Seks
alle pijlers
Is ze egoistisch??
zondag 30 december 2007 om 01:56
Meestal ben ik in dit forum alleen een lezer, maar nu moet ik toch wat kwijt. Sinds een jaar of 11 ben ik getrouwd. Ons seksleven is eigenlijk nooit grandioos geweest en het initiatief tijdens het vrijen komt bijna altijd van mijn kant. Vanavond was het weer zover. Omdat de kinderen deze week logeren zijn en we het hujis voor ons alleen hebben, heb ik voor mijn vrouw het het bad vol laten lopen en beneden in de woonkamer het bankstel en de tafel omgetoverd in een bed. Romantische verlichting, kaarsjes, drankje. Vervolgens de attributen die zij leuk vindt er bij gehaald. Zoals massageolie, vibrator, blinddoek, touw (van een beetje vastbinden raakt ze opgewonden).
Na het bad ben ik bijna twee uur met haar aan de slag geweest. Heerlijk vond ze het. Zo ver zo goed. Op mijn opmerking of mde rollen omgedraaid konden worden en ik nu verwend kon worden kwam eerst een twijfelachtig gezicht en vervolgens wilde ze wel even pijpen (heeft ze moeite mee) . Alles bij elkaar een minuutje dat was het, (nog wel geneukt daarna). Later vanavond heb ik haar gevraagd waarom het voor haar zo moeilijk is om zelf het initiatief te nemen. Ze kan kletsen als de beste, maar als het onderwerp seks aan de orde is kan ze zich moeilijk uiten. Ook nu weer. Eigenlijk kwam het er op neer dat zij het probleem niet zo ziet ''je bent toch klaargekomen!?'' Ze heeft er geen enkele moeite mee om verwend te worden en niets terug te doen. Ze geniet wel heel veel van seks, zolang ik haar maar verwen. Een leuke avond eindigt voor mij dan toch weer met een domper.
Ik vraag mij of of er mensen zijn die dit in hun relatie ook herkennen en er wellicht een oplossing voor hebben gevonden.
Na het bad ben ik bijna twee uur met haar aan de slag geweest. Heerlijk vond ze het. Zo ver zo goed. Op mijn opmerking of mde rollen omgedraaid konden worden en ik nu verwend kon worden kwam eerst een twijfelachtig gezicht en vervolgens wilde ze wel even pijpen (heeft ze moeite mee) . Alles bij elkaar een minuutje dat was het, (nog wel geneukt daarna). Later vanavond heb ik haar gevraagd waarom het voor haar zo moeilijk is om zelf het initiatief te nemen. Ze kan kletsen als de beste, maar als het onderwerp seks aan de orde is kan ze zich moeilijk uiten. Ook nu weer. Eigenlijk kwam het er op neer dat zij het probleem niet zo ziet ''je bent toch klaargekomen!?'' Ze heeft er geen enkele moeite mee om verwend te worden en niets terug te doen. Ze geniet wel heel veel van seks, zolang ik haar maar verwen. Een leuke avond eindigt voor mij dan toch weer met een domper.
Ik vraag mij of of er mensen zijn die dit in hun relatie ook herkennen en er wellicht een oplossing voor hebben gevonden.
zondag 30 december 2007 om 23:52
Vind je zelf niet dat het er bijhoort, Minny , om te zorgen dat seks voor de ander minstens net zo leuk is als voor jezelf ?
Ik vind dat je in TO's geval amper van seks kunt spreken , meer van masturberen zonder handen . Wandelende dildo .
En nee, als iets vreselijk over je grens gaat is dat totaal anders dan iets doen omdat de ander dat fijn vindt .
In jouw ogen ben ik waarschijnlijk een lousy (bed)partner, Minny , zowel als gevende als ontvangende partij
Ik vind dat je in TO's geval amper van seks kunt spreken , meer van masturberen zonder handen . Wandelende dildo .
En nee, als iets vreselijk over je grens gaat is dat totaal anders dan iets doen omdat de ander dat fijn vindt .
In jouw ogen ben ik waarschijnlijk een lousy (bed)partner, Minny , zowel als gevende als ontvangende partij
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 31 december 2007 om 00:01
Ik heb er daadwerkelijk nog nooit over nagedacht wat voor soort bedpartner jij zou zijn haha.
Ik zou het ook doen hoor, vind het zelf namelijk niet erg. Maar ik kan me zo voorstellen dat iemand die daar echt moeite mee heeft er anders over denkt. Dan wordt het samen naar een compromis zoeken, en dat is niet "Ik doe dingen die ik zelf helemaal niet erg vind, dus moet jij iets doen wat jij wel erg vindt" Dat is geen eerlijk compromis. Als TO het nou verschrikkelijk smerig en naar zou vinden om zijn vrouw te masseren dan zou het wellicht anders liggen. Dan zou ik namelijk adviseren om er subiet mee te kappen.
maandag 31 december 2007 om 00:06
Maar jij denkt dus dat ze het én vreselijk smerig vindt om te pijpen , maar óók om te masseren én om af te trekken én om voor hem te strippen én een body-to-body , maar óók om hem van kruin tot kleine teen te likken , én het ook al smerig vindt om elk plekje van zijn lichaam te aaien én..én....én ....? En dat toevallig het enige waar ze geen moeite mee heeft is lui achterover op haar rug liggen met haar handen onder haar hoofd ?
maandag 31 december 2007 om 00:14
Geen idee, mocht ik dr ooit tegenkomen dan zal ik het vragen
Er zijn vast wel andere dingen te bedenken die zij niet naar vindt. Maar ik kan me zo voorstellen dat een verzoek tot pijpen zo midden in haar opwinding een domper kan zijn. Misschien eens anders brengen, of een manier bedenken waarop ze het niet vervelend vind. Glijmiddel met smaakje bijvoorbeeld? Of standje 69 zodat zij in de tussentijd ook geniet?
Dan moet er wel eerst gepraat worden dus.
Er zijn vast wel andere dingen te bedenken die zij niet naar vindt. Maar ik kan me zo voorstellen dat een verzoek tot pijpen zo midden in haar opwinding een domper kan zijn. Misschien eens anders brengen, of een manier bedenken waarop ze het niet vervelend vind. Glijmiddel met smaakje bijvoorbeeld? Of standje 69 zodat zij in de tussentijd ook geniet?
Dan moet er wel eerst gepraat worden dus.
maandag 31 december 2007 om 00:23
Op mijn opmerking of mde rollen omgedraaid konden worden en ik nu verwend kon worden kwam eerst een twijfelachtig gezicht en vervolgens wilde ze wel even pijpen (heeft ze moeite mee) .
Zo te lezen was ze vrij in haar keuze.......
Ik weet niet of ze weinig fantasie heeft , maar als ze van alle dingen waar ze uit zou kunnen kiezen dan ook nog dát kiest waar ze zichzelf niet langer dan een minuutje aan durft bloot te stellen .......
IK zou in staking zijn gegaan
Zo te lezen was ze vrij in haar keuze.......
Ik weet niet of ze weinig fantasie heeft , maar als ze van alle dingen waar ze uit zou kunnen kiezen dan ook nog dát kiest waar ze zichzelf niet langer dan een minuutje aan durft bloot te stellen .......
IK zou in staking zijn gegaan
maandag 31 december 2007 om 00:28
Ehm.. ik heb niet alle reacties gelezen hoor, dus excuses als dit al gezegd is.
In bad, een massage, verwend worden... Als dat hier bij ons een avond het scenario zou zijn zou ik daana als een blok in slaap vallen. Sterker nog, van een bad alleen al word ik erg slaperig. Van mij zou je dus niks meer moeten verwachten. Mijn partner weet dat, dus de rollen worden wel omgedraaid... op een andere avond (of ochtend).
In bad, een massage, verwend worden... Als dat hier bij ons een avond het scenario zou zijn zou ik daana als een blok in slaap vallen. Sterker nog, van een bad alleen al word ik erg slaperig. Van mij zou je dus niks meer moeten verwachten. Mijn partner weet dat, dus de rollen worden wel omgedraaid... op een andere avond (of ochtend).
dinsdag 1 januari 2008 om 12:08
Minny, in de reacties die jij plaatst lees ik vaak woorden als dwang en eisen. Voor alle duidelijkheid ik eis nooit iets. Niet bij het vrijen en ook verder niet de relatie. Vragen doe ik wel en daar zie ik echt geen kwaad in. Wel kan, door vaak te vragen, bij de ander een gevoel van dwang ontstaan. Overigens denk ik dat het meer erop attenderen dan vragen is.
Mijn beeld van vrijen is het elkaar zoveel mogelijk naar de zin maken en daar gaat de een wat verder in dan de ander. Mijn vrouw doet echter (bijna) niets uit zichzelf. Dit heeft zeker een stuk met onzekerheid te maken, maar ook met gemakzucht. Stel dat je beiden een drukke baan hebt en bij thuiskomst laat manlief zich altijd meteen op een stoel vallen en hangt voor de rest van de avond voor de tv, terwijl zodat jij je met koken en de huishouding uit kan sloven. Iedereen zal het ermee eens zijn dat dit niet kan.
Mijn beeld van vrijen is het elkaar zoveel mogelijk naar de zin maken en daar gaat de een wat verder in dan de ander. Mijn vrouw doet echter (bijna) niets uit zichzelf. Dit heeft zeker een stuk met onzekerheid te maken, maar ook met gemakzucht. Stel dat je beiden een drukke baan hebt en bij thuiskomst laat manlief zich altijd meteen op een stoel vallen en hangt voor de rest van de avond voor de tv, terwijl zodat jij je met koken en de huishouding uit kan sloven. Iedereen zal het ermee eens zijn dat dit niet kan.
dinsdag 1 januari 2008 om 12:48
Op mijn opmerking of mde rollen omgedraaid konden worden en ik nu verwend kon worden kwam eerst een twijfelachtig gezicht en vervolgens wilde ze wel even pijpen (heeft ze moeite mee) . Alles bij elkaar een minuutje dat was het, (nog wel geneukt daarna).
Ik vraag me af of het niet aan jullie interactie ligt. En daarmee bedoel ik; is het wel speels genoeg, dagen jullie elkaar wel uit?
Maak je haar van te voren gek van verlangen? Dollen en teasen jullie wel?
Het komt heel erg op mij over dat ze - als ze zich er aan over geeft - er wel van kan genieten maar op het moment dat dat je het (letterlijk) gaat vragen ze dichtklapt en het een verplicht nummertje wordt omdat de drive er in eerste instantie niet is.
Ik vraag me af of het niet aan jullie interactie ligt. En daarmee bedoel ik; is het wel speels genoeg, dagen jullie elkaar wel uit?
Maak je haar van te voren gek van verlangen? Dollen en teasen jullie wel?
Het komt heel erg op mij over dat ze - als ze zich er aan over geeft - er wel van kan genieten maar op het moment dat dat je het (letterlijk) gaat vragen ze dichtklapt en het een verplicht nummertje wordt omdat de drive er in eerste instantie niet is.
maandag 14 januari 2008 om 13:37
Bij mij is de situatie nog erger. Mijn vrouw doet gewoon niets richting mij.
Speeltjes, vastbinden NO WAY.
Naar haar toe mag ik bijna alles, ze komt dan ook klaar.
Zij ziet dat niet als haar genot maar als genot voor mij.
Dat ik met deze situatie moeite heb, lijkt me duidelijk. We hebben er diverse keren over gesproken en zij erkent het probleem. Echter naar een oplossong zoeken wil zij niet. Ik moet haar nemen zoals ze is en anders gewoon niet, want dat wist ik toen ik er aan begon.(zijn haar woorden).
Ik heb haar dus aangegeven dat ik sexueel op haar uitgekeken ben en dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden. Professionele hulp wil zij niet.
Ik vind het heel erg dat zij het probleem erkent, het heel erg sneu voor mij vindt, maar er verder niets aan wil doen.
Speeltjes, vastbinden NO WAY.
Naar haar toe mag ik bijna alles, ze komt dan ook klaar.
Zij ziet dat niet als haar genot maar als genot voor mij.
Dat ik met deze situatie moeite heb, lijkt me duidelijk. We hebben er diverse keren over gesproken en zij erkent het probleem. Echter naar een oplossong zoeken wil zij niet. Ik moet haar nemen zoals ze is en anders gewoon niet, want dat wist ik toen ik er aan begon.(zijn haar woorden).
Ik heb haar dus aangegeven dat ik sexueel op haar uitgekeken ben en dat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden. Professionele hulp wil zij niet.
Ik vind het heel erg dat zij het probleem erkent, het heel erg sneu voor mij vindt, maar er verder niets aan wil doen.
maandag 14 januari 2008 om 13:43
precies wat ik wilde zeggen! Als ik uitgebreid gemasseerd wordt door mijn vriend, lig ik echt als gesmolten was op bed. Als ik al wat terug zou doen, doe ik dat zo slap omdat ik helemaal van de wereld ben. Afwisselen dus.....ga op bed liggen met de massageolie in de aanslag en laat haar eerst haar gang gaan. En ehm, wat heeft ze tegen pijpen?
maandag 14 januari 2008 om 14:18
Misschien moet je eens nagaan waarom ze je niet wilt pijpen. Veel vrouwen zien dit vreemd genoeg als onderdanig. Ik zelf daarentegen voel me juist machtig, omdat IK de gene ben die hem helemaal gek maakt! En dat maakt mij dan weer opgewonden. Sterker nog het is het geen waar ik het meest opgewonden van raak. Maar goed. Heeft je vriendin bv een probleem met slikken, dan kan je daar toch simpel afspraken over maken.
Verder lijkt het me handig dat als jij nog verwent wilt worden, je haar juist niet klaar laat komen. Stel het lekker uit tot dat ze je smeekt om het af te maken en zelf ook meer moeite wilt doen om jou ervan te overtuigen het af te maken.........
Succes
Oh en henk, jouw vrouw is wel heel erg makkelijk. Dat lijkt me geen onzekerheid meer maar pure egoisme...
Verder lijkt het me handig dat als jij nog verwent wilt worden, je haar juist niet klaar laat komen. Stel het lekker uit tot dat ze je smeekt om het af te maken en zelf ook meer moeite wilt doen om jou ervan te overtuigen het af te maken.........
Succes
Oh en henk, jouw vrouw is wel heel erg makkelijk. Dat lijkt me geen onzekerheid meer maar pure egoisme...
maandag 14 januari 2008 om 14:27
Oh en henk, jouw vrouw is wel heel erg makkelijk. Dat lijkt me geen onzekerheid meer maar pure egoisme...[/quote]
Hoe je het ook noemen wilt ik voel me er zeer ongelukkig bij.
Ik ben wel van mening dat je geen dingen tegen je wil moet doen.
Misschien hou ik niet van peren maar ik zit wel met de gebakken peren.
Hoe je het ook noemen wilt ik voel me er zeer ongelukkig bij.
Ik ben wel van mening dat je geen dingen tegen je wil moet doen.
Misschien hou ik niet van peren maar ik zit wel met de gebakken peren.
maandag 14 januari 2008 om 15:07
Bjorn super zo n avondje , ik wou dat mijn partner dat ook is deed.
En twee uur lang pffff .
Natuurlijk is het behoorlijk lullig dat jij er niks voor terug krijgt behalve het neuken dan .
Praten is het enige dat helpt lijkt me .
Misschien is ze bang m afgewezen te worden en neemt ze zelf niet het initiatief. Heb ik namelijk ook een paar keer gehad , dus denk ik nu ook maar laat maar.
En twee uur lang pffff .
Natuurlijk is het behoorlijk lullig dat jij er niks voor terug krijgt behalve het neuken dan .
Praten is het enige dat helpt lijkt me .
Misschien is ze bang m afgewezen te worden en neemt ze zelf niet het initiatief. Heb ik namelijk ook een paar keer gehad , dus denk ik nu ook maar laat maar.
maandag 14 januari 2008 om 16:27
Ik ben ook niet echt iemand die het voortouw neemt in bed. Dit heeft een aantal redenen waar ik verder niet over ga uitwijden. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat sex voor beide partijen even bevredigend moet zijn.Mijn man weet ook wel dat ik af en toe een dieseltje ben maar accepteerd dat en doet goed de moeite om me op te warmen. Pijpen is niet mijn favoriete hobby maar ik vind het geweldig om hem te zien genieten als ik het wel doe. Met als gevolg dat ik weer bere... word dus ja.Het is geven en nemen. Niks vreemd dat je bepaalde verwachtingen hebt van je vrouw, dat heeft toch iedereen? Het spel Partner Link is een leuke optie misschien..Daarin zal ze opdrachten moeten uitvoeren en jij ook natuurlijk. Leuk voor de spanning en het houd het wat speelser zodat je frustratie kunt voorkomen.Succes
maandag 14 januari 2008 om 20:00
Hi Henk,
Ja dat snap ik, wat is de reden dat je vrouw niet naar een (sex) therapeute wilt? Vind ze dat eng? Misschien is het wel goed dat ze er achter komt waarom ze zo is. Misschien toch angsten/onzekerheden uit het verleden. Lijkt me moeilijk om geduldig te blijven als iemand geen moeite doet om te veranderen.... Sterkte!
Ja dat snap ik, wat is de reden dat je vrouw niet naar een (sex) therapeute wilt? Vind ze dat eng? Misschien is het wel goed dat ze er achter komt waarom ze zo is. Misschien toch angsten/onzekerheden uit het verleden. Lijkt me moeilijk om geduldig te blijven als iemand geen moeite doet om te veranderen.... Sterkte!
maandag 14 januari 2008 om 20:23
De reden:
Na 15 jaar ben ik blijkbaar veranderd en ik moet haar maar nemen zoals ze is omdat ik toen wist waar ik aan begon. Daarnaast wil ze niet met ons sexleven te koop lopen. De reden zal ik zo nooit weten want alles wordt ontkend.
Ik vind het prima dat je een reactie geeft maar het is niet mijn topic
In ieder geval bedankt
maandag 14 januari 2008 om 21:23
nee weet ik maar volgens mij heeft TO al 2 weken niet gereageerd, dus vandaar...
Jammer dat jullie er niet over kunnen praten, ik hoop dat het toch op de een of andere manier goed komt.
Sex is natuurlijk heel belangrijk ín een relatie maar hoeft geen breuk te betekenen zolang beiden partijen open voor elkaar staan en eventueel dingen willen veranderen of uit proberen....
Je lijkt me een lieve man, en ik kan me goed voorstellen dat dit heel moeilijk voor je is.
Veel succes
Jammer dat jullie er niet over kunnen praten, ik hoop dat het toch op de een of andere manier goed komt.
Sex is natuurlijk heel belangrijk ín een relatie maar hoeft geen breuk te betekenen zolang beiden partijen open voor elkaar staan en eventueel dingen willen veranderen of uit proberen....
Je lijkt me een lieve man, en ik kan me goed voorstellen dat dit heel moeilijk voor je is.
Veel succes
maandag 14 januari 2008 om 21:29
Als je kiespijn hebt ga je naar de tandarts
Als je baarmoeder voelt alsof die eruit zakt naar een vrouwenarts
Als je pijn in je hoofd hebt naar de dokter
Waarom met seksuele problemen dan niet naar iemand die dáár voor geleerd heeft ? jammer dat ze het ziet als " de vuile was buiten hangen " .
En relatietherapie ? Want goed kunnen praten / luisteren is ook niet julie sterkste punt geloof ik , of is dat alleen op dit vlak ?
maandag 14 januari 2008 om 21:44
Hi Henk, klinkt alsof jouw vrouw je al "tegemoet komt" door "toe te staan" dat jij haar verwent. Ook al komt zij er van klaar, dat wil níet zeggen dat zij er werkelijk van geniet. 'Technisch' gezien wel, oftewel haar lichaam reageert op hetgene jij bij haar doet, maar dat is toch iets anders dan dat zij het echt met hart en ziel prettig vindt en zich aan jou en jullie liefdesspel overgeeft.
Je zegt dat haar antwoord is: dat wist je toen je er aan begon. Heeft zij iets naars meegemaakt op seksueel gebied, of is zij opgevoed met het idee dat (genieten van) seks slecht en zondig is?
Als ik het zo lees (en sorry dat ik misschien te snel een conclusie trek) zit het probleem niet zozeer in het seksuele, maar veel meer in jullie algehele communicatie. Zij vindt het 'jouw probleem' en voelt zich niet geroepen om daar samen met jou een oplossing voor te zoeken. Er over praten wil ze ook niet.
Ik weet niet op wat voor manier jij er over probeert te praten. Maar "ik ben seksueel op je uitgekeken en er zijn mee wegen die naar Rome leiden" lijkt me nu niet echt een opening tot een constructief gesprek. Ik zeg niet dat de schuld 100% bij jou ligt, absoluut niet, maar kunnen jullie op andere gebieden wel goed met elkaar praten? Is er nog affectie tussen jullie?