Link kopieren
wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie er samen zo goed doorheen gekomen zijn!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben nog redelijk nieuw op dit forum en heb het topic de afgelopen anderhalve dag pas voor het eerst helemaal gelezen. Het is hartverwarmend om te lezen wat voor positieve houding TO heeft en wat voor lieve mensen er al meer dan een half jaar hier meelezen. Mijn bewondering voor hoe deze situatie zich van naar begin tot prachtig eind heeft ontwikkeld :heart:
Alle reacties Link kopieren
Fijn Isabelles! Geniet ervan, jullie hebben het verdiend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie update, Isabelles!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Zo blij voor je Isabelles! Heel veel geluk verder samen :rose:
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Mooie update!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven